Mega vervelend. Heb je geen groepsapp met ouders of vrienden? Daar zet ik dat soort dingen altijd in.
Thanks voor je reactie, ook @ParisDarling
Lief dat jullie meedenken!
Ik vind het altijd lastig om dingen uit mezelf te delen, maar in zoân app groep zou het wel kunnen ja. Ik ga zo maar proberen te slapen en hopen dat het snel morgen is.
Je vult dus Kees in. Maar stel je volledige naam was Keessos (wat is een langere versie van Kees?!) Hendrik C. met roepnaam Kees, moet je dus geen Kees invullen maar Keessos. Voor dit soort gevallen staat die waarschuwing er.
Ahh zo herkenbaar. Maar je fiets heeft gelukkig een nieuw baasje die er vast heel blij mee is en hij is niet bij de schroothoop!
Wat lelijk die nieuwe iPhone 11 Pro, wat moet je met 3 cameraâs
Ik vind het ook op een gezicht lijken die cameraâs. Can not unsee.
Nu je het zegt, bedankt
jongens hoe heette dat programma nou van vroeger waar allemaal vieze lugubere dingen voorbij kwamen, zoals dikke lintwormen door heel iemands lichaam of wormpjes uit iemands ogen. het ging dus altijd om bizarre lichamelijke situaties.
de intro was altijd heel ``~dramatisch~
*
ben benieuwd of iemand dit herkent adhv deze geweldige omschrijving
Want als je zwanger bent zie je er meteen niet meer fuckable uit? Of bedoel je dit dat die mannen dat vinden? Vind het nogal een uitspraak, maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Mijn mantra (lukt niet echt goed, maar het idee is er) laat los, laat los, laat losâŠ
Zegt deze meit die net ff een a4tje aan to do list heeft gemaakt⊠voor morgenâŠ
Ja ik weet wat je bedoelt, maar geen idee hoe het heet haha.
Waarom zijn de kleuren van de niet pro versie zo verschrikkelijk (op de zwarte en rode na dan). :â)
Genante lijven? Nooit gezien maar forever getraumatiseerd door de reclames
Ja Fear Factor dacht ik ook maar geloof t toch niet
Sorry ondanks deze geweldige omschrijving kan ik je niet verder helpen. Succes ermee
Ik heb al een week buikpijn alsof ik ongesteld moeten worden maar alleen links MAAR BEN NU NOG NIET ONGESTELD EN NU IS ER PANIEK
Innesteling buikpijn?? Ben ik zwanger? Wie is de vader? Komt de buikpijn door een mega cyste? Zit mn spiraal niet meer goed??
Binnenkort een volgende aflevering van het hypochonder leven van lightbox
nee het was dramatisch Amerikaans!
Ja had dit getypt en weer weggehaald. Want daarbij komen meelwormen niet uit je ogen
Huh wat heeft gĂȘnante lijven met wormpjes door lichamen en ogen te maken?
Ik heb het ook en bij mij komt het door de verandering van het weer. Mijn lichaam is in rouw dat het geen 30 graden meer is.
Zou kunnen inderdaad.
Maar ik krijg dus ook de hele tijd herinneringen van mn cyclus app dat ik overtijd ben. JA DAT WEET IK VRIEND