Ik chill vandaag zo hard dat ik net maar eten heb besteld. Oeps
Deze zon
Wat grappig weer eens wat anders dan een levo-docent die ook nog buschauffeur volgens mij was.
Ik had vandaag mijn eerste echt schooldag (althans, informatie) en ik heb zoooooān koppijn nu. Ik ben kapot
Er schijt steeds een kat in onze tuin, elke dag kunnen we weer met de schep aan de gang want het stinkt. Wat is hier tegen te doen? Kan moeilijk de hele nacht naast de deur liggen
Veel plezier! Ik denk dat wij ons al echt 5 keer hebben opgegeven als achtergrondeters maar helaas
Ik wil heel graag een hobby dus ben me nu aan het inlezen in een cursus of taal. Maar ik kan het maar niet vinden
Heb zo een honger, maar het diner is pas over 2 uur gepland. De appel die ik net heb gegeten heeft niet echt geholpen.
Ik krijg op een of andere manier ook altijd meer honger als ik een appel heb gegeten
Ik heb net een diepvriesfrikandel in stukjes gesneden en op mijn pizza gelegd. Ben benieuwd, zit nu nog zoān vijf minuutjes in de oven.
Hoe dan?! Gelukkig ben ik al iets dichterbij het eten. Dan maar eerst een paar drankjes.
Heeft het niet te maken met negatieve calorieƫn? Dat je meer calorieƫn verbrandt met het eten van een appel dan dat je binnenkrijgt ?
Ik verheug me echt op dat nieuwe kut programma van rtl. The masked singer. Lijkt me echt heerlijk
Ik ook. Dat is ook de enige reden dat ik na jaren een keer de commerciele zal kijken.
Morgen hebben wij een buurtbbq. Super leuk want we wonen hier net een week, maar iedereen moet iets zelfgemaakts meenemen en ik weet echt niet wat
Heb je die frikandel eerst laten ontdooien of wat voor mes heb je dat je daar doorheen kan snijden? Of denk ik alleen maar dat dit moeilijk is bij een bevroren frikandel? En wat voor pizza was het? En de belangrijkste vraag, was het lekker? Ik ga dit sowieso ook proberen, of met bitterballen ofzo
Ik had spullen in huis voor bloemkoolcurry maar vet veel zin in pastei, dus ik heb de curry gemaakt en hem daarna in bladerdeeg in de oven gegooid. Had er niet heel veel vertrouwen in maar het was absoluut ƩƩn van de betere keuzes die ik de afgelopen tijd gemaakt heb
Kruidenboter!
Iets van een salade? Zelfgemaakte coleslaw, of panzanella misschien?
Ik voel me er eigenlijk best slecht over dat ik de laatste tijd veel online kleding hebt besteld maar in Utrecht en Amsterdam kon ik werkelijk niks leuks vinden op 1 broek na dan. ;/