Ik ook, meh. Niks aan!
Ik krijg net een mail dat mn pakket is bezorgd op nummer 39 maar ik woon daar en was niet thuisā¦
Ik ben op vakantie in Duitsland en het is echt heerlijk. Maar jeetje wat mis ik mijn katten. Vrijdag weer thuis om ze flink te knuffelen.
Sjonge een heel avontuur vanmiddag zeg. Ik was met de lunchpauze ondanks de regen even een rondje wandelen toen er opeens een kleine kitten voor mijn voeten stond.
Hij was helemaal nat en onder het zand en (in mijn ogen) veel te jong om al buiten alleen rond te zwerven. Ik sprak wat mensen aan, die zeiden dat het beestje uit een huis met āBulgarenā komt en altijd rondzwerft, maar dat nr. die en die er nu voor zorgt.
Die mensen waren natuurlijk niet thuis, dus ik nam het beestje maar mee naar mijn werkplek verderop. Dierenambulance gebeld voor advies, die zeiden niets te doen met āgezondeā dieren en dat ik 114 moet bellen. Die zeiden mij dat kittens vanaf 7 weken al bij moeder weg mogen, en dat ik het beestje nu onrechtmatig dan mee had, ik moet hem maar loslaten en maar moet zien.
Toen nog maar eens langs dat andere huis, gelukkig nu wel thuis. Mijn verhaal kwam bekend voor, āBulgarenā van daarachter laten dat beestje al sinds 10 weken los, maar ze wisten er van. Volgens mevrouw kijken āzijā er ook anders naar dan mensen van hier. Beestje net toch maar los gelaten bij het huis, hopelijk blijft hij bij de grote weg uit de buurt . Ik had het katje met alle liefde in huis genomen, maar je zag al dat het echt een buitenkatje is, bij mij kunnen ze niet naar buiten.
Zo, moest ik even kwijt
omg haha dankjewel wat een mooie glitterplaat
Zo zielig. Goed dat je wel je best hebt gedaan om uit te zoeken waar het beestje vandaan kwam. Kom ook zo zijn dat het echt een zwervertje was. Sommige mensen hebben ook totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.
Nee ik zou het niet over mijn hart krijgen gewoon door te lopen, arm beestje. Snap ik helemaal niet, zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel.
Ahh wat goed! Ik heb na het inleveren nog een verschrikkelijke taalfout ontdekt, en ik heb nog nooit gehoord van iemand die geen fouten in de ingeleverde versie had. Dus komt goed!
Ik heb soms wel eens zoān besefmoment dat andere mensen mij zien zoals ik naar anderen kijk en dat vind ik dan zo raar, het idee dat zij dan van een ander perspectief kijken naar wat ik in de spiegel zie. Ik had het net toen ik met iemand sprak en toen dacht ik huh zij ZIET mij nu en hoort wat ik zeg enzo. Hahaha misschien klink ik nu als een gekkie maar ik ben heel benieuwd of iemand dit herkent. Ik kan het gevoel ook niet echt goed uitleggen.
Jaa zeker herkenbaar! Je hebt jezelf ook nog nooit gezien en gehoord zoals anderen dat doen haha
Ja precies!! En ik vergeet dan soms dat anderen mij wel op een bepaalde manier zien, heel vreemd
Ja vanaf de zijkant of van achter ofzo. Vind ik ook zo gek
Ik denk dat ook heel vaak! Soms beeldt ik me tijdens een gesprek met iemand in hoe diegene mij ziet en dat is zoān gek idee.
Ja!! Soms wilde ik dat het leven net is als een film of boek, dat je meerdere perspectieven kan hebben
Goodness, ik verlies zoveel haar. Ik lijk wel in de rui. Mijn hele kamer ligt onder. Als iemand me ontvoert en vermoord, laat ik sowieso DNA achter.
ik heb donderdag een concert maar niemand van mān vrienden had geld om mee te gaan dus nu moet ik alleen⦠maar heb daar helemaal geen zin in haha
Ik had dit vandaag ook, maar vooral omdat ik vanmiddag pas opmerkte hoe lelijk mn concealer zat omdat ik vanochtend geen tijd had het echt goed te doen. En toen kon ik niet ophouden met denken hoe ik de hele ochtend met mensen gepraat had, en die naar mijn gezicht keken, en gewoon een soort napolitaans ijsje voor zich zagen in plaats van een mens
Meh een man in de trein moest staan in het gangpad en maakte daar een biertje open en toen kwamen alle spetters in mijn gezicht en op mijn jas. Zo aso, hij zei ook niks. Sukkel
Ik dacht even dat ik de enige was die het zo erg had. Ik heb er ook zo ontzettend last van nu. Mijn haarborstel zit vol en het ligt echt overal.