Wat je even kwijt wilt #27

Mijn fiets is ooit stuk gegaan en ik had toen geen zin om hem te laten maken, want hij ging me te vaak kapot. Dus ik heb toen een nieuwe fiets gekocht en de sleutel van de oude fiets aan een kennis gegeven die het leuk vindt om aan fietsen te sleutelen. Hij heeft toen kennelijk die hele fiets opgeknapt en iemand heeft hem weer in gebruik genomen, want ik krijg net een foto doorgeappt dat iemand mijn oude fietsje ergens had gespot.

… Toen moest ik dus huilen omdat ik me zo schuldig voelde tegenover mijn oude fiets, dat ik hem gewoon had afgedankt. Okeeeeeeee :thumbsup:

Edit: Wow maar 273x het woord “fiets” in één bericht, lekker bezig!

8 likes

Vakantie is geboekt hehe. Echt een last van mn schouders

5 likes

Soms lijkt het me heerlijk om niet in het onderwijs te werken. Of gewoon een andere mindset te hebben. Ik ben mentaal helemaal uitgeput en het is fucking schoolweek 3 :cold_sweat:

7 likes

Ik ben zo moe, dit werk vraagt toch meer van me dan ik had verwacht :sob: but I love it

Ik snap even niet wat jouw voornaam precies is.
Maar stel je roepnaam js kees maar op je paspoort staan kees frederik cedric
Dan moet je volgensmij die 3 namen invullen. Of k.f.c (hehehe) als je alleen eerste letters moet gebruiken.

5 likes

Verrassend maar er is verder niet meer gereageerd na de “ik kan weekend van x niet” door persoon 1 (ok maar de andere datum die ik noemde?) en de "ik zal kijken als ik thuis ben door persoon 2 (hij is al uren thuis). :’)
Maarrr misschien beetje ongeduldig, ik geef het nog ff.

Ik ruik mannenparfum in mijn slaapkamer. De laatste keer dat hier een man is geweest is zeker driekwart jaar geleden :thinking:

3 likes

Kijk even onder je bed :fearful::stuck_out_tongue:

6 likes

Zwanger zijn rondom vrouwelijke collega’s :

• “Oh wat ben je mooi zwanger!”
  • “Zo’n strak vooruitgestoken buikje, prachtig”

Zwanger zijn rondom mannelijke collega’s:

• “Je bent nu wel echt breed aan het worden…Maar dan duidelijk niet van de sportschool”
  • “Goedemorgen dikzak”
15 likes

Het alarm ging net af toen ik de supermarkt uitliep en er kwam niemand? Dus ik liep na een tijdje maar naar een medewerker. Oh zei ze, je hebt toch net afgerekend, het is goed hoor. Ik had niks gestolen natuurlijk maar had wel een grote sporttas bij me waar van alles in had kunnen zitten. Vond het wel fijn zo maar ook apart? :roll_eyes:

Ik heb zulke erge kiespijn, echt heel naar.
Zit onder de pijnstillers maar dat lijkt niet meer echt te helpen.
Dus probeer nu telkens iets te koelen met ijsblokjes. Zat net ook al met kruidnagel in m’n mond omdat ik had gelezen dat dat kon helpen.
Gelukkig kan ik morgen naar de tandarts, kan echt niet wachten.

En ik bedenk me nu, dat sinds het uit is met m’n ex niemand het van mij weet als er zoiets is. En om hier nou een vriendin of m’n ouders voor op te bellen vind ik ook zo wat.
Gelukkig kan ik het hier kwijt.

1 like

Mega vervelend. Heb je geen groepsapp met ouders of vrienden? Daar zet ik dat soort dingen altijd in.

1 like

Thanks voor je reactie, ook @ParisDarling
Lief dat jullie meedenken!

Ik vind het altijd lastig om dingen uit mezelf te delen, maar in zo’n app groep zou het wel kunnen ja. Ik ga zo maar proberen te slapen en hopen dat het snel morgen is.

Je vult dus Kees in. Maar stel je volledige naam was Keessos (wat is een langere versie van Kees?!) Hendrik C. met roepnaam Kees, moet je dus geen Kees invullen maar Keessos. Voor dit soort gevallen staat die waarschuwing er.

2 likes

Ahh zo herkenbaar. Maar je fiets heeft gelukkig een nieuw baasje die er vast heel blij mee is en hij is niet bij de schroothoop!

1 like

Wat lelijk die nieuwe iPhone 11 Pro, wat moet je met 3 camera’s :expressionless:

Ik vind het ook op een gezicht lijken die camera’s. Can not unsee.

Nu je het zegt, bedankt :stuck_out_tongue:

1 like

jongens hoe heette dat programma nou van vroeger waar allemaal vieze lugubere dingen voorbij kwamen, zoals dikke lintwormen door heel iemands lichaam of wormpjes uit iemands ogen. het ging dus altijd om bizarre lichamelijke situaties.
de intro was altijd heel ``~dramatisch~*

ben benieuwd of iemand dit herkent adhv deze geweldige omschrijving

Want als je zwanger bent zie je er meteen niet meer fuckable uit? Of bedoel je dit dat die mannen dat vinden? Vind het nogal een uitspraak, maar misschien begrijp ik je verkeerd.