Nou ik had dus eerder al eens gepost dat ik hem heel aantrekkelijk vind, dus ja ik vind het wel ongemakkelijk.
Maar zal er niet wakker van liggen hoor.
@grace ja misschien, dat ga ik mezelf maar voorhouden
Nou ik had dus eerder al eens gepost dat ik hem heel aantrekkelijk vind, dus ja ik vind het wel ongemakkelijk.
Maar zal er niet wakker van liggen hoor.
@grace ja misschien, dat ga ik mezelf maar voorhouden
Hahaha, denk dat hij er niet heel gek over zal denken. Zelfs als ie het herkent. Mijn vriend is loodgieter en ze komen echt de raarste dingen tegen bij mensen, dus dit valt nog heel erg mee.
Edit dingen als een halve sm zolder of kamer waar ze dan moeten werken
Ja True er staat niet op SEXTOY Maargoed, ik vind het sowieso ongemakkelijk nadat we twee dagen geleden 3 uur moesten praten en ik hem stiekem heel knap vind.
Volgens mij heeft 80% van het forum dat ding dus de kans is groot dat zijn vriendin/ex deze ook heeft en hij dus weet wat het is
Haha love hoe deze post NIET helpt
Ik moest hem googlen Ben nu wel groot fan van de penguin editie
Nou diegene waar ik op wachte was blijkbaar al binnen hahaha. Oeps.
Ik met mijn stomme kop alleen een zwembroeken ingepakt en we wilden gaan chillen in de spa vanochtend. Nu zijn we naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum gelopen en heb daar ook nog eens een hele leuke bikini gevonden! (Grote cup en kon in Nederland telkens niets vinden) dus ben echt super blij. Nu ga ik lekker bubbelen in de jacuzzi.
Ik ga vanmiddag even 19 km fietsen om 10 kakkerlakken (kleintjes) op te halen bij vrienden zodat hopelijk mijn ene gekko wel eten wil hebben. Je moet iets over hebben voor je beestjes.
Kan ze hier nergens kopen nml en ik ga met hun online meteen ook even bestelling doen.
Haha ik zag een keer bij een. Vriendin een gezichtsreiniger liggen en dacht juist dat het de Satisfyer was :’)
Ik zit nu in de auto naar Luxemburg. Waar ik 5 jaar geleden (toen studiegenoten e.d. allemaal naar het buitenland gingen) echt doodsbang zou zijn geweest of alles wel goed komt heb ik er nu gewoon veel zin in en maak ik me geen zorgen? Ik sta echt van mezelf te kijken haha
Wat goed heel veel plezier!
Omg nu wil ik ook arretjescake!!!
Vorige week zei ik nog dat ik mn nieuwe werk zo erg haatte. Nu heb ik tussendoor gesolliciteerd en heb ik vandaag te horen gekregen dat ik bij 2 verschillende bedrijven ben aangenomen… En nu weet ik niet zo goed wat ik moet kiezen Het is ook eigenlijk nooit goed he haha
Echt elke keer als ik net weet wat ik wil met betrekking tot m’n eerste baan, komt er weer een recruiter aan met een aanbod en denk ik “hey das ook leuk, laten we crisis nummer 7273628 beginnen over wat ik nou wil”.
Ik voel gewoon hoe deze forse verkoudheid langzaam tevoorschijn komt.
Ik heb een tijdje terug een set van 2 bh’s gekocht. Nu is er 1 stuk gegaan. Ik krijg mijn geld terug als ik ze beiden retour stuur, maar ik wil die niet-kapotte gewoon houden
En ik vind dingen retour sturen eigenlijk teveel gedoe.
Ik zit just tattoo of us te kijken, maar hoe echt zouden die tattoos nou zijn? Kan toch bijna niet dat ze echt zijn.
Vooral van die vacatures die nog weken open staan