Wat je even kwijt wilt #27

Wou dat ik daar een tuin voor had. Zou echt fantastisch zijn

Ik moet 3 weken zonder lactose gaan eten en ik eet echt veel kwark, baal hier echt van. Eten is al zoiets lastigs voor mij en vind het dan oprecht best moeilijk iets te veranderen. Ik vind soya yoghurt van Alpro naturel niet lekker en die smaakjes wil ik niet. Blech.

Ik vind kokos yogurt ( dus niet yogurt met kokos smaak maar yogurt van kokos gemaakt ) de lekkerste lactose vrije yogurt. Misschien kan je dat eens proberen.

2 likes

Ik hoor dat Alpro go on anders is en wel meer in de smaak valt. Bovendien heeft de ap lactosevrije kwark en yogurt.

1 like

@Soy.peor
Zulke kokosyoghurt is niet echt iets voor mij denk ik, maar dank voor de tip! :slight_smile:

@Banananana Wow, dit klinkt echt dom maar ik had in mijn ‘onderzoek’ tot nu toe alleen maar gezocht op plantaardige yoghurt, niet op ‘lactosevrij’. Ik ga allebei eens proberen, alleen shit dat vorige week Alpro 1+1 in de bonus was haha, nu weer even wachten. Dank!!

1 like

Ruilen van kat?

Bedoel je misschien Body bizarre? @Enthusiasm

1 like

Ja ze komen hem dan ook ‘opruimen’. Klinkt zo ont-erend maar veel ont-erender als hij daar blijft liggen denk ik. Je kunt ook bellen als je langs een grote weg een kat ofzo ziet liggen volgens mij, even hectometerpaaltje onthouden of opschrijven en dan bellen als je thuiskomt ofzo, heb ik ook wel eens gedaan. Zo sneu om zoiets te zien wel, fijn dat je de details niet deelt want ik zou er van wakker kunnen liggen, kan me voorstellen dat dat voor jou ook kut is dat je dat gezien hebt :frowning:

2 likes

Ik drink normaal eigenlijk nooit, ook niet als ik naar feestjes ga of zo. Geen behoefte aan. Maar ik ben nu echt zo verslaafd aan de smaak van kersen radler??? Heb er de hele tijd zin in.
Volgens mij bestaat die ook met 0% dus die ga ik deze week even zoeken in de Jumbo maar voor nu zit ik dus, als niet-drinker, op een random woensdagavond aan een radler. Alleen. Haha, het voelt echt alsof ik iets doe wat niet mag of niet door de beugel kan :joy:

7 likes

Lekker bij Ariana Grande!

2 likes

Vraag ik me altijd af als mensen naar concerten van Ariana Grande gaan. Mag je dan wel duidelijk articulerend meezingen of moet het verplicht net zo onverstaanbaar als zij zelf zijn.

9 likes

Je mag de tekst verkeerd mee zingen. En je mag bij de merchhh vragen of soundhouse een liedje van haar is. (Niet mijn vraag maar die van de vriend van mijn vriend haha )

Ik heb een sligropasje aangevraagd, maar kan je gewoon de sligro in, dingen kopen, afrekenen en doei? Of moet je dingen met btw en facturen doen?

Vanmiddag met mijn moeder even de stad in geweest en liepen langs een (nieuwe?) winkel waar julliete has a gun parfum in de etalage stond. Dus ik Mn moeder mee naar binnen getrokken en ik ben nu helemaal verliefd op de geur “Mmmm”. Mijn portemonnee laat het alleen momenteel niet toe om het te kopen :frowning_face:

Verder is er een oude vriendin komen eten en dat was erg gezellig en hebben lekker bijgekletst en nu lig ik te wachten tot Mn vriend eindelijk thuis komt. Today was good

2 likes

Pisnicht de movie is op. En ik vind hem zo dapper. Hij gaat een kleedkamer in van een voetbalteam mannen en die zeggen eigenlijk zulke rare, onaardige dingen. En dan trekt hij zich dat aan, helemaal niet gek want het zijn echt stomme dingen, en dan wordt gezegd dat hij zich idd gedraagd als een homofiel :frowning:

1 like

Ik heb er niet veel verstand van hoor. Alleen wat ik lekker vind. @VickyViolence en @oversized @Daelyss hebben waarschijnlijk wel goeie suggesties. Of kijk hier even:

2 likes

Ik maak er een sport van om voor mensen een passende geur te zoeken haha. Welke geuren vind je lekker?

1 like

Hahahahha omg wat een hel

7 likes

Omg ik wil ook!!!

1 like

Iemand zegt gewoon: ja homo’s zijn er maar liever niet in mijn buurt.

En hij kan niet leven met een kind dat homo is. Het zal hem niet gebeuren dat z’n zoon homo is. Wtf. Dit kan toch niet

2 likes