Mijn mantra (lukt niet echt goed, maar het idee is er) laat los, laat los, laat los…
Zegt deze meit die net ff een a4tje aan to do list heeft gemaakt… voor morgen…
Mijn mantra (lukt niet echt goed, maar het idee is er) laat los, laat los, laat los…
Zegt deze meit die net ff een a4tje aan to do list heeft gemaakt… voor morgen…
Ja ik weet wat je bedoelt, maar geen idee hoe het heet haha.
Waarom zijn de kleuren van de niet pro versie zo verschrikkelijk (op de zwarte en rode na dan). :’)
Genante lijven? Nooit gezien maar forever getraumatiseerd door de reclames
Ja Fear Factor dacht ik ook maar geloof t toch niet
Sorry ondanks deze geweldige omschrijving kan ik je niet verder helpen. Succes ermee
Ik heb al een week buikpijn alsof ik ongesteld moeten worden maar alleen links MAAR BEN NU NOG NIET ONGESTELD EN NU IS ER PANIEK
Innesteling buikpijn?? Ben ik zwanger? Wie is de vader? Komt de buikpijn door een mega cyste? Zit mn spiraal niet meer goed??
Binnenkort een volgende aflevering van het hypochonder leven van lightbox
nee het was dramatisch Amerikaans!
Ja had dit getypt en weer weggehaald. Want daarbij komen meelwormen niet uit je ogen
Huh wat heeft gênante lijven met wormpjes door lichamen en ogen te maken?
Ik heb het ook en bij mij komt het door de verandering van het weer. Mijn lichaam is in rouw dat het geen 30 graden meer is.
Zou kunnen inderdaad.
Maar ik krijg dus ook de hele tijd herinneringen van mn cyclus app dat ik overtijd ben. JA DAT WEET IK VRIEND
Lijkt me ook echt verschrikkelijk. Vind het heel knap van je dat je heel de dag omringd kan zijn door kinderen/jongeren (ondanks dat je nu even een dipje hebt). Misschien is het ook weer even wennen en opstarten.
nee ook niet! maar thanks, adhv deze titels kan ik weer op google verder zoeken naar gerelateerde programma’s haha
Volgens mij wel maar kan door de hormonen die de spiraal af geeft het niet innestelen of zo??? Haha
Of mn spiraal is ineens kwijt dat kan ook en dan alsnog een baby
Man man
met dank aan @HvO kwam ik uit op ShockDoc. en ik denk dat het dat was, niet 100% zeker
haha sorry wel Nederlands dus (huh? dacht écht Amerikaans , shock doc was wel met Amerikaanse afleveringen… met ondertiteling dan)
Denk wel een baby
Sorry zus
Dat is nog tot daaraantoe maar dan weet ik niet wie de vader is. Klein detail xoxo
Heeft Apple nu de Watch5 uit is, de Watch4 verwijderd van de site?
Love me a zelfstandige meit!!! Komt allemaal goed. Wedden dat je morgen echt vloedgolf ongesteld wordt?
Lol, haha las de post nu wat beter en dit klopte uiteraard niet, las in de snelligheid vieze lichamelijke dingen en dacht er meteen aan. Toevallig nog onlangs met iemand over gehad dus was wellicht geprimed🤷♀️