Al meer dan een week nog wel
Hier heb ik ook regelmatig last van. is ie nog thuis gekomen?
Love it dat op werk de schaal met broodjes vega kroketten eerder op is dan de schaal met rundvleeskroketten. Ook echt na een minuut was 'ie al leeg, ze kunnen die rundvleeskroketten beter achterwege laten
Het huis anubis?
Bedankt! Ook @Monica @Nox plan is samen met de vakbond gemaakt. Collega die lid was hebben ze ook tegen gezegd dat ze niet bij die gesprekken aanwezig kunnen zijn. Het is een collectief ontslag.
Uiterlijk volgende week vrijdag horen we of ze iets met onze tegeneisen doen.
Heb echt random dingen mee naar werk als avond eten⊠maar had geen zin om te koken haha.
Ja vind dat ook zo lelijk.
Net als die posters met een stadsplattegrond van de stad waar je geboren bent, je studiestad en de buitenlandse stad waar je altijd een bijzondere connectie mee hebt gevoeld
Ik dacht wat voelt mijn portemonnee toch zwaaaar. Zit er meer als 30 euro aan kleingeld in wtf. Ik snap niet hoe dat zo is gebeurd haha
En het liefst alles grijs en wit
Je weet wat je te doen staat.
Febomuur leegtrekken.
Ja al die desenio âkunstâ.
De shop voor âHmm er moet iets op die kale muur maar ik ben bijna 30 en heb nog geen eigen smaak ontwikkeldâ.
Dan koop je het gewoon?
Verkopen ze die al bij de action??? Dan is het einde van die trend in zicht.
Gister verlof gekregen van werk en veel gedaan. Vandaag had ik sowieso vrij en heb inmiddels elite al afgekeken en nu heb ik Disney+ gedownload en ga ik alleen nog maar Disney-films kijken! Had zoân dag bankhangen Ă©cht even nodig.
Zit ik heerlijk een pak speculaas dippers leeg te eten in de tuin. Zie ik ineens de overbuurvrouw zo kijken. Mens laat me lekker vreten.
Omg is dit een ding⊠wil ik ook.
Haha nice! Een vriendin heeft dit ook een keer gedaan. Ze werden gebombardeerd tot gezellige dranktafel en de wijntjes bleven maar komen.
Disney+ is uitgekomen vandaag en echt love it hoef nooit meer Netflix.
Hahaha wil je deze post weghalen? Het mag nog niet publiekelijk bekend zijn. Maar weet ik niet.
heeft iemand het allerlekkerste recept voor vega bami of nasi? ik eet vanavond alleen en heb hier al tijden zin in