Same 
ik moet nog 12 dagen werken en dan is het klaaar. ben echt aan het aftellen haha
Heb gisteren zulke lekkere gehaktballen gemaakt dat ik ze nu allemaal op wil vreten. Heb er 2 op, must.resist.gehaktballennnnn
Ik ben zo moe.
Aarghhh…

Wij hebben best wel een grote voortuin ( 3 parkeerplaatsen en dan nog het stuk voor het voorraam)
Maar nou hebben de vorige bewoners er een gigantisch oerwoud laten groeien van wel een meter hoog…
Wij hebben er meteen tegels op geklapt maar eronder zitten dus nog gigantisch veel wortels etc. Dus nu komt dat elke keer overal omhoog in mijn tuin. Nu staat is weer helemaal vol met zevenblad en paardebloemen, maar ook echt in elk richeltje groeit gras en planten.
Ik doe elke 6 weken de hele voortuin leegplukken maar wat een gigantisch kutwerk is het ook.
Helemaal mensen die dan lopen te klagen over onze voortuin ( wonen in een kakbuurt)
Ik doe verdomme elke keer die tuin maar ik kan er gewoon niet tegen op werken.
Gif hebben we al geprobeerd, het enige wat we nog kunnen doen is beton storten haha.
Maar goed lang verhaal,
Nu net was ik dus weer aan het trekken en wieden, graai ik met mijn blote hand in de strond.
Nu zit ik te huilen vanwege het vele kut werk van die kut voortuin en die kut strond.

Het is zoooo gaaf, echt bijzonder!
Ik heb nog geen 10 minuten naar de film niemand in de stad gekeken. En er is een korpsbal 23 borrelnootjes in zn voorhuid aan t stoppen. Inclusief beelden. Top avond
Ik merk bij mezelf dat ik stories heel leuk vind van mensen maar posts minder like omdat het vaak selfies zijn, tjah
Tegels weghalen en volzetten met bodembedekkers? Dan valt het niet op dat er een keer wat onkruid tussen staat.
Dan kunnen we geen auto’s meer parkeren…
Mislukt, ballen op
Dit hebben wij ook maar dan met de achtertuin. Ik weet niet hoeveel wortels mijn vriend al heeft uitgegraven. Is echt kutwerk.
Succes ermee, wij hebben wel op een deel beton gestort, dus maar volgens mij heeft hij daar ook alles uit zitten graven.
Heb vandaag weer 5 zakken gemaakt van dingen die weg kunnen en eerder dit jaar ook al een zak of 10. Moet langzamerhand gaan opletten dat ik niet te veel wegdonder 
Super knap!! Voelt het ook fijn? Ik heb een kledingprobleem, ik gooi heel makkelijk kleding weg maar dan moet ik weer iets nieuws kopen en dat gooi ik dan ook weer weg, dus daar moet ik echt op letten 
Alleen mijn designertassen en dr martens houd ik allemaal.
Ik vind het op dit moment heel makkelijk om te doen omdat mijn depressie sinds een maandje verleden tijd is en ik daarnaast mijn oude maat terug heb. Dus veel dingen associeer ik met vroegaaah of die kutttijd. En sowieso had ik veel dingen die echt waren afgedragen want ik blijf eeuwig alleen maar 10 tinten zwart, panterprint en wat herfsttinten dragen. :’)
Ah wat knap van je, en ook ‘leuk’ dat je op zo’n manier afscheid kan nemen van die nare tijd, lekker alles in vuilniszakken gooien. Heerlijk!
Pfffffff het is gelukt met deel v verhuizen godzijdank 
 nu heb ik geen bank meer dus dat wordt in bed chillen
Ugh, moet dit nu echt. Ga me echt moeten inhouden om er niet over te bitchen.
Ik wil echt nog niet slapen, maar heb morgen een lange dag en moet om 4 uur op 
Ja het is echt kutwerk, het blijft groeien. Als ik er niks aan doe is het binnen 2 maanden een meter hoog