Wat je even kwijt wilt #27

Als 'ie echt onplezierig koud is weet ik dat ik niet fit ben hahaha

9 likes

Ik wilde alleen even het begin kijken maar nu heb ik inmiddels de hele docu gezien en zit ik verdrietig op de bank. 2doc heeft echt vaak goede docu’s.

1 like

Klopt, goed onthouden. Een grote spin op de muur dwong me om de stofzuiger te halen.
En toen ben ik maar begonnen.

Haha precies dit zei ik vandaag nog tegen m’n moeder, het is echt zo!

1 like

Glad to be of service!!

1 like

Echt fijn om te lezen dat ik niet de enige ben haha

1 like

geloof me dit is het beste wat je deze maand gaat overkomen

1 like

Wat fijn dat je bijna terug verhuist!

1 like

Jaaaa echt zoveel zin in! Kan niet wachten om gewoon weer in een fatsoenlijke stad te wonen ook, ik ben zon Randstadtuthola ongelofelijk :”)

3 likes

Mijn ouders zijn zooo ongemakkelijk. Ze belden een maand geleden of ze op de dag van mn vriend zn verjaardag konden komen maar we gingen weg dus kon niet. Niks meer gehoord, ook geen felicitatie of appje van was het leuk ofzo. Lieten ze vanavond 1 keer mijn telefoon overgaan en hingen weer op. Ik weet gewoon dat dit betekent dat ze morgen langs willen komen. :woman_shrugging:t3: Waarom bellen ze niet gewoon écht?? Waarom sturen ze niet gewoon een berichtje??

On a positive note: Eindelijk het winterdekbed er weer bijgepakt, heeeeerlijk :two_hearts:

1 like

Ik wil zo graag naar bed, maar wil ook mijn winterdekbed en ben te lui om die er in te doen dus blijf ik maar op de bank liggen. Ik wil slapennnnnnn.

1 like

Ja dat was het ook! Was echt elke minuut waard. :blush:

1 like

Haha waarom heeft deze zo weinig likes, vind het een supermooie visual. Moest er echt om lachen, maar ik zie mezelf dat soort dingen ook wel doen.

Verder word ik helemaal gestoord van mn slaapproblemen. Hele week kut geslapen, gisteren ook. Hele dag moe dus op rijd naar bed maar nog steeds geen oog dicht gedaan.

2 likes

Waarom is er nu iemand in de buurt gitaar aan het spelen?

Waarom moest ik perse naar een feestje in Amsterdam als ik om half 8 op moest staan???

Nu eerst vrijwilligerswerk en daarna lekker naar de sauna waar ik mooi kan slapen!

2 likes

Ik werd net een minuut later wakker dan dat mijn wekker zou moeten gaan. Blijkt dus dat ik mijn wekker voor morgen in plaats van vandaag heb gezet. Pff gelukkig werd ik wakker, anders zou ik te laat komen op werk

Wat een verschrikkelijke nacht. M’n lichaam lijkt wel te zijn vergeten hoe het moet slapen :thinking: en dan heb ik zelfs slaapmedicatie. Keek net zo naar een goede nacht uit ook nog :weary: (ben sowieso al een slechte slaper, maar de laatste 2 weken ofzo is het helemaal prut dus ging al gesloopt naar bed)

Wat een drama weer
 Ik ga straks echt doorweekt aan komen op werk

Lopen in het park in de stromende regen met 3 honden. Het had wel wat. Nu zijn we binnen. Zij hebben gegeten. Me time: warme havermout met banaan en hagelslag. En Netflix.

11 likes

Gadverdamme? Die uienringen ook omg.