Wat je even kwijt wilt #27

Haha die laatste zin doet me denken aan het tegeltje aan de muur bij mijn vorige friettent:
Het leven is als een frikandel, je moet het zelf speciaal maken
:joy:

6 likes

Super slim, dit ga ik doen!! Heb mijn busticket omgeboekt en ga morgenavond ipv donderdag, dus nog meer eten :grin::grin::grin::grin:

2 likes

Sorry dit is even een nutteloos brainfart verhaal, lezen op eigen risico hahaha.

Gisteren ging ik even langs bij mijn ouders ,en ging ik even een pizza voor mezelf halen en een calzone voor mijn vader bij de pizzeria daar in de buurt. En ik was serieus het soort type klant waar ik normaal zelf altijd zo’n hekel aan heb :joy:. Ik kwam binnen, en stond als een stuk schuurspons een beetje naar die man te kijken, waarna hij zegt:’ Kan ik u helpen?’ , op de exact zelfde geergerde toon als dat ik zelf kan doen hahaha. En toen zei ik:’ Ik wil graag wat bestellen’ . En die man weer:’… Ja;’. En ik had ook echt zo’n stomme lach op mijn gezicht en ik was gewoon alles dat ik HAAT hahahaha. Vervolgens zeg ik:’ Nou ik wou graag een calzone en eh… nou…doe maar een pepperoni pizza’ . Die man in zijn geergerde italiaanse accent: ’ Gewoon een salami pizza?’ Ik:’ Ohh ja dat is prima hoor’ . Komt er vervolgens een andere man binnenlopen, zegt die eigenaar:’ Ohh jullie zijn samen?’ . En die man stond echt zo awkward in de deuropening, en ik kijk die man even aan, draai me weer naar de eigenaar en zeg:’ Nee hoor ik heb die man nog nooit eerder gezien in mijn leven’ , terwijl ik weer zo dom glimlachte hahahah het was echt even of ik het ’ irritante klant’ virus had gevangen ofzo. Zegt die man zo:’ Ja ho ho ho! We gaan nu wel heel erg snel he’ hue hue hue hue. Ik weet niet eens hoe ze heet’. Zegt die eigenaar:’ Ja hij bestelt ook altijd een calzone vandaar’.

Dus omdat die man een calzone bestelt in een fucking PIZZERIA…en ik ook…zijn we ineens samen? Ik snapte hem echt even niet :joy: Nou ja goed verhaal man, lekker kort ook

26 likes

Er is een situatie gaande op mijn werk waardoor ik mij niet veilig voel/mijzelf kwetsbaar voel. Iedereen is zo lief voor mij. Alleen gun ik mijzelf niet om mij naar te voelen, er komt niets uit mijn handen. Na ander halve week eindelijk de was gedaan/afwas. Opruimen duurde ook eeuwen. Oh en dat ik mijzelf zo emotioneel voel vind ik ook echt kut.

Koud en nat geregend. Maar de ochtend mensen zijn weer geholpen met de zorg.
Zo nog even in de middag knallen en dan vrij!

1 like

Wil je lekker gaan netflixen met dit druilerige herfstweer, kom je je account niet meer in. Fucking Aswan uit Egypte had mijn Ne.tflix-account gehackt :rage: gelukkig was het met de klantenservice weer snel opgelost.

1 like

Hahaha nee hij stond nog op mijn eigen laatst gekeken series. Geen guilty pleasures van hem gevonden. Hij had wel mijn account nog even leuk naar 4 schermen gezet, kan nu dus tot 22 oktober gratis met 4 schermen kijken thanks Aswan :thumbsup:

13 likes

De Nederlandse algemeen geaccepteerde term is brusjes. Klinkt vreemd in spreektaal maar wordt veelvuldig gebruikt bij psychologie/pedagogiek!

2 likes

Ik moet morgen naar werk eten meenemen. En dat moet iets over mezelf zeggen en gelijk opgegeten kunnen worden met elkaar. Dus als snack, tussendoortje oid om de dag (teambuildingachtig) door te komen. Ik kan alleen een fles wijn bedenken, maar verder echt niks wat iets over mij zou zeggen gvrdmm wat is dit voor stomme opdracht

8 likes

Oh jaaaa, fantastisch idee dit al!

Pittige nootjes als je heel assertief bent :smile: Nee flauw, maar je kan smaak misschien wel aan je karakter linken. Of als je heel meisjesachtig bent roze snoepjes, hou je van de winter pepernoten, ben je dop op antiek oudhollands snoep oid?

1 like

Oh ja dat is ook slim! Ik ben duidelijk niet creatief genoeg haha

1 like

Ik weiger brussen te gebruiken. Ik vind siblings prima klinken in combinatie met de Nederlandse taal. Pingeling, kibbeling, tringeling, sibling.

18 likes

Leuk om te horen! Hangt er vast ook vanaf wat je gewend bent. Ik zeg het zelf nooit maar schreef het wel altijd in verslagen en in college werd het ook gebruikt.

1 like

zeg je dan ook Sibbeling?
want daar ben ik best voor te porren.

3 likes

Voor jou altijd :wink:

1 like

Ik zit echt kei hard te janken in de auto atm… but they are happy tears dus ‘t is oké

1 like

Ik zeg alleen kibbeling.
Daar heb ik nu zin in.

3 likes

Haha, foutje of bewust?

1 like

Wat ben je dan als je dat meeneemt? Smakeloos en niet vernieuwend?