Aah,
Ik was zo toe aan de sauna en massage vandaag.
Helemaal zen momenteel.
En nu, nog maar eens taart eten want ik heb nog over
Ik ben vandaag bij een mega groot industrieterrein op bezoek geweest om een item te maken voor werk en het was zo cool! Het leek net een pretpark. Er werken 1500 mensen vast en de komende periode nog 1500 extra omdat er iets gereinigd moet worden. Echt bizar, wat een onderneming.
bij de Dow geweest vandaag?
Jaaaa
Ik wilde mân oude plaatje voor je opzoeken maar ik kan m niet meer vinden
Weet iemand waar @anon39978576 is? Ik mis dâr hier en heb geen insta om haar zelf een berichtje te sturen
Een aflevering van die Netflix serie en ik heb spontaan zin om dit weekend formule 1 te gaan kijken
Hoe bedoel je er veranderd helemaal niks? We hebben ieder ons eigen pad en er komt een tijd dat jij ook wel een baan en een woning zult hebben. Een vriendin van mij heeft haar vriendin trouwens intern in een kliniek leren kennen(ze zat er ook voor een eetstornis), en inmiddels zijn ze getrouwd.
Het lijkt nu allemaal heel rot en heel ver weg, maar je bent toch juist bezig om aan je toekomst te werken met deze behandeling, dus eigenlijk kom je elke dag een stapje dichterbij
Wat shit⊠veel sterkte met de behandeling en ik hoop dat je je kan realiseren dat het écht ergens voor is. En dat je hier sterker van gaat worden, voor je eigen toekomst.
Wat knap en dapper van je dat je nu de rest on hold zet voor je behandeling En des te rotter dat je je nu zo voelt. Het hoort er, denk ik, helaas wel een beetje bij. Niet dat dat het minder vervelend maakt, maar hopelijk kan het je een beetje geruststellen dat dat ook deel van je proces tot herstel kan zijn. Hoe lang ben je nu bezig met je behandeling?
Haar insta is ook weg
Ik kan haar insta wel nog vinden!
Oh dan heeft ze me geblokkeerd denk ik?
Ik zie hem ook gewoon nog!
Hahah nou duidelijk dan
Pijnlijk.
Er zal wel een reden voor zijn toch? Vind het jammer, maar thatâs life, niet iedereen vindt mij leuk
wat goed en knap van je
Klopt, lijkt me alleen kut om er zo achter te komen onder het oog van zoveel mensen.
Als de rest haar zo snel kan vinden zou ik dat dan toch ook moeten? Ik volgde haar gewoon, maar daar staat ze ook niet meer tussen