Het is toch wel gebruikelijk om eerst zelf aan te bellen en dan pas de politie te bellen? Misschien beseffen ze niet goed dat ze de hele buurt wakker houden. In feestvreugde kun je dat wel eens vergeten, als er dan meteen politie voor de deur staat vind ik dat ook heftig.
Dit was zo’n geluidsniveau dat ze dat zelf echt niet hadden kunnen missen. Het was live muziek met een microfoon in een tussenwoning. En ook nog op een doordeweekse nacht.
Bovendien moest ik dan midden in de nacht twee straten door in mijn pyjama. Ik vond het heftig genoeg om de politie te bellen.
Iemand die ik ken (geen vriendin) is al een week ziek maar komt toch gewoon werken en ze zag er zo zielig uit dus nu wil ik vandaag een kleinigheidje voor haar kopen maar ik weet niet wat?? Echt maar iets van een paar euro. Desnoods gewoon een kaartje of is dat stom? Heb gewoon geen flauw idee wat leuk is om te krijgen als je ziek bent. Ze gaat wel heel dit weekend in bed liggen zei ze dus misschien een boek/tijdschrift maar ik ken haar totaal niet goed dus geen idee wat ze leest
Ik vind een kaartje altijd leuk en lief! Sowieso attent als iemand aan je denkt op zo’n moment. Misschien een vitaminepakket erbij? Mini fruitmand met een paar stuks fruit?
Jaaaa heel leuk dit! @Chesirecat En inderdaad thee, dat ik daar niet aan gedacht heb haha. Super goed idee.
Ik doe gewoon een kaartje en dan wat fruit+thee in een mandje Bedankt voor het meedenken!
Iets anders dan Fudge maar Kevin Murphy heeft zoiets met een roze tint erin, misschien dat dat beter pakt? Autumn angel heet die volgens mij
Wat superlief van je dat je dat doet!
Ik heb me vanochtend ziek gemeld op mijn werk en dan moet ik naar een algemeen nummer van het hele bedrijf bellen. Degene aan de telefoon vroeg waar ik last van heb, dus toen zei ik dat werkgevers dat niet mogen vragen maar dat ik koorts heb. Toen reageerde ze super geïrriteerd en aangevallen ‘ehmm ik vraag alleen maar of ik het je MAG vragen??? Nou beterschap dan he’ en toen hing ze op.
- Helemaal nie
- Nu ben ik naast ziek ook chagrijnig. Trut
Zo enorm onrustig geslapen bah.
Heb het momenteel zo druk op het werk, ben in huis aan het klussen en mijn fijne collega waar ik veel mee werk op mijn andere werk is ziek. En vannacht ging alleenes door elkaar heen in de droom en heb ik deze hele dag er al opzitten (in de droom) met de meest irritante invalcollega ooit.
Hoop zo dat er een leuk iemand komt haha.
De hele dag High School Musical kijken. Love it
Oh tof, zilvergrijs haar! Zou dat zelf ook graag willen maar weet niet of het mij staat… ik ben zelf meer een ‘‘warm type’’ vandaar ook dat ik met deze shampoo een beetje wil checken hoe het zou staan als het warme eruit is. Ik ben van mijzelf rossig maar heb al jaren blonde highlights waardoor mijn haar praktisch blond is maar nog wel met warme ondertoon/gloed. Ga het dan wel kort laten zitten, las op andere sites 10 min dat lijkt me dan echt niet verstandig
Oh kende ik niet, thanks voor de tip!
Een voordeel van zulke erge vertraging dat je om moet reizen is toch wel dat je een keer een ander deel van Nederland ziet.
Ik kreeg net een advertentie voor wrts (die website om woordjes te leren), zo nostalgisch. Die gebruikte ik altijd om duits te leren haha.
Wauw, dit deed ik ook altijd! Is alweer 10 jaar terug dat ik arts gebruikte. Ik word oud
Yessss m’n oren zijn na 7 dagen ziek zijn zojuist eindelijk open geknald, vind dat zo een goddelijk gevoel altijd
Ik haat bellen. Behalve op mijn werk. Want dan is het soms noodzakelijk en boeit het me niks. Dus als ik de dokter moet bellen of de gemeente, whatever, bel ik altijd op mijn werk. Maar nu ben ik dus niet op mijn werk en vind ik het superkut dat ik ergens heen moet bellen. Deze logica ontgaat me echt totaal haha.
Ps. ben geen pussy en doe het uiteraard gewoon maar ik snap die drempel niet.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik gebruik altijd Andrélon zilvershampoo, die laat ik 5-10 min intrekken. De dag erna krijg ik super vaak commentaar of ik m’n highlights weer heb bijgewerkt en dat het nu extra mooi eruit springt… Dus het doet zeker wat!
Ohnee jongens.
De schilder is er (weer) en hij was bezig in de badkamer en ging net ff weg. Dus ik liep ff de badkamer in om wat te pakken, zie ik dat ik Gvd de satisfyer pontificaal midden op een van de vensterbanken ligt.
Hij is hier om de vensterbanken en raamkozijnen te schilderen dus heb mm sextoy MIDDEN in zijn werkplek gelegd
Hij was al begonnen aan de onderkant van het raamkozijn ook, dus hij heeft echt lang oogcontact gehad met dat ding ook.
Heb m maar weggehaald, maar dat maakt het misschien alleen maar ongemakkelijker.
Probeer je nu echt te doen alsof jij je daarvoor schaamt.