Wat je even kwijt wilt #27

Nee ik durf m nu ook niet meer in het stopcontact te laten als ik er niet bij ben. Maar die verloopstukjes zijn toch alleen van stopcontact naar dat blok? Echt de stekker zeg maar. Want dit is natuurlijk net het stuk dat in de laptop moet.

Ik zou graag geld willen geven als ik het had. Helaas kom ik altijd te kort.

1 like

Ik haat skeer zijn.

1 like

Soy Poor tambien :sob::sob:

4 likes

Oh en ik haat het ook dat er al weken iemand met zijn scooter/brommer aan het sleutelen is voor mijn huis. Wat een grafherrie.

1 like

Ik ben al een paar dagen ziek met koorts dus gekke dromen en veel forummen. Ik heb net gedroomd dat ik naar Turkmenistan ging met @Zemraluani

8 likes

Haha Thanks

We gaan nu samen wandelen :grimacing:

12 likes

Zijn er hier meiden uit Twente die willen meeten? Ik mis een beetje meiden om mee te sporten/film kijken/ whatever, heb voornamelijk mannelijke vrienden maar dat is toch anders.

Oehh leuk!

1 like

Ik heb mij vandaag 3 kwartier " verslapen".
Ik sliep om half 3 nog niet en moest om 6 uur op.
Dus nu was ik op het werk om half 8 ipv 7 en niets gemist.

1 like

Ik ben altijd niet zo enthousiast over de combinatie zoet en zout maar mijn goddegod, ik eet nu een broodje met roomkaas en vijg. Ik ga dit vaker doen

4 likes

zag ik eruit als mn avatar?

turkmemistan8

5 likes

Ja :sob::joy:

1 like

Dadels gevuld met roomkaas is ook echt heeeel lekker!!

Ik heb straks een gesprek over of ik volgend jaar nog op mijn huidige werk werk en tot die tijd zit ik eigenlijk maar te doen alsof ik werk. Dag duurt erg lang zo.

1 like

Zo spannend!! Alvast super veel plezier.

1 like

Bah, ik had vandaag de hele dag vrij kunnen zijn maar ik stond als reserve op werk vanavond en die gaat blijkbaar door :pensive:
Moet ik ook weer bedenken wat voor fatsoenlijks ik kan avondeten, want is echt een kut werktijd

Ik voel me sinds een paar dagen de hele tijd vermoeid en ik krijg weinig uit handen. Hoop dat het snel verandert!

Pfff ik voel me nog steeds ziek en ben nu serieus al 5 weken verkouden/ziekig. Ik ben vanmorgen weer naar de dokter geweest, maar die zegt dat ik waarschijnlijk gewoon moet ā€˜uitzieken’, waar ik dus nooit tijd voor heb…blegh…

scriptie ingeleverd :white_check_mark:

heb op het eind nog wat dingen aangepast waarvan ik nu denk SHIT :flushed::flushed::flushed: maar boeiend, het hoeft geen meesterwerk te zijn en zelfs met eventuele ā€œfoutjesā€ komt het vast wel goed
ik wil nu vooral gewoon m’n diploma hebben

51 likes