Jeeeeej. Hoe eng en spannend dit ook is en gaat zijn. Ik ben zo zo zo ontzettend trots op jou! Je doet het toch maar “gewoon even” (niet gewoon en even I know).
Ook op jou ben ik kei trots!!!
Ik moet woensdag naar de tandarts dus ik heb m’n elektrische tandenborstel afgestoft en ga mijn leven beteren. Ik kan alleen de flosdraad die geschikt was voor m’n spalk niet vinden shit
Delen met ons
Nee ik woon in een super pauper flat maar wel aan een watertje Ik hou van projecten en geniet heel erg van varen en denk dat deze boot gaat bijdragen aan mijn levensgeluk
en nee niet zonde, ik kan varen t/m november en heb 400 euro korting gefixt, mede omdat het het einde van het seizoen is en de werf hem niet in de winter wilde stallen
Waar ga je ‘m dan laten in de winter? Bij jou voor de deur?
Ja hij heeft van de zomer 't onderhoud op de werf gehad dus deze winter laat ik hem in het water, nov 2020 in de winterstalling
Ja dit heb ik ook. Ik kreeg laatst tijdens mijn functioneringsgesprek te horen dat ik te lang blijf hangen in negativiteit als ik kut klanten heb. En dat is zo waar, ik blijf dan zo lang brommen en iedereen moet het horen. Dus daar probeer ik nu echt op te letten, niet blijven hangen in dat gezeik.
Iets over je boot dopen http://www.zeeschouwostara.nl/index.php/algemeen/her-dopen
En voor het nodige bijgeloof wat muntjes voor Neptunus? Of is dat alleen nodig op zee
Ik gebruik een ragertje! Veel handiger dan flosdraad
Mag dat trouwens wel, in het water laten staan een langere tijd? Geen verstand van.
Ja zolang je een vergunning hebt en hij op een goedgekeurde plek ligt mag je hem tot het einde der tijden laten liggen. Voer vandaag ook langs redelijk wat wrakken, half ondergelopen etc…
Spoiler
Hij is nu dood haha, halverwege seizoen 8
Heh wat schrikken! Wel fijn dat alle naren dingen zijn uitgesloten. Hopen voor je vader dat het goed word afgesloten❤
Wat fijn inderdaad!! Zal wel super schrikken zijn geweest. Hopelijk blijft het bij één incidentje.
Ah gelukkig! Hoop dat het snel weer helemaal goed gaat met hem
Heel vreemd
Dit is nog niet zeker, het idee ligt er maar er vindt momenteel nog een onderzoek plaats om te kijken of het wel mogelijk is om uit te voeren voor de Belastingdienst en andere betrokken partijen en wat de effecten zijn op de woningmarkt (leidt dit bijvoorbeeld niet tot nog hogere woningprijzen waardoor je het voordeel voor starters weer teniet doet). Het onderzoek wordt in november afgerond dus dan zal er wel meer bekend worden.