Omg im the user of the month. Bedankt forum !
Na echt 3 uur slaap ofzo, al halverwege richting parijs!!
Dat kindje in het geel lijkt zo op Gaten Matarazzo…
(Geen idee hoe ik een foto toevoeg…)
Wat goed dat je bent geweest! En wat fijn dat de sfeer zo prettig was. Ik kon het vanwege iets belangrijks echt niet maken om niet naar m’n werk te gaan, maar als ik wel had gekund had ik waarschijnlijk heel erg getwijfeld omdat ik niet zo goed ga op grote mensenmenigten. Helemaal met de kennis van hoe sommige demonstraties lopen qua chaos, sfeer enzo, maar wat fijn om te lezen dat het ook anders kan. Ga ik in ieder geval in m’n achterhoofd houden de volgende keer als er een demonstratie is die ik belangrijk vind
Ik zie wel wat je bedoelt ja! En rechts onderaan bij je typvak staat een icoontje van een rechthoekje met een pijltje omhoog. Als je daarop klikt kan je een foto kiezen om te uploaden!
Heb zo’n stress weet niet hoe ik de komende twee weken alles af ga krijgen voordat ik op vakantie ga
Ohnee het is weer van dat weer waarvan mn huid en mn ogen helemaal droog worden.
Hele dag last van mn ogen en overal kleine sneetjes in mn handen bleh
Hahaha dit ziet er geweldig uit! <3 slechte Nederlandse ensemblefilms. Is er überhaupt een romantische komedie die niet 15 hoofdpersonages heeft?
Ik kreeg op youtube een advertentie van de EU over melk Dus niet van Campina ofzo, maar echt van de EU. Ik kan de slogan even niet meer herinneren, maar het was iets in de strekking van “melk is goed voor elk” maar dan anders. Echt heel raar.
Mijn vader zei dat hij nog nooit van Tupac had gehoord?! Ook al is het je smaak niet iedereen kent die gast toch? Het nummer changes kende hij dan wel. Toen liet ik een foto zien toen dacht hij hem wel te kennen. Maar ik vind het vrij apart. Ik dacht dat hij een grapje maakte.
Na een hele week klussers over de vloer zou ik vandaag en morgen echt veel behoefte hebben aan een hutje op de heide of zo. Maar de realiteit maakt dat even niet mogelijk. Ik wil rust en schone lucht.
ik brunch met een hamburger met beyond burger… maar krijg m niet op. oef.
Ik ga vanmiddag met een paar vrienden naar het concert van k3. We zijn allemaal rond de 30 jaar. Moet ik me schamen? Hahaha
Omdat die te groot is of omdat omdat ie niet lekker is?
Ja snap ik, ik houd daar ook niet zo van. Maar zelfs in de meeegavolle trein erheen was het heel gemoedelijk. Bij de mars waren ook veel (jonge) kinderen, ging allemaal prima.
Ik ben helemaal zen door de muziek van Enya
Ik wil naar kraantje pappie, maar vriendinnen gaan liever uit eten. Ik hou van eten, maar wil ook wel eens wat leuks doen naast eten.
niet met foto melden maar met een cryptische omschrijving?