Ik kan echt best goed koken, maar ik ben echt een ramp in bakken. Ben vandaag hele dag thuis bezig aan mijn scriptie, dus dacht, laat ik tussendoor even een suikervrije, vetvrije pumpkin pie maken, dan ruikt het hele huis lekker én dan heb ik een lekkere snack tussendoor. Eindstand, die hele pie is van de bovenkant donker en binnenin een papje. Probeer het nu nog maar te redden met wat aluminiumfolie, maar vind het zoooo stom.
Nahw, wat vervelend! Kan je het niet doen met de oven op een lagere stand? En dan met aluminiumfolie?
Jaa ben ik nu inderdaad aan het proberen! Hoop dat het nog een beetje goedkomt. En ach, anders pleur ik het wel door de kwark, de smaak zal wel prima zijn. Beetje rauwe ei ga je tegenwoordig niet meer dood van.
Ik hoorde vanmorgen op m’n werk dat ze de overdrachtsbelasting voor starters gaan verlagen zodat ze makkelijker een huis kunnen kopen. Heeft iemand dit ook mee gekregen?
Niet meegekregen, maar hoop het wel!
Grrrrrrrrrr nu heeft mi.crosoft mn word abo verlengd ( hebben ze een maand !!! geleden over gemaild) maar ik wilde het via een website waar ik korting krijg als student. nu kost het me 69 euro terwijl via die website 23 is
Haha zou ook kunnen. Maar had meerdere mensen gevonden die dit recept wel tot een goed einde hebben gebracht, dus denk ik dat ik ook niet zo capabel ben. En ik weeg ook nooit dingen af hehe, hoort blijkbaar ook niet bij bakken.
Wel gehoord dat ze dit van plan zijn, nog niet of het definitief is
Vanavond zou een vriendin op bezoek komen. Denk dar ik haar af ga bellen zodat ik om 9 naar bed kan
Voel je je slecht? Ik hoop dat je goed kan slapen! Of kan je nog een middagdutje doen?
Ik heb donderdagavond schoenen besteld bij Zalando en ze zijn nog steeds niet verstuurd, duurt dat altijd zo lang? Het was het laatste paar in m’n maat dus ben een beetje bang dat er misschien wat mis is gegaan
Ja is nooit heel snel bij zalando, helemaal niet met een weekend ertussen
Nee voel me niet slecht maar gewoon een weekend met weinig slaap (en wat drank, ben ik niet meer gewend) en ben nu op werk. Zodra ik thuis kom heb ik direct een afspraak staan en daarna zou die vriendin staan. Maar mijn wc is ook nog eens kapot dus beter komt ze een andere keer
Hahaha @Nidorina is goed!
Heb meteen al een kind naar de conciërge gestuurd dus die kwam vlug helpen gelukkig.
Ben net klaar, omdat ik naar de fysio moet haha.
Oh en ja dit is ook mijn nachtmerrie. Die dus nu werkelijkheid werd haha.
Op het moment zelf dacht ik ook alleen maar, niet nadenken niet nadenken gewoon doorgaan hahahaha
Had dus zaterdag of vanmorgen al wel een verzendbericht verwacht, maar toevallig (alsof ze hier meelezen) kwam net een kwartier na m’n post hier de mail erover binnen :D. Ben vet ongeduldig.
Wat heerlijk dat m’n dochter van Eindhoven terug verhuisd is naar Apeldoorn. Ik ga straks bij haar eten en hoef er maar 5 minuten voor te fietsen.
Ik dacht ff huh? Maar je dochter is waarschijnlijk net zo oud als mij haha
Daar doe ik het voor!
He kak ik heb mn bonus kaart bij de appie laten liggen. Omdat ik net 20 cent te kort kwam en dat moest over maken en ik daar helemaal zenuwachtig van werd.
Ik doe vandaag voor het eerst sinds 2 jaar iets NIET en man dat houdt me al een week bezig haha. Is de dag al voorbij?