Ik ben zo trots op mezelf… heb insta van m’n telefoon afgegooid. Ik ging er heel slecht op. Bizarre is dat ik nu elke keer bijna automatisch insta aanklik op m’n homescherm, maar dat kan natuurlijk niet meer.
Lekker Nutella donut als ontbijt
Heerlijk weer! Houd die zon maar lekker bij je
Moet mijn haar gaan wassen, maar vind dat altijd zo een enorme opgave. Het duurt lang, daarna zo koud op mijn kop, dan maar föhnen maar dat duurt ook een eeuwigheid en dan pluis.
Cassis!
Sinds ik weer studeer heb ik weer whatsapp en ook facebook geactiveerd omdat bepaalde groepen handig zijn voor mijn studie en mensen het liefst op die manier communiceren, heb ik het maar weer in gebruik genomen, maar het liefst verwijder ik alles vandaag nog.
Dit heb ik ook, soms lijken ze groen maar soms ook bruin. Meestal groen dus ik ga voor groen.
Holy shit ik heb vannacht 10 uur geslapen. Wist dat ik de hele week moe was (nog van het weekend ervoor), blijkbaar was mijn lichaam het ermee eens
Het forum onthoudt niet waar ik be gebleven met lezen. Dus ik moet iedere keer 100x scrollen langs berichten die ik al heb gelezen…
Dat schijnt een bekend probleem te zijn waar aan wordt gewerkt, maar ik weet ook eigenlijk niet wat de vorderingen zijn op dat vlak
Lees je via je telefoon? Ik heb dat ook als ik google Chrome gebruik. Nu gebruik ik de browser die er standaard op staat (android) en die onthoud het wel!
Ik heb net een emmer water omgegooid, hele vloer in de gang gang en in het opberghok nat. Water onder de wasmachine, dat loodzware ding moeten verplaatsen… Ik ben wel weer klaar met schoonmaken
Haat mezelf zo erg. Ben een eeuwige uitsteller en het ging een tijdje goed maar ben nu terug bij af. Raak in paniek omdat ik zoveel dingen moet doen, had het allang af kunnen hebben maar zit nu huilend op de bank. Over een halfuur moet ik weg en als ik ergens vanmiddag weer thuis ben moet het echt gebeuren. Dit is serieus een reden waarom ik na deze opleiding niet nog een opleiding wil doen
Haha die laatste zin doet me denken aan het tegeltje aan de muur bij mijn vorige friettent:
Het leven is als een frikandel, je moet het zelf speciaal maken
Super slim, dit ga ik doen!! Heb mijn busticket omgeboekt en ga morgenavond ipv donderdag, dus nog meer eten
Sorry dit is even een nutteloos brainfart verhaal, lezen op eigen risico hahaha.
Gisteren ging ik even langs bij mijn ouders ,en ging ik even een pizza voor mezelf halen en een calzone voor mijn vader bij de pizzeria daar in de buurt. En ik was serieus het soort type klant waar ik normaal zelf altijd zo’n hekel aan heb . Ik kwam binnen, en stond als een stuk schuurspons een beetje naar die man te kijken, waarna hij zegt:’ Kan ik u helpen?’ , op de exact zelfde geergerde toon als dat ik zelf kan doen hahaha. En toen zei ik:’ Ik wil graag wat bestellen’ . En die man weer:’… Ja;’. En ik had ook echt zo’n stomme lach op mijn gezicht en ik was gewoon alles dat ik HAAT hahahaha. Vervolgens zeg ik:’ Nou ik wou graag een calzone en eh… nou…doe maar een pepperoni pizza’ . Die man in zijn geergerde italiaanse accent: ’ Gewoon een salami pizza?’ Ik:’ Ohh ja dat is prima hoor’ . Komt er vervolgens een andere man binnenlopen, zegt die eigenaar:’ Ohh jullie zijn samen?’ . En die man stond echt zo awkward in de deuropening, en ik kijk die man even aan, draai me weer naar de eigenaar en zeg:’ Nee hoor ik heb die man nog nooit eerder gezien in mijn leven’ , terwijl ik weer zo dom glimlachte hahahah het was echt even of ik het ’ irritante klant’ virus had gevangen ofzo. Zegt die man zo:’ Ja ho ho ho! We gaan nu wel heel erg snel he’ hue hue hue hue. Ik weet niet eens hoe ze heet’. Zegt die eigenaar:’ Ja hij bestelt ook altijd een calzone vandaar’.
Dus omdat die man een calzone bestelt in een fucking PIZZERIA…en ik ook…zijn we ineens samen? Ik snapte hem echt even niet Nou ja goed verhaal man, lekker kort ook
Er is een situatie gaande op mijn werk waardoor ik mij niet veilig voel/mijzelf kwetsbaar voel. Iedereen is zo lief voor mij. Alleen gun ik mijzelf niet om mij naar te voelen, er komt niets uit mijn handen. Na ander halve week eindelijk de was gedaan/afwas. Opruimen duurde ook eeuwen. Oh en dat ik mijzelf zo emotioneel voel vind ik ook echt kut.
Koud en nat geregend. Maar de ochtend mensen zijn weer geholpen met de zorg.
Zo nog even in de middag knallen en dan vrij!
Wil je lekker gaan netflixen met dit druilerige herfstweer, kom je je account niet meer in. Fucking Aswan uit Egypte had mijn Ne.tflix-account gehackt gelukkig was het met de klantenservice weer snel opgelost.
Hahaha nee hij stond nog op mijn eigen laatst gekeken series. Geen guilty pleasures van hem gevonden. Hij had wel mijn account nog even leuk naar 4 schermen gezet, kan nu dus tot 22 oktober gratis met 4 schermen kijken thanks Aswan