Wat je even kwijt wilt #27

Mensen die Kees heten, hebben als eerste voornaam vaak Cornelis!

1 like

Zeggen ze dit ook niet om geld te verdienen? Gebruik jij je telefoon heel veel op een dag? Want ik kon er wel een hele dag meedoen toen de batterij 80% was.

2 likes

Zit in de trein en dacht dat degene naast me wat ging eten want hij haalde een broodtrommel tevoorschijn. Meurt het ineens naar wiet, is die dus een joint aan het draaien. Vond het al zo gek dat hij iets at wat naar wiet rook :sweat_smile:

2 likes

Of van leenbakker.
Op dit krukje zetten wij onze voeten. Poepen wij beter… enzovoorts

10 likes

Zou dit echt niet kunnen handelen zo in de ochtend

Dit snap ik niet helemaal. Hoezo is het te snel gaan als je bij iemand blijft slapen?

Ik gebruik hem de hele dag, maar dat hoort ook bij mijn werk. ‘S ochtends is ie gewoon 100%, dan moet ik hem rond 16:00 een keer opladen, soms om 20:00 nog wat erbij en dan als ik ga slapen weer. Dus is echt vermoeiend.

Het is 9/11 ik kwam daar achter toen ik op die kleur app dingen kon kleuren van 9/11…

1 like

nee! mijne viel gewoon uit en ging niet meer aan, zeer waarschijnlijk te wijten aan het gebruik van een goedkope oplaadkabel

Soms kun je je batterij dezelfde dag nog laten vervangen, je kunt even bellen om te vragen hoe druk het is en of het op voorraad is bij een apple store en het kost daar 55 euro.

1 like

Ah goeie tip, thanks! Maar ik geloof dat de dichtsbijzijnde applestore 85 km rijden is :sob: kan dat ook bij een reseller?

Je kan dat gewoon bij zo’n shady telefoonwinkel doen (wel ff rondvragen wat een goede/betrouwbare is bij jou in de buurt). Bij mij kostte het 15 euro, heb het in april laten doen. Moet hem 1x per dag opladen.

3 likes

Oh dat is heel goedkoop. Ik vind dat een beetje eng. Maar ik ga inderdaad nog maar even rondkijken en niet te impulsief weer een nieuwe kopen.

Ik heb 1,5 jaar geleden de batterij van mijn iPhone 6 laten vervangen bij zo’n reseller, was €39, klaar binnen een uur en mijn vriend gebruikt die iPhone nog steeds.

Mijn broertje (22) krijgt nog steeds reacties van mn tantes onder z’n profielfoto met “stoere bink” :joy: I can’t.

47 likes

Gisterenavond iets te hard gesport en nu dus dikke spierpijn maar over 30 minuten moet ik weg voor een volgende sportles dus dat gaat zwaar worden haha (nee kan het niet verzetten, is maar één uur in de week) :+1:

Ja ik vertrouw dat dan toch niet helemaal. Ik bracht mn telefoon laatst weg voor een nieuw scherm bij mediamarkt en toen moest ik hem unlocken en het wachtwoord er af halen. Straks zitten ze lekker door je foto’s :sweat_smile: of ze stoppen er slechte materialen in ofzo. Dan vertrouw ik de apple store meer

1 like

Ik ken iemand die daar heeft gewerkt en dit dat filiaal deden ze dat vaak wel (door de foto’s kijken)

1 like

Hahaha omg
@HvO ja maar daar vertrouw ik ze meer dan in zo’n shady lebara tent :flushed:

Ooooh woensdag is zo’n rustige dag op m’n werk. Ik zit helemaal alleen hier :cry: