Ben nog al gestressed. Druk op het werk en vakantie stress pff
Ik wil mijn ogen laten opmeten, maar kan je dan gewoon binnen lopen en dat zeggen? En maakt het nog uit naar welke opticien je gaat?
Ligt er een beetje aan, ik zou even bellen en een afspraak maken, dan weet je zeker dat je niet lang hoeft te wachten! Opticien maakt niet uit, bij sommige is het gratis als je geen bril koopt en bij anderen iets van 30-40 euro.
Mijn broer (hij is ouder dan ik) heeft zich gisteren onwijs voor schut gezet door veel te veel te drinken, met collega’s ook nog eens, en moest worden opgehaald door mijn vader en ik vind het ZO sneu, ik merk gewoon dat hij niet goed in zijn vel zit en ik weet niet zo goed hoe ik hem moet helpen
Ik zou niet naar pearle gaan die sturen al 3 maanden mijn lenzen naar het verkeerde adres!!!
Geen stomme vraag! Ja dit is o. a. vanwege een meisje en staat denk ik ook wel in verband met z’n lage zelfbeeld.
Ja echt super kut!
Ik heb de afgelopen vijf weken geleefd uit drie kratten en ik vond het fantastisch. Heb echt zin om al mn andere spullen uit het raam te gooien.
Pff had net even een mini paniek aanval maar heb alles op een rijtje gezet en ben weer een beetje rustig. Nu even lekker rustig aan doen en dan morgen en overmorgen alles klaar maken voor mn wel verdiende vakantie.
Ik ga in november met mijn vriend naar Cirque de Soleil met korting van de Linda Wil daar al heel lang heen!
Same
ik moet nog 12 dagen werken en dan is het klaaar. ben echt aan het aftellen haha
Heb gisteren zulke lekkere gehaktballen gemaakt dat ik ze nu allemaal op wil vreten. Heb er 2 op, must.resist.gehaktballennnnn
Ik ben zo moe.
Aarghhh…
Wij hebben best wel een grote voortuin ( 3 parkeerplaatsen en dan nog het stuk voor het voorraam)
Maar nou hebben de vorige bewoners er een gigantisch oerwoud laten groeien van wel een meter hoog…
Wij hebben er meteen tegels op geklapt maar eronder zitten dus nog gigantisch veel wortels etc. Dus nu komt dat elke keer overal omhoog in mijn tuin. Nu staat is weer helemaal vol met zevenblad en paardebloemen, maar ook echt in elk richeltje groeit gras en planten.
Ik doe elke 6 weken de hele voortuin leegplukken maar wat een gigantisch kutwerk is het ook.
Helemaal mensen die dan lopen te klagen over onze voortuin ( wonen in een kakbuurt)
Ik doe verdomme elke keer die tuin maar ik kan er gewoon niet tegen op werken.
Gif hebben we al geprobeerd, het enige wat we nog kunnen doen is beton storten haha.
Maar goed lang verhaal,
Nu net was ik dus weer aan het trekken en wieden, graai ik met mijn blote hand in de strond.
Nu zit ik te huilen vanwege het vele kut werk van die kut voortuin en die kut strond.
Het is zoooo gaaf, echt bijzonder!
Ik heb nog geen 10 minuten naar de film niemand in de stad gekeken. En er is een korpsbal 23 borrelnootjes in zn voorhuid aan t stoppen. Inclusief beelden. Top avond
Ik merk bij mezelf dat ik stories heel leuk vind van mensen maar posts minder like omdat het vaak selfies zijn, tjah
Tegels weghalen en volzetten met bodembedekkers? Dan valt het niet op dat er een keer wat onkruid tussen staat.
Dan kunnen we geen auto’s meer parkeren…