Haha mijn zus maakte een filmpje van mn nichtje (eind volgende maand 2) en vraagt van wie ze de kleding die ze aan heeft gekregen. Dan zegt ze mijn naam, daarna vraagt mn zus “wat is jumpsuit van jou?” (Tante) en ze antwoord “kote meid” ik ben dus haar grote meid. Klinkt ook beter als tante.
Hahaha waar heb je dit vandaan?
Oh even gemist haha heb je toevallig een linkje?
Ik slaap vannacht een nachtje bij mn vader, eerste keer sinds ik uit huis ben. Voelt raar haha.
Want vannacht om 5 uur vertrek ik voor een dagje naar parijs met mn zusje
Nee gewoon doen! Heb ik toevallig vorige week ook gedaan en kreeg heel snel een nette reactie terug
Ohja tipje hema en aldi hebben vet leuke hippe kamerplanten ik weet niet meer hoe dje van de hema heten. Maar de aldi had een monstera en een yucca en nog een andere waarvan ik de naam niet weet.
Yes the masked singer. Heb hier naar uitgekeken
Jaaa, leuk concept! Ben benieuwd
Haha ik kijk ook! Mijn hond flipte hem helemaal van het leeuwenkostuum
Haha hebben jullie enig idee?
Ik vind het zo verleidelijk om een staatslot te kopen. 30 jaar langs ELKE MAAND 10.000 euro. Mijn goddddd
Meid had ik maar een goed idee dan was ik nu rijk.
I did it
Het is al 7 (!) jaar uit en ik heb inmiddels bijna drie jaar mijn eigen auto, maar toch elke keer dat ik 's avonds en ietwat aangeschoten over het spoor fiets en de trein van ’ 46 zie staan denk ik heel even: oohh ik kan ook deze trein pakken naar mijn ex
Zo bedoel ik het niet helemaal, het is meer dat ik vergeet dat die mensen me volgen en dat ik er daardoor weer even aan herinnerd word dat ze mijn normale Posts dus ook gewoon zien, ook al liken ze niet, snap je?
Hahahah wat een hoogstandje weer. Hoe krijgen ze het voor elkaar om zo’n hele cast bij elkaar te krijgen waarvan er niet een kan acteren.
Noo concert van james blake is verplaats naar april 2020
Aah zo, ja ik snap het, dat heb ik ook wel.eens! Ik begreep je verkeerd dan idd
Haha wat slecht dit, ze staan allemaal al zo slecht geposeerd op de foto dat je toch gewoon niks meer van acteerwerk kan verwachten
Haha mijn broertje heeft Sjoelen met stoelen gewonnen bij 3fm