Wat je even kwijt wilt #27

zag ik eruit als mn avatar?

turkmemistan8

5 likes

Ja :sob::joy:

1 like

Dadels gevuld met roomkaas is ook echt heeeel lekker!!

Ik heb straks een gesprek over of ik volgend jaar nog op mijn huidige werk werk en tot die tijd zit ik eigenlijk maar te doen alsof ik werk. Dag duurt erg lang zo.

1 like

Zo spannend!! Alvast super veel plezier.

1 like

Bah, ik had vandaag de hele dag vrij kunnen zijn maar ik stond als reserve op werk vanavond en die gaat blijkbaar door :pensive:
Moet ik ook weer bedenken wat voor fatsoenlijks ik kan avondeten, want is echt een kut werktijd

Ik voel me sinds een paar dagen de hele tijd vermoeid en ik krijg weinig uit handen. Hoop dat het snel verandert!

Pfff ik voel me nog steeds ziek en ben nu serieus al 5 weken verkouden/ziekig. Ik ben vanmorgen weer naar de dokter geweest, maar die zegt dat ik waarschijnlijk gewoon moet ā€˜uitzieken’, waar ik dus nooit tijd voor heb…blegh…

scriptie ingeleverd :white_check_mark:

heb op het eind nog wat dingen aangepast waarvan ik nu denk SHIT :flushed::flushed::flushed: maar boeiend, het hoeft geen meesterwerk te zijn en zelfs met eventuele ā€œfoutjesā€ komt het vast wel goed
ik wil nu vooral gewoon m’n diploma hebben

51 likes

Ik ook, meh. Niks aan!

Ik krijg net een mail dat mn pakket is bezorgd op nummer 39 maar ik woon daar en was niet thuis…

Ik ben op vakantie in Duitsland en het is echt heerlijk. Maar jeetje wat mis ik mijn katten. Vrijdag weer thuis om ze flink te knuffelen.

5 likes

18 likes

Sjonge een heel avontuur vanmiddag zeg. Ik was met de lunchpauze ondanks de regen even een rondje wandelen toen er opeens een kleine kitten voor mijn voeten stond.
Hij was helemaal nat en onder het zand en (in mijn ogen) veel te jong om al buiten alleen rond te zwerven. Ik sprak wat mensen aan, die zeiden dat het beestje uit een huis met ā€œBulgarenā€ komt en altijd rondzwerft, maar dat nr. die en die er nu voor zorgt.
Die mensen waren natuurlijk niet thuis, dus ik nam het beestje maar mee naar mijn werkplek verderop. Dierenambulance gebeld voor advies, die zeiden niets te doen met ā€œgezondeā€ dieren en dat ik 114 moet bellen. Die zeiden mij dat kittens vanaf 7 weken al bij moeder weg mogen, en dat ik het beestje nu onrechtmatig dan mee had, ik moet hem maar loslaten en maar moet zien.
Toen nog maar eens langs dat andere huis, gelukkig nu wel thuis. Mijn verhaal kwam bekend voor, ā€œBulgarenā€ van daarachter laten dat beestje al sinds 10 weken los, maar ze wisten er van. Volgens mevrouw kijken ā€œzijā€ er ook anders naar dan mensen van hier. Beestje net toch maar los gelaten bij het huis, hopelijk blijft hij bij de grote weg uit de buurt :pensive:. Ik had het katje met alle liefde in huis genomen, maar je zag al dat het echt een buitenkatje is, bij mij kunnen ze niet naar buiten.
Zo, moest ik even kwijt :sweat_smile:

6 likes

omg haha dankjewel wat een mooie glitterplaat

Zo zielig. Goed dat je wel je best hebt gedaan om uit te zoeken waar het beestje vandaan kwam. Kom ook zo zijn dat het echt een zwervertje was. Sommige mensen hebben ook totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.

1 like

Nee ik zou het niet over mijn hart krijgen gewoon door te lopen, arm beestje. Snap ik helemaal niet, zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel.

Ahh wat goed! Ik heb na het inleveren nog een verschrikkelijke taalfout ontdekt, en ik heb nog nooit gehoord van iemand die geen fouten in de ingeleverde versie had. Dus komt goed!

1 like

Ik heb soms wel eens zo’n besefmoment dat andere mensen mij zien zoals ik naar anderen kijk en dat vind ik dan zo raar, het idee dat zij dan van een ander perspectief kijken naar wat ik in de spiegel zie. Ik had het net toen ik met iemand sprak en toen dacht ik huh zij ZIET mij nu en hoort wat ik zeg enzo. Hahaha misschien klink ik nu als een gekkie maar ik ben heel benieuwd of iemand dit herkent. Ik kan het gevoel ook niet echt goed uitleggen.

37 likes

Jaa zeker herkenbaar! Je hebt jezelf ook nog nooit gezien en gehoord zoals anderen dat doen haha

1 like