Wat je even kwijt wilt #27

Haha ja 6 weken geleden kreeg ik opeens dit idee en nu heb ik er al een haha :biggrin:
Ik doe nu wel heel stoer overigens hoor maar was gisteren echt zenuwachtig de hele dag dat er iets mis zou gaan (boot van trailer op snelweg ofzo haha)

En @SpeedOfSound ik heb geen vaarbewijs nodig maar ga hem wel halen! Voor het IJsselmeer heb je bijvoorbeeld vaarbewijs 1 en 2 nodig. Maar voel voor nu nog niet echt de noodzaak om daar te varen hehe

3 likes

Dat kan het de volgende keer alleen maar beter worden! (Hoewel ik oprecht niet denk dat je lelijk bent vandaag of welke dag dan ook)

Ik heb mega lekker geslapen, kan nog wel een uur slappen. Ga ik miss ook doen. En vanmiddag eindelijk fysiotherapie. Ik hoop zo dat ze iets voor me kan betekenen.

1 like

De eerste zak pepernoten van het jaar is alweer verorberd

1 like

Ik heb voor een vriendin, grootste chocoladefreak ever, een zelfgemaakte Tony besteld en ik hoop zo dat ze m lekker gaat vinden. Heb er ook een voor mezelf oeps dat is niet keto

12 likes

Ik heb het raam open en heb het koud, maar als ik terugdenk aan hoe fucking warm het hier op kantoor is geweest, weiger ik het raam dicht te doen want dit is dan echt HEERLIJK

5 likes

Poging 106 om een afspraak met mn broers en zus te plannen. Mocht dit nou meteen weer spaak lopen met ā€œik kan dan nietā€ en dan niet zeggen wanneer wel kan. Of alleen een ā€œik zal eens kijken als ik thuis benā€ en er dan niet meer op terugkomen, dan geef ik het echt op.

Aan de mensen die hier aan de university of life hebben gestudeerd: maak een bedrag naar keuze over naar mijn rekening. Dat maakt mijn leven een stuk makkelijker. :upside_down_face:

7 likes

Ik wil echt graag geld

7 likes

Mensen geef geld

1 like

Heb je niet geleerd om met twee woorden te spreken? Het is gewoon GEEF GELD!

3 likes

Nee ik durf m nu ook niet meer in het stopcontact te laten als ik er niet bij ben. Maar die verloopstukjes zijn toch alleen van stopcontact naar dat blok? Echt de stekker zeg maar. Want dit is natuurlijk net het stuk dat in de laptop moet.

Ik zou graag geld willen geven als ik het had. Helaas kom ik altijd te kort.

1 like

Ik haat skeer zijn.

1 like

Soy Poor tambien :sob::sob:

4 likes

Oh en ik haat het ook dat er al weken iemand met zijn scooter/brommer aan het sleutelen is voor mijn huis. Wat een grafherrie.

1 like

Ik ben al een paar dagen ziek met koorts dus gekke dromen en veel forummen. Ik heb net gedroomd dat ik naar Turkmenistan ging met @Zemraluani

8 likes

Zijn er hier meiden uit Twente die willen meeten? Ik mis een beetje meiden om mee te sporten/film kijken/ whatever, heb voornamelijk mannelijke vrienden maar dat is toch anders.

Oehh leuk!

1 like

Ik heb mij vandaag 3 kwartier " verslapen".
Ik sliep om half 3 nog niet en moest om 6 uur op.
Dus nu was ik op het werk om half 8 ipv 7 en niets gemist.

1 like

Ik ben altijd niet zo enthousiast over de combinatie zoet en zout maar mijn goddegod, ik eet nu een broodje met roomkaas en vijg. Ik ga dit vaker doen

4 likes