Wat je even kwijt wilt #27

Dan moet je hem opsturen toch? Dat zie ik niet zitten eigenlijk

80% is toch ook nog steeds prima? Ik weet niet hoe lang je hem hebt…

1 like

Hier bij zo’n telefoon winkeltje doen ze dat binnen 2uur.

Yup, het zijn ook echt lompe horken. Toen ik net vertelde dat ik zwanger was, zei er nog een: ā€œzullen we er een tweeling van maken, ik schiet er wel eentje bij inā€. Maar ik ben inmiddels wel wat van ze gewend. Grote bek, klein hartje.

Haha thanks, maar ik weet niet of dat het is hoor.

1 like

Moet het drie gangen zijn?

Vooraf soep of bruscetta, dan een pasta en ijs na?

1 like

Onder de 80% moet je hem volgens apple vervangen. Ik moet hem sowieso drie keer per dag opladen… maar als er iemand van hier is die een zwarte iPhone 8 wil kopen zonder krassen waarbij alleen de batterij vervangen moet worden (of je gaat akkoord met 80% batterijpercentage) dm me :innocent:

Ik had een poep krukje besteld voor thuis. Maar aangezien m’n vriend en ik allebei overdag niet thuis zijn en ik m’n buren niet elke dag wil lastigvallen met pakketjes, had ik het poepkrukje naar m’n vriends werk laten versturen. Ik dacht: ā€˜dat zit in een grote bol. com doos, ziet niemand’. Maarrr het kwam in een gescheurde plastic zak…En die werd pontificaal op het bureau van m’n vriend gezet…oeps

16 likes

Dat heb ik nog nooit gehoord? Lijkt me ook wel gek.

Volgens mij had @safkina dit ook, dat er onder de batterijpercentage in haar iPhone iets stond van bezoek een apple store?? Of lieg ik nu

Mensen die Kees heten, hebben als eerste voornaam vaak Cornelis!

1 like

Zeggen ze dit ook niet om geld te verdienen? Gebruik jij je telefoon heel veel op een dag? Want ik kon er wel een hele dag meedoen toen de batterij 80% was.

2 likes

Zit in de trein en dacht dat degene naast me wat ging eten want hij haalde een broodtrommel tevoorschijn. Meurt het ineens naar wiet, is die dus een joint aan het draaien. Vond het al zo gek dat hij iets at wat naar wiet rook :sweat_smile:

2 likes

Of van leenbakker.
Op dit krukje zetten wij onze voeten. Poepen wij beter… enzovoorts

10 likes

Zou dit echt niet kunnen handelen zo in de ochtend

Dit snap ik niet helemaal. Hoezo is het te snel gaan als je bij iemand blijft slapen?

Ik gebruik hem de hele dag, maar dat hoort ook bij mijn werk. ā€˜S ochtends is ie gewoon 100%, dan moet ik hem rond 16:00 een keer opladen, soms om 20:00 nog wat erbij en dan als ik ga slapen weer. Dus is echt vermoeiend.

Het is 9/11 ik kwam daar achter toen ik op die kleur app dingen kon kleuren van 9/11…

1 like

nee! mijne viel gewoon uit en ging niet meer aan, zeer waarschijnlijk te wijten aan het gebruik van een goedkope oplaadkabel

Soms kun je je batterij dezelfde dag nog laten vervangen, je kunt even bellen om te vragen hoe druk het is en of het op voorraad is bij een apple store en het kost daar 55 euro.

1 like

Ah goeie tip, thanks! Maar ik geloof dat de dichtsbijzijnde applestore 85 km rijden is :sob: kan dat ook bij een reseller?