Monsters inside me? Echt Mn favoriete programma
Oh oeps was al genoemd haha
Monsters inside me? Echt Mn favoriete programma
Oh oeps was al genoemd haha
Ik las het ook. Dacht die kan ik met korting kopen, dus niet
Ja, daar hoopte ik ook op. Beetje jammer…
Ik heb zoiets smerigs gedaan een paar dagen geleden en ben er eindelijk klaar voor om het te vertellen.
Ik was aan het werk (werk in de zorg) met een mevrouw op het toilet en ze heeft wat problemen aan haar billen dus die had ik goed geinspecteerd, zag iets raars zitten en had daar met mijn hand (met handschoenen) aangezeten en het bleek een combinatie van zalf, poep en wc papier te zijn. Dus smerig.
En een 1 minuut later had ik jeuk aan mijn neus en krabde ik dus met diezelfde hand IN MIJN neus. En ik dacht iewww wat stinkt dat
Ik wist niet dat het nog donker was om 06:15u☹️
Wil mijn bed weer in.
Stomme opkomende verkoudheid
Ik hou van de woensdag. Dinsdag avond is al relaxter en nu “uitslapen”, halve dag thuiswerken en dan vrij. Volgend jaar hele dag vrij. Ik hou de week veel beter vol zo.
Ik twijfel om mijn iPhone af te betalen binnenkort en een abonnement af te sluiten met zo’n nieuwe. Mn batterij is nu 84%, denk dat ie t einde van dit jaar wel onder de 80 raakt
Heeft iemand tips voor een megasimpel driegangenmenu wat ik vanavond voor vier personen in elkaar kan flansen? Moet gewoon werken, dus kan niet iets zijn dat een lange voorbereidingstijd nodig heeft.
En ik weet nooit of het nu wat of dat is in bovenstaande zin… Ik denk dat (dan is mijn ‘wat’ hierboven dus fout), of niet?
Je kan de batterij ook laten vervangen, als di verder nog helemaal goed is!
Het is zo moeilijk om uit bed te komen als het kouder is haha.
Dan moet je hem opsturen toch? Dat zie ik niet zitten eigenlijk
80% is toch ook nog steeds prima? Ik weet niet hoe lang je hem hebt…
Hier bij zo’n telefoon winkeltje doen ze dat binnen 2uur.
Yup, het zijn ook echt lompe horken. Toen ik net vertelde dat ik zwanger was, zei er nog een: “zullen we er een tweeling van maken, ik schiet er wel eentje bij in”. Maar ik ben inmiddels wel wat van ze gewend. Grote bek, klein hartje.
Haha thanks, maar ik weet niet of dat het is hoor.
Moet het drie gangen zijn?
Vooraf soep of bruscetta, dan een pasta en ijs na?
Onder de 80% moet je hem volgens apple vervangen. Ik moet hem sowieso drie keer per dag opladen… maar als er iemand van hier is die een zwarte iPhone 8 wil kopen zonder krassen waarbij alleen de batterij vervangen moet worden (of je gaat akkoord met 80% batterijpercentage) dm me
Ik had een poep krukje besteld voor thuis. Maar aangezien m’n vriend en ik allebei overdag niet thuis zijn en ik m’n buren niet elke dag wil lastigvallen met pakketjes, had ik het poepkrukje naar m’n vriends werk laten versturen. Ik dacht: ‘dat zit in een grote bol. com doos, ziet niemand’. Maarrr het kwam in een gescheurde plastic zak…En die werd pontificaal op het bureau van m’n vriend gezet…oeps
Dat heb ik nog nooit gehoord? Lijkt me ook wel gek.