Wat je even kwijt wilt #27

@Jauregui je kunt naar Downtown gourmet market! Super gezellig en je kunt beide kiezen wat je wilt eten, is misschien wel iets minder gezellig voor echt een etentje want het zijn allemaal tentjes bij elkaar en je krijgt niet altijd tegelijk je eten.

1 like

Gelukkig!

1 like

Op maandag dicht maar voor een volgende keer: down town gourmet market. Daar kun je allemaal kleine verschillende dingen bestellen. Ook friet :wink:

Veel plezier!

1 like

Kom net terug van sporten en had alleen tijd voor een gebakken ei daarvoor en eet nu yoghurt.
Komt mijn man binnen en met friet en snacks van de snackbar. Arg nu wil ik ook maar smaakt niet met yoghurt.:frowning_face:

Alvast veel plezier! Leuk om te lezen dat jullie samen wat gaan doen :slight_smile:

1 like

Heel veel plezier!! En mijn allereerste date ooit was ook naar de Mac omdat ik dat simpeler vond, helemaal prima joh!

2 likes

Is toch een prima 1e date? En superleuk dat jullie afspreken!

1 like

Waarom is een vakantie boeken zon hell.

Ik had echt een enorme kutdag op werk, gedoe wat zich al lang opstapelde en stress om dingen die me nu door de strot worden geduwd, een huilbui gekregen bij mijn baas :+1: en in de trein naar huis ook nog zitten huilen.
Spreekt zo’n fucking werver me aan op het station, hij dan wel zijn even irritante collega spreekt mij IEDERE werkdag aan, en ik wimpel ze altijd vriendelijk af maar ik was nog steeds een beetje aan 't tranen en voelde me zo verlept dus zei alleen maar “nee”, loopt die klapmongool met me mee en zegt hij “ja”??? Keek 'm daarna met m’n behuilde smoel aan en toen droop ie af maar ging hij me uitlachen met z’n kneuzige collega. Bah zeg.

Ben daarna wel gaan sporten terwijl ik eigenlijk graag met wijn en een kruik in bed wilde liggen (ook nog ongesteld, nou ja wellicht vandaar de tranen) en voel me wel weer iets beter nu.

3 likes

Wauw, goed dat je toch gesport hebt! Dan kun je nu lekker onder een dekentje met een knuffelbeest of thee of chocola. Ik weet niet waar je van houdt. Goed dat je baas even heeft kunnen zien dat het te hoog oploopt. Niks om je voor te schamen. En hopelijk is die werver nu voorlopig van je rug!

1 like

Voor wie het had gevolgd:

Ze ligt inmiddels braaf voor m’n deur en ik loop af en toe naar m’n keuken raam om te checken of ze er nog ligt :biggrin:

136 likes

Vet leuk!

1 like

Wat vet! Ik heb niks met boten maar vind het zo leuk om dit te volgen! Echt tof. Goed voorbeeld van je dromen opvolgen. Heb je al zo’n kapiteinspet :grin:

Edit: hebben je ouders 'm (haar?) al gezien?

2 likes

Nee nog geen pet! Ga woensdag even op pad om nog het een en ander aan te schaffen! ook nog een toeter voor als je de hoek om wil bij bruggetjes enzo

en ja: m’n moeder reageerde blij verrast maar m’n vader reageerde zoals verwacht met cynische grappen… maar ze wilden wel varen uiteraard

2 likes

Heb je dr gedoopt?

Moet dat ook met tweedehands boten??
anders gooi ik er van de week wel ff een fles prosecco tegenaan haha
leuk idee

3 likes

Zo leuk! Mijn vader was ook zoooo gelukkig met z’n boot, zo leuk om te zien. Heb je al een naam?

1 like

Nja weet niet od dat moet maar het lijkt me zo heelijk om een fles tegen een boot te gooien.

5 likes

ja ik geef 'r mn eigen tweede naam :grin:

4 likes

Gaaf!!!
Ten eerste hoe woon je? Vrijstaand aan het water?
Waarom wilde je een boot?
En vind je het niet zonde dat je ‘m gekocht hebt aan het einde vd zomer?