Wat je even kwijt wilt #27

Aah nee wat naar :persevere: weet niet of het een optie is om met vervroegd pensioen te gaan? Dan krijg je natuurlijk wel minder pensioen per maand en de aankomende jaren nog geen aow. Maar wellicht is het een optie?
Op die leeftijd en na zoveel jaren werkeloos is gewoon echt k*t :no_mouth:

2 likes

Neh ik kijk walking dead opnieuw en nu moet ik Carl dood zien gaan. Niet. Ok.

EDIT: oké hij ging ff niet dood. Lang leve de tijger.

1 like

Ik heb ‘stomme’ weken de laatste tijd. Relatie uit, huis moet verkocht worden, auto kapot (dure reparatie en geen zekerheid dat dat het probleem oplost, en wil over halfjaar een nieuwe auto aanschaffen en nu geen geld voor een nieuwe auto) en uitstrijkje gehad en uitslag was niet slecht, maar ook niet 100% goed (hpv virus is aanwezig, geen afwijkende cellen gelukkig. Maar dus wel over 6 maanden weer een uitstrijkje).
Daarnaast ging de waterkoker ineens kapot, stofzuiger kapot, is mijn eten de afgelopen dagen al ongeveer 1000x op de grond gevallen. Ik vrees voor wat er nog meer komt aahhhh
Mag ik even vooruitspoelen? :thinking::neutral_face:

2 likes

We zijn erachter gekomen dat we familie zijn van Karel de Grote en Pepijn de Gebochelde.

7 likes

Nouja dat was het wel een beetje hahah 100 gram roomkaas, 75 gram kokos, sap van een citroen en de rasp en vanille extract en iets van een zoetstof (ik had suikervrije vanille druppels) dat mengen en opvreten

2 likes

Voor wie zich verveelt op de vrijdagavond :stuck_out_tongue:

Door omstandigheden wil een familielid van mij, die nu in Amerika zit, graag zo snel mogelijk naar huis. De logische stap is om het ticket om te boeken. Nu blijkt dat omboeken alleen via het reisbureau kan en alleen vanaf 4 uur vannacht (lokale tijd). Ook wordt het omboeken waarschijnlijk net zo duur als een enkele vlucht. Daarnaast zou het het mooist zijn als ik de vlucht zelf kan betalen. Ik ben nu al een poos aan het zoeken naar een enkele vlucht, maar kan er geen goedkoper vinden dan 600 euro. Nu heb ik ook geen geweldige zoekskills. Is er iemand die dit hier veel ervaring mee heeft en een ticket kan vinden dat qua prijs meer in de buurt komt van 300 euro? Het gaat om een vlucht van Chicago (ORD) naar Noord-Nederland (Schiphol, Bremen, etc.), op zijn vroegst vanaf 8 uur vanavond (lokale tijd). Als je me kunt helpen, zou ik dat heeel erg waarderen!

Edit: Zo snel mogelijk is vanavond of morgen (lokale tijd).

1 like

Oh ja ik was het alweer vergeten maar ik was aan het wandelen vanavond en ik liep achter een guy die een beetje verdacht deed, om zich heen zat te kijken, capuchon op. Oke kan, niks aan het handje. Maar we liepen langs een rij geparkeerde auto’s en hij bleef iets te lang kijken naar die auto’s, ook omkijken. Alsof ie wilde checken in welke auto’s hij makkelijk in kon breken. Zouden jullie dit soort dingen melden bij de politie? Ik weet het niet… waarschijnlijk kunnen ze er weinig mee.

2 likes

Ik ben nu in een hard rock café om mezelf te trakteren omdat ik over een paar dagen jarig ben. Het is veelste overpriced hier voor het eten wat je krijgt, maar vind het toch een leuke plek om te bezoeken. Heeft iemand anders dat ook?

5 likes

Laf het hardrock café.

5 likes

Wat bestel je meestal?

1 like

Hoe snel is zo snel mogelijk? Zie wel voor rond de 300 over een week. Of 400 maandag. Is wel met overstap.

1 like

Ja, een melding kan je altijd maken, dan is het aan hen wat ze ermee doen!
Ik had toevallig van de week hetzelfde: mijn werk staat in een wijk met veel dure huizen en ik zag een typisch kidnap busje, inclusief ster in de ruit en modder overal langs de weg parkeren. Ik heb toen geen melding gemaakt, maar had later wel spijt…

2 likes

Ik vind Nachos daar lekker. Mega veel ook

2 likes

Hickory bbq bacon cheeseburger en parmesan romano Fries en ze hebben een aardbeien non alcoholic cocktail

En daarna lig ik een week in foodcoma

2 likes

Parmesan Fries hebben ze bij deze niet, kaart is superklein :expressionless:

1 like

Jeetje jou zit het ook niet mee.

Klinkt heek hard, maar helpt altijd wel om je eigen situatie te relativeren vind ik.
Hoop dat er voor jou snel betere tijden aanbreken

2 likes

Thanks! Overstap is niet erg. Zo snel mogelijk is vanavond (lokale tijd) of morgen (ook lokale tijd). Hij is nu bijna op het vliegveld en heeft te weinig geld om een hotelkamer te huren.

1 like

Oh, wat naar voor je allemaal. Dat is ook niet niks… Hopelijk ziet het er snel beter uit voor je!

1 like

Oh das heel snel ja, ik zie ook niet veel goedkopers. Hoop dat het goedkomt!

1 like

Dankjewel voor het kijken!

1 like