Ah lief thnx.
Lekker laten gaan! Ik was na een maand ook al 7 dagen in de week samen. Wij wonen ook een uur treinreizen bij elkaar vandaan. Eigen tempo, en zolang het tempo voor jullie prima is, moet de rest zich er lekker buiten houden. Geniet
Ik ben echt ontzettend conflictmijdend en moest op werk toch echt conflict opzoeken met een arts omdat een issue blijft terugkeren. En moet het ook leren ihkv leerproces blablabla. Nu drink ik thuis een glas wijn. Echt goed ontwikkeld copingsmechanisme heb ikđ€·ââïž
Hoe ging het?
Niet slecht ! Ik bleef heel rustig bij mijn standpunt (wat ook gewoon mijn beroepscode is dus ja sorry artsen maar ik kan niet zomaar informatie delen) en ze vond het niet leuk Maar oh well
Mijn vriend en ik kennen elkaar ook pas 1,5 maand nu en tellen onze relatie vanaf onze eerste date en gaan over 2 weken een lang weekend op reis naar Praag. Laat anderen niet voor jou invullen hoe snel of langzaam je moet gaan!
Ik heb net 45 euro verdiend omdat ik een portemonnee had gevonden van een vrouw. Toen heb ik haar portemonnee doorgespit op bruikbare informatie en aan de hand van een afspraakkaartje van haar kapper ben ik langsgegaan bij de kapper zodat deze mijn nummer aan de vrouw kon doorgeven want ze nam niet op. Vrouw was super blij en kreeg het geld uit haar portemonnee en toen nog extra geld van haar man. Heb met mijn ex 2 keer meegemaakt dat hij zijn portemonnee verloor en dat was zo ontzettend klote, was echt blij dat ik haar kon achterhalen.
@LizzyBennet jij had laatst een artikel gedeeld over Rotterdam en o.a. de woningbouw daar. Ik vond het heel goed geschreven en heb het vervolgens aan mijn vader in de auto voorgelezen. Hij zei dat die postbode de politiek in moest. Ik dacht ik zeg het ff.
Mijn fiets is ooit stuk gegaan en ik had toen geen zin om hem te laten maken, want hij ging me te vaak kapot. Dus ik heb toen een nieuwe fiets gekocht en de sleutel van de oude fiets aan een kennis gegeven die het leuk vindt om aan fietsen te sleutelen. Hij heeft toen kennelijk die hele fiets opgeknapt en iemand heeft hem weer in gebruik genomen, want ik krijg net een foto doorgeappt dat iemand mijn oude fietsje ergens had gespot.
⊠Toen moest ik dus huilen omdat ik me zo schuldig voelde tegenover mijn oude fiets, dat ik hem gewoon had afgedankt. Okeeeeeeee
Edit: Wow maar 273x het woord âfietsâ in één bericht, lekker bezig!
Vakantie is geboekt hehe. Echt een last van mn schouders
Soms lijkt het me heerlijk om niet in het onderwijs te werken. Of gewoon een andere mindset te hebben. Ik ben mentaal helemaal uitgeput en het is fucking schoolweek 3
Ik ben zo moe, dit werk vraagt toch meer van me dan ik had verwacht but I love it
Ik snap even niet wat jouw voornaam precies is.
Maar stel je roepnaam js kees maar op je paspoort staan kees frederik cedric
Dan moet je volgensmij die 3 namen invullen. Of k.f.c (hehehe) als je alleen eerste letters moet gebruiken.
Verrassend maar er is verder niet meer gereageerd na de âik kan weekend van x nietâ door persoon 1 (ok maar de andere datum die ik noemde?) en de "ik zal kijken als ik thuis ben door persoon 2 (hij is al uren thuis). :â)
Maarrr misschien beetje ongeduldig, ik geef het nog ff.
Ik ruik mannenparfum in mijn slaapkamer. De laatste keer dat hier een man is geweest is zeker driekwart jaar geleden
Kijk even onder je bed
Zwanger zijn rondom vrouwelijke collegaâs :
- âOh wat ben je mooi zwanger!â
- âZoân strak vooruitgestoken buikje, prachtigâ
Zwanger zijn rondom mannelijke collegaâs:
- âJe bent nu wel echt breed aan het wordenâŠMaar dan duidelijk niet van de sportschoolâ
- âGoedemorgen dikzakâ
Het alarm ging net af toen ik de supermarkt uitliep en er kwam niemand? Dus ik liep na een tijdje maar naar een medewerker. Oh zei ze, je hebt toch net afgerekend, het is goed hoor. Ik had niks gestolen natuurlijk maar had wel een grote sporttas bij me waar van alles in had kunnen zitten. Vond het wel fijn zo maar ook apart?
Ik heb zulke erge kiespijn, echt heel naar.
Zit onder de pijnstillers maar dat lijkt niet meer echt te helpen.
Dus probeer nu telkens iets te koelen met ijsblokjes. Zat net ook al met kruidnagel in mân mond omdat ik had gelezen dat dat kon helpen.
Gelukkig kan ik morgen naar de tandarts, kan echt niet wachten.
En ik bedenk me nu, dat sinds het uit is met mân ex niemand het van mij weet als er zoiets is. En om hier nou een vriendin of mân ouders voor op te bellen vind ik ook zo wat.
Gelukkig kan ik het hier kwijt.