Wat je even kwijt wilt #27

Ja hij heeft van de zomer 't onderhoud op de werf gehad dus deze winter laat ik hem in het water, nov 2020 in de winterstalling

@MadameMignon dit is zoooo gaaf en cool!!! :heart::heart::heart:

@anon39978576 Do not leave us!!! :heart_eyes:

Ja dit heb ik ook. Ik kreeg laatst tijdens mijn functioneringsgesprek te horen dat ik te lang blijf hangen in negativiteit als ik kut klanten heb. En dat is zo waar, ik blijf dan zo lang brommen en iedereen moet het horen. Dus daar probeer ik nu echt op te letten, niet blijven hangen in dat gezeik.

1 like

Iets over je boot dopen http://www.zeeschouwostara.nl/index.php/algemeen/her-dopen

En voor het nodige bijgeloof wat muntjes voor Neptunus? Of is dat alleen nodig op zee :grimacing:

Ik gebruik een ragertje! Veel handiger dan flosdraad

1 like

Mag dat trouwens wel, in het water laten staan een langere tijd? Geen verstand van.

Ja zolang je een vergunning hebt en hij op een goedgekeurde plek ligt mag je hem tot het einde der tijden laten liggen. Voer vandaag ook langs redelijk wat wrakken, half ondergelopen etc

1 like
Spoiler

Hij is nu dood haha, halverwege seizoen 8 :see_no_evil:

2 likes

Heh wat schrikken! Wel fijn dat alle naren dingen zijn uitgesloten. Hopen voor je vader dat het goed word afgesloten❀

1 like

Wat fijn inderdaad!! Zal wel super schrikken zijn geweest. Hopelijk blijft het bij één incidentje.

1 like

Ah gelukkig! Hoop dat het snel weer helemaal goed gaat met hem :heart:

1 like

Heel vreemd

1 like

Dit is nog niet zeker, het idee ligt er maar er vindt momenteel nog een onderzoek plaats om te kijken of het wel mogelijk is om uit te voeren voor de Belastingdienst en andere betrokken partijen en wat de effecten zijn op de woningmarkt (leidt dit bijvoorbeeld niet tot nog hogere woningprijzen waardoor je het voordeel voor starters weer teniet doet). Het onderzoek wordt in november afgerond dus dan zal er wel meer bekend worden.

1 like

Ze heeft jou niet geblokt, vroeg dr net op insta.

1 like

image

2 likes

Ik vind het zo vet dat jij gewoon een boot gekocht hebt @MadameMignon. Echt heel inspirerend eigenlijk. Op een dag werd je gewoon wakker en kocht je een boot. Geweldig

26 likes

Nee hoor

1 like

Ik zou sowieso eens vragen of hij een idee heeft waar/wat te gaan eten. Dan kan jij ook al wat menukaarten doorspitten en bekijken wat jij wel of niet ziet zitten. Als niks je echt ok lijkt, kan je zelf eens (via google maps/tripadvisor) restaurantjes in de buurt opzoeken en dat voorstellen. Als het allemaal te spannend is, kan je ook gewoon zeggen dat je samen gaan eten wat te snel nog vind, maar in de toekomst wel eens wil doen. Zorg vooral dat het je niet te veel stress geeft! Ik kan me voorstellen dat een eerste (?) date sowieso al heel spannend is, dat je niet nog de extra spanning rond het eten er bij krijgt.

edit: sorry, blijkbaar ben je intussen al geweest! :sweat_smile: Hopelijk is het leuk geweest en allemaal wat meegevallen?

1 like

@Sobremesa @Banananana
Misschien vinden jullie het helemaal niks, maar ik moest door jullie berichten denken aan het boek ‘Ja maar wat als alles lukt’ van Berthold Gunster, hij is die man van Omdenken. Ik kreeg dat boek kado, had dat zelf nooit gekocht, maar vond het een mooi inkijkje in hoe je wat accepterender en lichter op situaties kunt reageren. Misschien heb je er iets aan

1 like

Vandaag ben ik jarig (jeej :expressionless:) en als cadeau een kutdag op werk gekregen. Kwam ik thuis en had een vriendin me een cadeau gestuurd via de post vanuit Nederland. Zo ontzettend lief, later op de avond hadden we gefacetimed en ik kon alleen maar bitchen over mijn leven. Zij luisteren en reageren en later een bericht sturen dat ze het jammer vond dat ze mij geen knuffel kon geven. Ik heb zoveel jaren nooit vriendschap gekend en ik ben zo dankbaar dat ik haar in mijn leven heb. Ga nu even in een hoekje janken, bye.

33 likes