Wat je even kwijt wilt #27

Haha waarom heeft deze zo weinig likes, vind het een supermooie visual. Moest er echt om lachen, maar ik zie mezelf dat soort dingen ook wel doen.

Verder word ik helemaal gestoord van mn slaapproblemen. Hele week kut geslapen, gisteren ook. Hele dag moe dus op rijd naar bed maar nog steeds geen oog dicht gedaan.

2 likes

Waarom is er nu iemand in de buurt gitaar aan het spelen?

Waarom moest ik perse naar een feestje in Amsterdam als ik om half 8 op moest staan???

Nu eerst vrijwilligerswerk en daarna lekker naar de sauna waar ik mooi kan slapen!

2 likes

Ik werd net een minuut later wakker dan dat mijn wekker zou moeten gaan. Blijkt dus dat ik mijn wekker voor morgen in plaats van vandaag heb gezet. Pff gelukkig werd ik wakker, anders zou ik te laat komen op werk

Wat een drama weer
 Ik ga straks echt doorweekt aan komen op werk

Lopen in het park in de stromende regen met 3 honden. Het had wel wat. Nu zijn we binnen. Zij hebben gegeten. Me time: warme havermout met banaan en hagelslag. En Netflix.

11 likes

Gadverdamme? Die uienringen ook omg.

Ik ben zo trots op mezelf
 heb insta van m’n telefoon afgegooid. Ik ging er heel slecht op. :frowning: Bizarre is dat ik nu elke keer bijna automatisch insta aanklik op m’n homescherm, maar dat kan natuurlijk niet meer.

3 likes

Lekker Nutella donut als ontbijt :doughnut:

12 likes

Heerlijk weer! Houd die zon maar lekker bij je :grin:

3 likes

Moet mijn haar gaan wassen, maar vind dat altijd zo een enorme opgave. Het duurt lang, daarna zo koud op mijn kop, dan maar föhnen maar dat duurt ook een eeuwigheid en dan pluis.

4 likes

Cassis!

1 like

Sinds ik weer studeer heb ik weer whatsapp en ook facebook geactiveerd omdat bepaalde groepen handig zijn voor mijn studie en mensen het liefst op die manier communiceren, heb ik het maar weer in gebruik genomen, maar het liefst verwijder ik alles vandaag nog.

Dit heb ik ook, soms lijken ze groen maar soms ook bruin. Meestal groen dus ik ga voor groen.

1 like

Holy shit ik heb vannacht 10 uur geslapen. Wist dat ik de hele week moe was (nog van het weekend ervoor), blijkbaar was mijn lichaam het ermee eens

1 like

Het forum onthoudt niet waar ik be gebleven met lezen. Dus ik moet iedere keer 100x scrollen langs berichten die ik al heb gelezen

1 like

Dat schijnt een bekend probleem te zijn waar aan wordt gewerkt, maar ik weet ook eigenlijk niet wat de vorderingen zijn op dat vlak

1 like

Lees je via je telefoon? Ik heb dat ook als ik google Chrome gebruik. Nu gebruik ik de browser die er standaard op staat (android) en die onthoud het wel!

2 likes

Ik heb net een emmer water omgegooid, hele vloer in de gang gang en in het opberghok nat. Water onder de wasmachine, dat loodzware ding moeten verplaatsen
 Ik ben wel weer klaar met schoonmaken :roll_eyes:

Haat mezelf zo erg. Ben een eeuwige uitsteller en het ging een tijdje goed maar ben nu terug bij af. Raak in paniek omdat ik zoveel dingen moet doen, had het allang af kunnen hebben maar zit nu huilend op de bank. Over een halfuur moet ik weg en als ik ergens vanmiddag weer thuis ben moet het echt gebeuren. Dit is serieus een reden waarom ik na deze opleiding niet nog een opleiding wil doen