Wat je even kwijt wilt #27

Ja vreselijk, vooral als mensen zo’n gespiegelde bril op hebben

1 like

Ah lief! Ja het gaat eigenlijk weer beter gelukkig, heb sinds ik ben begonnen met afbouwen van mn slaapmedicatie weer iets meer energie. Hoewel ik nog iedere dag moe thuis kom (en op sta en blijf). En mentaal met vallen en opstaan haha…

Ben wel goed begonnen dit schooljaar, gelukkig.

1 like

volgens mij is dat grotendeels gewoon haar gezichtsbouw haha

Het is al de hele dag doodstil op werk, en ik wil naar huis. Moet wachten tot ik iets kan accorderen , maar ik ga gewoon niet meer wachten. Hele dag de tijd voor gehad.

Ahw, jammer dat niemand van je vrienden mee kan. Wat voor concert is het?
Misschien een schrale troost maar ik ging ook een keer alleen naar een concert, soortgelijke situatie waarin degene met wie ik zou gaan vlak van tevoren afzegde, en heb het uiteindelijk heel tof gehad! Wel jammer dat je dan met niemand je plezier kan delen op het moment zelf, maar hopelijk ga je toch en heb je net als ik toen een hele leuke avond! Tip: vertel iemand dat je alleen gaat zodat je toch af en toe met iemand kunt appen ofzo en kunt delen hoe leuk het is.

3 likes

Is het gek om een hardloopbroek aan te doen naar een mindfulnesstraining?

Nee joh, leggings kunnen prima! Als ie niet doorschijnt

@Morganfreeman Als het zo super goed voelt, is dat juist alleen maar fijn. Hier iemand die vooral vindt dat je lekker je eigen tempo mag bepalen en dat ik je volledig snap! Fijn voor je dat je je zo op je gemak voelt, lekker van genieten :heart:

@Jauregui en wilde ff zeggen dat ik het mega leuk voor je vind en dat ik je nu al super stoer vind!!

2 likes

Ik zou dat eerlijk gezegd niet doen. Je gaat niet sporten toch?

Nee, maar je moet comfortabele kleding aan en dat zit in de was of zijn versleten broeken met gaten😞.

Het is wel echt zo’n ding met strepen.

Ah niks van aantrekken hoor! Vooral doen wat voor jou/jullie goed voelt! Mijn vriend en ik gingen na 1,5 jaar samenwonen en toen kregen we ook “huh, nu al???” reacties. :fu:t3::fu:t3::fu:t3::fu:t3::fu:t3:

En anders gewoon er iets ‘netters’ / basics boven dragen.

Ah lief thnx.

Lekker laten gaan! Ik was na een maand ook al 7 dagen in de week samen. Wij wonen ook een uur treinreizen bij elkaar vandaan. Eigen tempo, en zolang het tempo voor jullie prima is, moet de rest zich er lekker buiten houden. Geniet

Ik ben echt ontzettend conflictmijdend en moest op werk toch echt conflict opzoeken met een arts omdat een issue blijft terugkeren. En moet het ook leren ihkv leerproces blablabla. Nu drink ik thuis een glas wijn. Echt goed ontwikkeld copingsmechanisme heb ik🤷‍♀️

10 likes

Hoe ging het?

1 like

Koop dit niet!!! bah bah wat smerig zeg

2 likes

Niet slecht ! Ik bleef heel rustig bij mijn standpunt (wat ook gewoon mijn beroepscode is dus ja sorry artsen maar ik kan niet zomaar informatie delen) en ze vond het niet leuk Maar oh well

3 likes

Mijn vriend en ik kennen elkaar ook pas 1,5 maand nu en tellen onze relatie vanaf onze eerste date en gaan over 2 weken een lang weekend op reis naar Praag. Laat anderen niet voor jou invullen hoe snel of langzaam je moet gaan!

1 like

Ik heb net 45 euro verdiend omdat ik een portemonnee had gevonden van een vrouw. Toen heb ik haar portemonnee doorgespit op bruikbare informatie en aan de hand van een afspraakkaartje van haar kapper ben ik langsgegaan bij de kapper zodat deze mijn nummer aan de vrouw kon doorgeven want ze nam niet op. Vrouw was super blij en kreeg het geld uit haar portemonnee en toen nog extra geld van haar man. Heb met mijn ex 2 keer meegemaakt dat hij zijn portemonnee verloor en dat was zo ontzettend klote, was echt blij dat ik haar kon achterhalen.

57 likes

@LizzyBennet jij had laatst een artikel gedeeld over Rotterdam en o.a. de woningbouw daar. Ik vond het heel goed geschreven en heb het vervolgens aan mijn vader in de auto voorgelezen. Hij zei dat die postbode de politiek in moest. Ik dacht ik zeg het ff.

2 likes