Wat je even kwijt wilt #27

@SpeedOfSound bedankt voor je reactie, in t andere topic nog! Ik vind het lastig het aan te kaarten, er zijn al best wat spanningen zo na een kleine week dus voel me inmiddels ook niet meer zo op m’n gemak bij m’n ouders, alles lijkt te veel onderling. Helaas niet de vakantie waarop ik gehoopt had, maar ik heb wel gezegd dat ik morgen wat eerder op sta en dan ga ik lekker alleen ontbijten en even langs het strand wandelen voor ik me weer “in de groep meng”, en misschien herhaal ik dat zondag en maandag wel!

1 like

Goed van je, jammer dat hij er niets van leert. Het is idd wel een optie om hem 'n keer mee te vragen op gesprek. Ik hoop voor je dat hij dan wat meer inzicht krijgt in wat zijn woorden kunnen doen. Succes. :heart:

2 likes

Heb net het bolletje van m’n tongpiercing afgeslikt :frowning:

2 likes

@Amphitrite ik weet niet wat ik moet zeggen, maar sterkte. Denk dat het wel goed is om je vader een keer mee te nemen!

@Brum ik heb Berberana gehaald door jou! Lekker. En hopelijk Kun je nog wat maken van je vakantie!

2 likes

@monkeyslut ah lekker, geniet ervan! Ik drink die al zo lang, lekker inslaan bij de AH altijd. En dankjewel, komt goed wel! Zit nu op de bank naast m’n mini neefje en dat is toch wel heel aandoenlijk :heart_eyes: maakt veel goed

2 likes

Ik zit de hagelslag vanuit het pak in m’n mond te gieten. Ben ongesteld en we hebben niks lekkers in huis… dan maar zo. Ongesteld voor t eerst sinds bijna een jaar :sob:

10 likes

Binnen ons gezin hebben we soms een heel vervelende dynamiek. We houden erg veel van elkaar maar lijken elkaar soms niet te begrijpen. We gaan nu wen familieopstelling doen. Ik vind het wel spannend, maar ik ben ook super dankbaar dat met name mijn ouders hiervoor open staan. Ze hadden makkelijk kunnen zeggen dat zij geen problemen hebben en niks fout hebben gedaan in de opvoeding (we zijn nooit mishandeld, verwaarloosd en kregen alle financiële en materiële steun die we nodig hadden) maar nu zijn ze allebei al een keer voor een gesprek bij een psycholoog geweest (omdat het bij hen begint) en moeten nog een keer en mogelijk ook een keer samen met 2 therapeuten. Ze vonden het allebei een goed gesprek en hebben veel inzichten gekregen. En ik vind het zo tof en ben zo dankbaar dat ze dit gewoon doen. Heb er echt veel hoop voor.

36 likes

Ahh, een van onze babykonijntjes lag net helemaal spastisch in het hok, heeft waarschijnlijk een of andere aanval gehad en was niet echt meer levensvatbaar. Maar zowel mijn vriend als ik konden echt niet zelf de nek omdraaien van het beestje dus hebben we hem naar de buurman (is een boer) gebracht en die heeft het voor ons gedaan. Zo sneu, maar het beestje had echt geen levenskans meer.

3 likes

Ik moet echt grotere borden kopen, pizza’s passen er nooit op.

1 like

Willen jullie even duimen dat het morgen, tijdens mijn laatste en tevens favoriete festival van het jaar, gewoon droog is? Mijn dank is groot.

7 likes

Ben vanmiddag ongesteld geworden en moet morgen twee modeshows lopen. Misschien moet ik maar een korset om m’n buik heen snoeren. En me volstoppen met paracetamol ofzo. Het gaat vast allemaal wel lukken, masar tjonge, wat een timing. :weary:

1 like

Ik lig lekker op de bank, hond ligt onder me en hoor de regen, zo heerlijk! Ga denk zo in bed liggen met chocoladekruidnoten cant wait

4 likes
2 likes

giphy

4 likes

Festival in Nijmegen? :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Kijkt iemand nu man bijt hond ik ga stuk om die discussie of dat piepbeest van die hond een varken of een koe is.

3 likes

Ik heb echt zo’n zware week gehad en ben nu echt enorm overprikkeld en ben zo geirriteerd en wil huilen. Ben ook boos op iedereen.

Vind het ook kut dat ik nu 3 weken thuis woon en niet kan wegvluchten naar m’n kot (sleutel vandaag afgegeven). Word echt gek bij m’n ouders.

1 like

Jaaa het nest! Ga jij ook?

Oh ja ik kan je nu vast vertellen dat het niet droog gaat blijven. In die mail met laatste informatie stond van wel lol. Ik neem lekker mn regenjas mee.

1 like

Ik ben zo moe en ik wil eigenlijk al slapen maar ik ben bang dat ik ergens midden in de nacht wakker word.

1 like

Ja! Jij was vorig jaar ook toch? Ja ik ben er ook bang voor… maar vandaag zou ook regenen, hele dag droog dus heb nog hoop! Ben zo’n eigenwijze kut die geen regenjas aan wilt omdat ik nieuw spijkerjasje heb hahah

2 likes