Wat je even kwijt wilt #27

Oh! Thanks

1 like

Whaa ik ook, ik kan maar niet wakker worden terwijl ik normaal gesproken best makkelijk uit bed kom. Sterkte haha

Heb net een broodje kaas met kruidenboter op en nu ben ik misselijk in de bus

Thanks! Gaat veel beter gelukkig :blush:

1 like

Echt belachelijk. Al hoop ik wel dat je 17.500 bedoeld en niet 175.000 hahaha

Poeh! Dat is natuurlijk wel een hele opluchting.

@Jauregui ik voel zoveel plaatsvervangende opwinding! VEEEL PLEZIER

1 like

moet ik nou een opmerking maken over je username? anyway goede reis

1 like

Ik heb geen zin om te werken :frowning: Voel me zo lam en gaar en zit al 3 kwartier naar mijn scherm te staren zonder iets te hebben gedaan. Gelukkig was ik gisteren wel heel productief.

Ik kon 9 uur slapen, maar dat werd 8u door wakker liggen. Dat werd 7 uur doordat ik wakker werd van huisgenoot. En van die 7 uur lag ik veel wakker, te draaien en te snotteren etc. Voelde me gisteren echt goed, was lekker bezig hele dag en nu zit ik alweer 20 minuten te niksen en te denken aan hoe vol mijn hoofd zit. Met snot, maar ook met gedachten en er lijken wel watten in te zitten.

Haha ja 6 weken geleden kreeg ik opeens dit idee en nu heb ik er al een haha :biggrin:
Ik doe nu wel heel stoer overigens hoor maar was gisteren echt zenuwachtig de hele dag dat er iets mis zou gaan (boot van trailer op snelweg ofzo haha)

En @SpeedOfSound ik heb geen vaarbewijs nodig maar ga hem wel halen! Voor het IJsselmeer heb je bijvoorbeeld vaarbewijs 1 en 2 nodig. Maar voel voor nu nog niet echt de noodzaak om daar te varen hehe

3 likes

Ik ben moe en heb me opgesloten in een kantoor en hoopte dat er niemand bij kwam zitten. Ging net koffie halen en kwam terug en toen was er ineens een jongen. En hij is knap en hij zit de hele tijd te kletsen :no_mouth: En ik ben lelijk vandaag.

En ik zit hier normaal nooit maar voortaan ga ik hier wel zitten natuurlijk.

11 likes

Dat kan het de volgende keer alleen maar beter worden! (Hoewel ik oprecht niet denk dat je lelijk bent vandaag of welke dag dan ook)

Ik heb mega lekker geslapen, kan nog wel een uur slappen. Ga ik miss ook doen. En vanmiddag eindelijk fysiotherapie. Ik hoop zo dat ze iets voor me kan betekenen.

1 like

De eerste zak pepernoten van het jaar is alweer verorberd

1 like

Ik heb voor een vriendin, grootste chocoladefreak ever, een zelfgemaakte Tony besteld en ik hoop zo dat ze m lekker gaat vinden. Heb er ook een voor mezelf oeps dat is niet keto

12 likes

Ik heb het raam open en heb het koud, maar als ik terugdenk aan hoe fucking warm het hier op kantoor is geweest, weiger ik het raam dicht te doen want dit is dan echt HEERLIJK

5 likes

Poging 106 om een afspraak met mn broers en zus te plannen. Mocht dit nou meteen weer spaak lopen met ā€œik kan dan nietā€ en dan niet zeggen wanneer wel kan. Of alleen een ā€œik zal eens kijken als ik thuis benā€ en er dan niet meer op terugkomen, dan geef ik het echt op.

Aan de mensen die hier aan de university of life hebben gestudeerd: maak een bedrag naar keuze over naar mijn rekening. Dat maakt mijn leven een stuk makkelijker. :upside_down_face:

7 likes

Ik wil echt graag geld

7 likes

Mensen geef geld

1 like

Heb je niet geleerd om met twee woorden te spreken? Het is gewoon GEEF GELD!

3 likes