Ze heeft jou niet geblokt, vroeg dr net op insta.
Ik vind het zo vet dat jij gewoon een boot gekocht hebt @MadameMignon. Echt heel inspirerend eigenlijk. Op een dag werd je gewoon wakker en kocht je een boot. Geweldig
Nee hoor
Ik zou sowieso eens vragen of hij een idee heeft waar/wat te gaan eten. Dan kan jij ook al wat menukaarten doorspitten en bekijken wat jij wel of niet ziet zitten. Als niks je echt ok lijkt, kan je zelf eens (via google maps/tripadvisor) restaurantjes in de buurt opzoeken en dat voorstellen. Als het allemaal te spannend is, kan je ook gewoon zeggen dat je samen gaan eten wat te snel nog vind, maar in de toekomst wel eens wil doen. Zorg vooral dat het je niet te veel stress geeft! Ik kan me voorstellen dat een eerste (?) date sowieso al heel spannend is, dat je niet nog de extra spanning rond het eten er bij krijgt.
edit: sorry, blijkbaar ben je intussen al geweest! Hopelijk is het leuk geweest en allemaal wat meegevallen?
@Sobremesa @Banananana
Misschien vinden jullie het helemaal niks, maar ik moest door jullie berichten denken aan het boek ‘Ja maar wat als alles lukt’ van Berthold Gunster, hij is die man van Omdenken. Ik kreeg dat boek kado, had dat zelf nooit gekocht, maar vond het een mooi inkijkje in hoe je wat accepterender en lichter op situaties kunt reageren. Misschien heb je er iets aan
Vandaag ben ik jarig (jeej ) en als cadeau een kutdag op werk gekregen. Kwam ik thuis en had een vriendin me een cadeau gestuurd via de post vanuit Nederland. Zo ontzettend lief, later op de avond hadden we gefacetimed en ik kon alleen maar bitchen over mijn leven. Zij luisteren en reageren en later een bericht sturen dat ze het jammer vond dat ze mij geen knuffel kon geven. Ik heb zoveel jaren nooit vriendschap gekend en ik ben zo dankbaar dat ik haar in mijn leven heb. Ga nu even in een hoekje janken, bye.
ik moet er morgen/straks om 7.00 uit omdat ik met een vriendin ga ontbijten. voor mij is dat echt heel vroeg dus wordt sowieso afzien gotta love werken in de horeca en in mijn geval dus altijd kunnen uitslapen. nu al zin om morgenmiddag een dutje te doen haha
Mijn kat (of mijn vriend, who knows) heeft dit kapot gebeten en ik hebt echt echt echt geen geld voor een nieuwe oplader, is er nog een veilige manier hoe ik dit kan maken? Is een pleister of plakband er om bijv gevaarlijk?
Is een kabel van de action een idee? Vaak 3/4 euro. Dit lijkt mij iig zeker niet veilig.
Allen hey plastic is gebroken toch? Steken geen draadjes uit?
Ik doe er altijd gewoon tape op dan
Dit is lijkt me een MagSafe oplader, geen iphonelader.
Ja alleen het plastic! Hij doet het ook nog gewoon.
@TheOne is een MacBook oplader, die heeft action niet helaas. En nieuw zijn ze €85.
Oh zo, ik ken dit soort kabel niet,sorry.
Ik ben ziek aan het worden omdat ik in een openlucht musical speel en dus zaterdag met 13 graden in de regen stond te spelen met een ‘kostuum’ wat bestaat uit een kort rokje en een blousje met korte mouwen en verder niks.
Voel me zwak en kut en wil er niemand over appen want het is al te laat dus dump ik het hier.
En ik haat het idee dat mijn ex waarschijnlijk vrolijk tegen een of andere scharrel aan ligt te knuffelen terwijl ik daarnet weer om hem heb liggen janken. Ik vind het zo enorm oneerlijk.
En voel me ook een onaangenaam persoon omdat ik dit hier dump en verder niet heb gelezen wat anderen mensen afgelopen dagen in dit topic hebben gezet.
Hallo negatieve spiraal.
Toevoeging bij wakker worden: inmiddels gaat het weer beter na pijnstillers en slaap
Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!
Pff ik moet nog de hele nacht doorwerken om een hoofdstuk van mijn scriptie af te kunnen krijgen, terwijl ik morgen om 10 uur in de bieb wil zitten voor het volgende hoofdstuk. Zo eerst nog maar eens een flinke kop thee zetten.
Wil echt nog minstens 3 uur extra slapen
Yesss ik zag net dat mn werkdag pas om half 10 begint. Als ik nu opsta en klaar ga maken ben ik om 08:10 op kantoor, dat is een beetje vroeg. Ik draai me om!!!
Wij hebben dezelfde universiteit, ik kreeg binnen 10 dagen na mijn doctoraal (en toen ik dus nog gewoon 2 jaar moest studeren bij hen) al een mooie folder ‘maakt u deze-en-deze tentoonstelling mogelijk?’, met suggesties over welke bedragen ik zou kunnen doneren, zoals €250 ‘om mijn betrokkenheid bij mijn universiteit te laten zien’, flikker op, ik heb €17.5000 naar jullie overgemaakt en er nog geen cent voor teruggezien, laat me eerst even afstuderen en een baan vinden voor je begint te bedelen?