ik moet er morgen/straks om 7.00 uit omdat ik met een vriendin ga ontbijten. voor mij is dat echt heel vroeg dus wordt sowieso afzien gotta love werken in de horeca en in mijn geval dus altijd kunnen uitslapen. nu al zin om morgenmiddag een dutje te doen haha
Mijn kat (of mijn vriend, who knows) heeft dit kapot gebeten en ik hebt echt echt echt geen geld voor een nieuwe oplader, is er nog een veilige manier hoe ik dit kan maken? Is een pleister of plakband er om bijv gevaarlijk?
Is een kabel van de action een idee? Vaak 3/4 euro. Dit lijkt mij iig zeker niet veilig.
Allen hey plastic is gebroken toch? Steken geen draadjes uit?
Ik doe er altijd gewoon tape op dan
Dit is lijkt me een MagSafe oplader, geen iphonelader.
Ja alleen het plastic! Hij doet het ook nog gewoon.
@TheOne is een MacBook oplader, die heeft action niet helaas. En nieuw zijn ze €85.
Oh zo, ik ken dit soort kabel niet,sorry.
Ik ben ziek aan het worden omdat ik in een openlucht musical speel en dus zaterdag met 13 graden in de regen stond te spelen met een ‘kostuum’ wat bestaat uit een kort rokje en een blousje met korte mouwen en verder niks.
Voel me zwak en kut en wil er niemand over appen want het is al te laat dus dump ik het hier.
En ik haat het idee dat mijn ex waarschijnlijk vrolijk tegen een of andere scharrel aan ligt te knuffelen terwijl ik daarnet weer om hem heb liggen janken. Ik vind het zo enorm oneerlijk.
En voel me ook een onaangenaam persoon omdat ik dit hier dump en verder niet heb gelezen wat anderen mensen afgelopen dagen in dit topic hebben gezet.
Hallo negatieve spiraal.
Toevoeging bij wakker worden: inmiddels gaat het weer beter na pijnstillers en slaap
Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!
Wil echt nog minstens 3 uur extra slapen
Yesss ik zag net dat mn werkdag pas om half 10 begint. Als ik nu opsta en klaar ga maken ben ik om 08:10 op kantoor, dat is een beetje vroeg. Ik draai me om!!!
Wij hebben dezelfde universiteit, ik kreeg binnen 10 dagen na mijn doctoraal (en toen ik dus nog gewoon 2 jaar moest studeren bij hen) al een mooie folder ‘maakt u deze-en-deze tentoonstelling mogelijk?’, met suggesties over welke bedragen ik zou kunnen doneren, zoals €250 ‘om mijn betrokkenheid bij mijn universiteit te laten zien’, flikker op, ik heb €17.5000 naar jullie overgemaakt en er nog geen cent voor teruggezien, laat me eerst even afstuderen en een baan vinden voor je begint te bedelen?
Whaa ik ook, ik kan maar niet wakker worden terwijl ik normaal gesproken best makkelijk uit bed kom. Sterkte haha
Heb net een broodje kaas met kruidenboter op en nu ben ik misselijk in de bus
Thanks! Gaat veel beter gelukkig
Echt belachelijk. Al hoop ik wel dat je 17.500 bedoeld en niet 175.000 hahaha
Poeh! Dat is natuurlijk wel een hele opluchting.
@Jauregui ik voel zoveel plaatsvervangende opwinding! VEEEL PLEZIER
moet ik nou een opmerking maken over je username? anyway goede reis
Ik heb geen zin om te werken Voel me zo lam en gaar en zit al 3 kwartier naar mijn scherm te staren zonder iets te hebben gedaan. Gelukkig was ik gisteren wel heel productief.
Ik kon 9 uur slapen, maar dat werd 8u door wakker liggen. Dat werd 7 uur doordat ik wakker werd van huisgenoot. En van die 7 uur lag ik veel wakker, te draaien en te snotteren etc. Voelde me gisteren echt goed, was lekker bezig hele dag en nu zit ik alweer 20 minuten te niksen en te denken aan hoe vol mijn hoofd zit. Met snot, maar ook met gedachten en er lijken wel watten in te zitten.