Nee ik durf m nu ook niet meer in het stopcontact te laten als ik er niet bij ben. Maar die verloopstukjes zijn toch alleen van stopcontact naar dat blok? Echt de stekker zeg maar. Want dit is natuurlijk net het stuk dat in de laptop moet.
Ik zou graag geld willen geven als ik het had. Helaas kom ik altijd te kort.
Ik haat skeer zijn.
Soy Poor tambien
Oh en ik haat het ook dat er al weken iemand met zijn scooter/brommer aan het sleutelen is voor mijn huis. Wat een grafherrie.
Ik ben al een paar dagen ziek met koorts dus gekke dromen en veel forummen. Ik heb net gedroomd dat ik naar Turkmenistan ging met @Zemraluani
Haha Thanks
We gaan nu samen wandelen
Zijn er hier meiden uit Twente die willen meeten? Ik mis een beetje meiden om mee te sporten/film kijken/ whatever, heb voornamelijk mannelijke vrienden maar dat is toch anders.
Oehh leuk!
Ik heb mij vandaag 3 kwartier " verslapen".
Ik sliep om half 3 nog niet en moest om 6 uur op.
Dus nu was ik op het werk om half 8 ipv 7 en niets gemist.
Ik ben altijd niet zo enthousiast over de combinatie zoet en zout maar mijn goddegod, ik eet nu een broodje met roomkaas en vijg. Ik ga dit vaker doen
zag ik eruit als mn avatar?
Ja
Dadels gevuld met roomkaas is ook echt heeeel lekker!!
Ik heb straks een gesprek over of ik volgend jaar nog op mijn huidige werk werk en tot die tijd zit ik eigenlijk maar te doen alsof ik werk. Dag duurt erg lang zo.
Zo spannend!! Alvast super veel plezier.
Bah, ik had vandaag de hele dag vrij kunnen zijn maar ik stond als reserve op werk vanavond en die gaat blijkbaar door
Moet ik ook weer bedenken wat voor fatsoenlijks ik kan avondeten, want is echt een kut werktijd
Ik voel me sinds een paar dagen de hele tijd vermoeid en ik krijg weinig uit handen. Hoop dat het snel verandert!
Pfff ik voel me nog steeds ziek en ben nu serieus al 5 weken verkouden/ziekig. Ik ben vanmorgen weer naar de dokter geweest, maar die zegt dat ik waarschijnlijk gewoon moet āuitziekenā, waar ik dus nooit tijd voor hebā¦bleghā¦
scriptie ingeleverd
heb op het eind nog wat dingen aangepast waarvan ik nu denk SHIT maar boeiend, het hoeft geen meesterwerk te zijn en zelfs met eventuele āfoutjesā komt het vast wel goed
ik wil nu vooral gewoon mān diploma hebben