Wat je even kwijt wilt #27

Zowel mijn vader als schoonvader die ook veel met auto’s bezig zijn worden altijd wel blij van auto-gerelateerde tijdschriften, misschien is dat nog iets? Verder blijf ik ook altijd steken op wat lekkers

1 like

Yeaaahh geniet ervan!
Ben wel benieuwd naar die telefoontjes :thinking: dan heb je ongeveer 2 minuten per gesprek als je 8 uur effectief werkt?

Kapsalon besteld, luf it <3

Ik ben Indonesisch aan het afhalen en die eigenaar is zo leuk. Hij zegt joh ga lekker zitten wil je een drankje van me voor het wachten. En als ik wegga zegt hij altijd “tot morgen!”

11 likes

Er staat iemand in de trein die een soort Xenos quote op jaar rugtas heeft? ‘LIVING TRAVELING SHARE’. Moet toch niet gekker worden

15 likes

Pfff, ik kom net bij de kapper vandaan en ik raak daar altijd ZO gestresst van… Ik snap echt niet dat mensen naar de kapper gaan als iets leuks kunnen zien :sweat_smile::sweat_smile:.
Maargoed, mijn haar is wel mooier en mijn vriend is niet thuis dus ik ga lekker koken en wijn drinken.:blush:

4 likes

Nog even een Efteling update - het was geweldig gister haha. Het weer viel mee en het was lekker rustig.

Helaas vandaag gewoon weer gewerkt en helemaal kapot, gelukkig is het weekend.

8 likes

Kom niet verder dan de snackbar waar ik nu ben. Maar dan krijg ik wel een ‘halleekes’ als ik wegga.

3 likes

Ahh haha dat scheelt, maar dan nog korte gesprekken hoor :grimacing: ik doe het je niet na. Fijne vakantie!

1 like

Ik heb meegelopen in Den Haag vandaag en vond het een super prettige sfeer, heb persoonlijk ook niets gemerkt van mensen die buiten de route wilden treden of daarna lekker gingen shoppen en tasjes op de grond gooiden oid (liep oa met een Italiaan en die moest erg lachen om hoe ordelijk alles ging). Vond dat op de borden vaak goede punten werden gemaakt zoals liever fietsen dan met de auto, plantaardiger eten, etc etc. Verder denk ik in beginsel ook wel : begin bij jezelf, maar durf er toch ook wel mijn hand voor in het vuur te steken dat mensen die daar waren over het algemeen meer doen dan mensen die daar niet waren, en daarnaast dat klimaatverandering een probleem is dat hoofdzakelijk door overheden moet worden aangepakt (en dan ook best door maatregelen die individueel gedrag sturen, maar goed dat terzijde).

Vond het echt een heel mooie en inspirerende demonstratie en word eigenlijk een beetje triest van mensen die het op zich niet erg vinden dat er wordt gedemonstreerd (nou OK bedankt) MAAR - insert iets zuurs - . Denk dat dit ongeveer de minst ontregelende en meest beschaafde manier is om aandacht te vragen voor het grootste probleem van deze tijd.

Edit: @SpeedOfSound en @Negativ heeft natuurlijk niet enkel betrekking op jullie maar het was wel nav jullie posts dus toch maar een tag voor de zekerheid.

39 likes

Oke ik zag zojuist de lip sync battle van Yvie odly en Brooklyn hights en nu wil ik op dansen en turnen.

5 likes

Ik voel me altijd een beetje akward bij die ‘verhalen’ op instagram. Dan zie ik dus wie er allemaal heeft zitten gluren en dat zijn heel vaak mensen die nooit iets van me liken. Dan denk ik:oh ja die kijken dan dus toch mee. Klinkt heel gek maar krijg daar altijd een raar gevoel bij :sweat_smile:

5 likes

Siblings - waarom is dat ineens een ding? Dat zijn toch gewoon broers en zussen? Ik lees dit regelmatig op het forum.

3 likes

Ik klik stories altijd gewoon door en kijk dus ook die van mensen waar ik minder interactie mee heb. Ik vermoed dat dat bij jou ook zo is, niet dat die mensen jou expres opzoeken om te ‘gluren’ haha.

Hm, omdat één woord makkelijker is dan twee woorden. Ik heb met studiegenoten vele avonden aan de bar gezeten om een goed Nederlands equivalent te vinden. Tot nu toe komt ‘gezinneling’ voor ons het dichtste bij. Het is gewoon handig om het in één woord te hebben. Een soort taalluiheid

3 likes

Uitdelen!!1!1 nee maar serieus hoe veel zijn dat er wel niet??

2 likes

Hahaha ik moet altijd zo lachen als ik ‘halleekes’ hoor, zo’n grappige groet :rofl: Veel leuker dan houdoe of haie (of hoe je dat ook schrijft)

Bij mijn vorige werkgever heb ik een stukje geschreven om mij voor te stellen voor in de nieuwsbrief, nu ben ik daar weg en staat die nieuwsbrief nog online. Als ik mezelf via Google zoek, is dit het enige wat te koppelen valt aan mijn persoon (ik heb geen social media met mijn naam). Mijn woonplaats, hobby’s en opleiding staan vermeld, met een foto. Ben ik een mierenneuker als ik ze nu nog mail om te vragen of ze het verwijderen?

1 like

Ja dat klopt wel. Het word tijd dat ik in een rustiger leven kom.

1 like

Nee vind ik helemaal niet, zeker als allerlei info over jou op die manier makkelijk te vinden is via google, lijkt me een prima argument.

2 likes