Wat je even kwijt wilt #27

Lijkt me ook echt verschrikkelijk. Vind het heel knap van je dat je heel de dag omringd kan zijn door kinderen/jongeren (ondanks dat je nu even een dipje hebt). Misschien is het ook weer even wennen en opstarten.

nee ook niet! maar thanks, adhv deze titels kan ik weer op google verder zoeken naar gerelateerde programma’s haha

Volgens mij wel maar kan door de hormonen die de spiraal af geeft het niet innestelen of zo??? Haha

Of mn spiraal is ineens kwijt dat kan ook en dan alsnog een baby
Man man

met dank aan @HvO kwam ik uit op ShockDoc. en ik denk dat het dat was, niet 100% zeker
haha sorry wel Nederlands dus (huh? dacht écht Amerikaans :thinking:, shock doc was wel met Amerikaanse afleveringen… met ondertiteling dan)

4 likes

Denk wel een baby
Sorry zus

Dat is nog tot daaraantoe maar dan weet ik niet wie de vader is. Klein detail xoxo

1 like

Heeft Apple nu de Watch5 uit is, de Watch4 verwijderd van de site? :broken_heart:

Love me a zelfstandige meit!!! Komt allemaal goed. Wedden dat je morgen echt vloedgolf ongesteld wordt?

1 like

Lol, haha las de post nu wat beter en dit klopte uiteraard niet, las in de snelligheid vieze lichamelijke dingen en dacht er meteen aan. Toevallig nog onlangs met iemand over gehad dus was wellicht geprimed🤷‍♀️

1 like

Monsters inside me? Echt Mn favoriete programma :heart:

Oh oeps was al genoemd haha

2 likes

Ik las het ook. Dacht die kan ik met korting kopen, dus niet :frowning:

Ja, daar hoopte ik ook op. Beetje jammer…

Ik heb zoiets smerigs gedaan een paar dagen geleden en ben er eindelijk klaar voor om het te vertellen.

Ik was aan het werk (werk in de zorg) met een mevrouw op het toilet en ze heeft wat problemen aan haar billen dus die had ik goed geinspecteerd, zag iets raars zitten en had daar met mijn hand (met handschoenen) aangezeten en het bleek een combinatie van zalf, poep en wc papier te zijn. Dus smerig.

En een 1 minuut later had ik jeuk aan mijn neus en krabde ik dus met diezelfde hand IN MIJN neus. En ik dacht iewww wat stinkt dat :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

39 likes

Ik wist niet dat het nog donker was om 06:15u☹️

Wil mijn bed weer in.
Stomme opkomende verkoudheid

Ik hou van de woensdag. Dinsdag avond is al relaxter en nu “uitslapen”, halve dag thuiswerken en dan vrij. Volgend jaar hele dag vrij. Ik hou de week veel beter vol zo.

6 likes

Ik twijfel om mijn iPhone af te betalen binnenkort en een abonnement af te sluiten met zo’n nieuwe. Mn batterij is nu 84%, denk dat ie t einde van dit jaar wel onder de 80 raakt

Heeft iemand tips voor een megasimpel driegangenmenu wat ik vanavond voor vier personen in elkaar kan flansen? Moet gewoon werken, dus kan niet iets zijn dat een lange voorbereidingstijd nodig heeft.

En ik weet nooit of het nu wat of dat is in bovenstaande zin… Ik denk dat (dan is mijn ‘wat’ hierboven dus fout), of niet?

Je kan de batterij ook laten vervangen, als di verder nog helemaal goed is!

Het is zo moeilijk om uit bed te komen als het kouder is haha.

1 like