Wat je even kwijt wilt #27

Ik moet nog opstaan om te koken maar heb daar echt echt echt geen zin in

1 like

Vandaag een nieuwe compactcamera binnen gekregen. Alleen, ik kwam thuis en toen was alles al open gemaakt door mijn vader. Zo stomā€¦ Het hoort toch helemaal bij de beleving om hem zelf uit te pakken?!:weary:

Maarrrr wel net te horen gekregen dat ik morgenochtend niet meer hoef te werken. Dus dan heb ik lekker de hele dag vrij op mijn verjaardag!:partying_face:

7 likes

Ja tuurlijk dat snap ik. Maar deze lijkt zich er wel heel erg makkelijk van af te maken. Ik heb echt het idee dat ie amper kijkt, dat was wel echt anders bij mā€™n vorige tandarts

Dat is wel de bedoeling ja!

Heh gads er lag een kat op de stoep en ik davht heh wat ligt die kat daar gek, dus ik wou hem roepen. Maar toen ik dichterbij fietste zag ik dat tie blijkbaar was aangereden ofzo. ( ik zal de details besparen) maar man schrok me rot. Maar zo zielig ook dat hij daar zo midden op de stoep ligt. Stel het is jouw kat en je fietst er zo langs.

Ik had een paar dagen terug een pumpkin pie laten mislukken (bleef papperig van binnen na 2 uur in de oven, omdat ik nooit afmeet maar alles yolo mix). Maar ik wilde niks weggooien dus doe er nu telkens wat bij mā€™n kwark in en het is ZO lekker. Dus ik wil nu morgen nog een mislukte pumpkin pie maken, dus ik hoop dat ie weer gaat mislukken.

29 likes

Spannend! Succes met een plek zoeken!

Hoe kan het dat ik die totale gekte om het nieuwe boek van Atwood heb gemist.

2 likes

Same. Ben al blij dat ik de kattenbak hebt verschoont en planten water heb gegeven.

Ga zo hardlopen met dit herfstige weer. Er wacht een warm bad en een bosbessenmuffin op me :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Dierenambulance bellen misschien? Stel dat hij gechipt is willen de eigenaren vast wel weten dat hij gevonden is en het helaas niet overleefd heeft (dat maak ik uit je berichtje op).

2 likes

Ah bedankt voor de tip! Ik was zo geschrokken dat ik de niet aan dacht.

1 like


Ik heb iets gemaakt

7 likes

Wat is het?
Ik heb net noodles gemaakt en oesterzwammen met ei gebakken.

Wat doen jullie met belangrijke papieren (gemeente, belasting, administratie, vertrouwelijke gegevens) die weggegooid kunnen worden? Ik heb net alles uitgezocht en een tas vol vertrouwelijke papieren die wel weg kunnen. Maar durf het niet ff in de container ofzo te gooien en heb geen papierversnipperaar.

Paprika en vegetarische kipstuckjes
En die kwak er naast is het sausje wat bij knorr burritos zit. Maar ik had geen zin om die burritos helemaal in de oven te doen dus heb het naked gegeten

1 like

Even ruiken, maar vast wel. Gehakt rullen met tomaatjes erdoor, beetje kruiden erin en sausje erbij en prima hoor!!

Verscheuren en dan zorgen dat je niet kan achterhalen dat het van mij is.

Dit weekend komt een vriendin uit ijsland logeren en het is echt een mega goeie impuls om mā€™n hele huis schoon te maken
het was ook zo smerig door alle deadlines en gedoe

heerlijk heb echt zin dat ze komt

9 likes

Oef dat is dan wel een middagje werk. Bewaar ik dat klusje even voor als ik daar puf voor heb haha