Wat je even kwijt wilt #27

Wil je lekker gaan netflixen met dit druilerige herfstweer, kom je je account niet meer in. Fucking Aswan uit Egypte had mijn Ne.tflix-account gehackt :rage: gelukkig was het met de klantenservice weer snel opgelost.

1 like

Hahaha nee hij stond nog op mijn eigen laatst gekeken series. Geen guilty pleasures van hem gevonden. Hij had wel mijn account nog even leuk naar 4 schermen gezet, kan nu dus tot 22 oktober gratis met 4 schermen kijken thanks Aswan :thumbsup:

13 likes

De Nederlandse algemeen geaccepteerde term is brusjes. Klinkt vreemd in spreektaal maar wordt veelvuldig gebruikt bij psychologie/pedagogiek!

2 likes

Ik moet morgen naar werk eten meenemen. En dat moet iets over mezelf zeggen en gelijk opgegeten kunnen worden met elkaar. Dus als snack, tussendoortje oid om de dag (teambuildingachtig) door te komen. Ik kan alleen een fles wijn bedenken, maar verder echt niks wat iets over mij zou zeggen gvrdmm wat is dit voor stomme opdracht

8 likes

Oh jaaaa, fantastisch idee dit al!

Pittige nootjes als je heel assertief bent :smile: Nee flauw, maar je kan smaak misschien wel aan je karakter linken. Of als je heel meisjesachtig bent roze snoepjes, hou je van de winter pepernoten, ben je dop op antiek oudhollands snoep oid?

1 like

Oh ja dat is ook slim! Ik ben duidelijk niet creatief genoeg haha

1 like

Ik weiger brussen te gebruiken. Ik vind siblings prima klinken in combinatie met de Nederlandse taal. Pingeling, kibbeling, tringeling, sibling.

18 likes

Leuk om te horen! Hangt er vast ook vanaf wat je gewend bent. Ik zeg het zelf nooit maar schreef het wel altijd in verslagen en in college werd het ook gebruikt.

1 like

zeg je dan ook Sibbeling?
want daar ben ik best voor te porren.

3 likes

Voor jou altijd :wink:

1 like

Ik zit echt kei hard te janken in de auto atm… but they are happy tears dus ‘t is oké

1 like

Ik zeg alleen kibbeling.
Daar heb ik nu zin in.

3 likes

Haha, foutje of bewust?

1 like

Wat ben je dan als je dat meeneemt? Smakeloos en niet vernieuwend?

Die grap wordt in de muziekwereld wel vaak gemaakt.

1 like

Oh ik zit duidelijk niet in de muziekbusiness. Ken ook geen sexy leiders.

1 like

Ik begrijp eigenlijk niet wat er mis is met gewoon broers en zussen?

13 likes

In het onderwijs ook. Stond de eerste keer wel even te kijken toen ik een stoffige beetje zure collega hoorde grappen over hoe sexy hij was.

1 like

de groente/vegakroketten van de FEBO

omg

4 likes