Wat je even kwijt wilt #27

Ohnee het is weer van dat weer waarvan mn huid en mn ogen helemaal droog worden.
Hele dag last van mn ogen en overal kleine sneetjes in mn handen bleh

Hahaha dit ziet er geweldig uit! <3 slechte Nederlandse ensemblefilms. Is er überhaupt een romantische komedie die niet 15 hoofdpersonages heeft?

2 likes

Ik kreeg op youtube een advertentie van de EU over melk :roll_eyes: Dus niet van Campina ofzo, maar echt van de EU. Ik kan de slogan even niet meer herinneren, maar het was iets in de strekking van ā€œmelk is goed voor elkā€ maar dan anders. Echt heel raar.

Mijn vader zei dat hij nog nooit van Tupac had gehoord?! Ook al is het je smaak niet iedereen kent die gast toch? Het nummer changes kende hij dan wel. Toen liet ik een foto zien toen dacht hij hem wel te kennen. Maar ik vind het vrij apart. Ik dacht dat hij een grapje maakte.

1 like

Na een hele week klussers over de vloer zou ik vandaag en morgen echt veel behoefte hebben aan een hutje op de heide of zo. Maar de realiteit maakt dat even niet mogelijk. Ik wil rust en schone lucht. :pensive:

1 like

ik brunch met een hamburger met beyond burger… maar krijg m niet op. oef.

2 likes

Ik ga vanmiddag met een paar vrienden naar het concert van k3. We zijn allemaal rond de 30 jaar. Moet ik me schamen? Hahaha

24 likes

Omdat die te groot is of omdat omdat ie niet lekker is?

Ja snap ik, ik houd daar ook niet zo van. Maar zelfs in de meeegavolle trein erheen was het heel gemoedelijk. Bij de mars waren ook veel (jonge) kinderen, ging allemaal prima.

1 like

Ik ben helemaal zen door de muziek van Enya

1 like

Ik wil naar kraantje pappie, maar vriendinnen gaan liever uit eten. Ik hou van eten, maar wil ook wel eens wat leuks doen naast eten.

niet met foto melden maar met een cryptische omschrijving?

Wat geef je aan de vriend van een vriendin die je niet heel super goed kent? En graag niet te duur want ik ben skeer for life deze maand.

Hoe kom je snel en pijnloos van een onderkin af? :thinking:

1 like

Een paar speciaal biertjes en eventueel een worst erbij. Simpel maar werkt altijd.

2 likes

Ik zou gewoon vragen of ze de oortjes zelf meenemen als ze het doosje op komen halen. Dan heb je wat meer zekerheid. En je hebt aan het doosje alleen niets, dus denk niet dat veel mensen onterecht gaan zeggen dat het van hun is

Echt een leuke bruiloft gehad gisteren, maar pfoe ben nog steeds gesloopt. Om 12:00 gingen we weg en om 2:30 was ik weer thuis

Voor alleen het doosje?? Ohja vast aan mensen die het doosje kwijt zijn geraakt.
Ik kan wel even kijken of de code op mijn doosje anders is dan de code die jij nu hebt,m

Als je 'm connect met je iPhone dan staat er toch ook ā€œAirPods van Xiomaraā€, dus wellicht dat 'ie zich daarmee kan identificeren?

Daar dacht ik ook aan (de biertjes, ik ga geen vlees cadeau doen :stuck_out_tongue_closed_eyes:) maar hij heeft mij ook zo’n pakket gegeven. Voelt een beetje flauw ofzo.

1 like