Bij mij duurde het een paar maanden. Als je dingen meer op routine kunt gaan doen, komt het vanzelf goed.
Ik pas op de kat van mijn broer (logeer hier ook) en hij is een beetje bangig. Gisteravond was hij bang naar buiten gevlucht en vanochtend niet binnen. Toen ik net thuis kwam, was hij nog niet binnen en de brokjes waren onaangeroerd. Gelukkig kwam hij tevoorschijn toen ik hem buiten ging zoeken, maar hij was zo bang. Staart tussen zijn benen, heel schichtig, zielig mauwen. Hij liep gelukkig wel mee naar binnen. Hij heeft lekker gegeten en bij me gelegen, maar toen wilde hij toch weer naar buiten. Ben met hem mee gelopen en hij was nu wel heel relaxed (itt gisteravond) en ging buiten lekker in de zon liggen rollen. Nu moet ik zo weg en ben toch weer bang dat hij vanavond niet thuiskomt⦠Pff, wat een stress, blij dat ik geen kat heb.
Vergeet de kip niet haha!
Wat een aparte carriĆØre switch
Ik heb al weer de hele dag les en zo nog twee. Heb ff pauze en er kwamen studenten naar me toe met een enquĆŖte ofzo. Heb eerlijk gezegd dat ik niet mee wilde doen omdat ik al de hele dag les heb en ik even niet wil dat er iemand tegen me praat. Maar ze reageerden er vet leuk op hahah ze snapten me helemaal.
Oeh wat en waar?
En vergeet je (helaas onbetaalde, maar wel met een geweldige overbuurvrouw) stageplek niet
Ik chill vandaag zo hard dat ik net maar eten heb besteld. Oeps
Deze zon
Wat grappig weer eens wat anders dan een levo-docent die ook nog buschauffeur volgens mij was.
Ik had vandaag mijn eerste echt schooldag (althans, informatie) en ik heb zoooooān koppijn nu. Ik ben kapot
Er schijt steeds een kat in onze tuin, elke dag kunnen we weer met de schep aan de gang want het stinkt. Wat is hier tegen te doen? Kan moeilijk de hele nacht naast de deur liggen
Veel plezier! Ik denk dat wij ons al echt 5 keer hebben opgegeven als achtergrondeters maar helaas
Ik wil heel graag een hobby dus ben me nu aan het inlezen in een cursus of taal. Maar ik kan het maar niet vinden
Heb zo een honger, maar het diner is pas over 2 uur gepland. De appel die ik net heb gegeten heeft niet echt geholpen.
Ik krijg op een of andere manier ook altijd meer honger als ik een appel heb gegeten
Ik heb net een diepvriesfrikandel in stukjes gesneden en op mijn pizza gelegd. Ben benieuwd, zit nu nog zoān vijf minuutjes in de oven.
Hoe dan?! Gelukkig ben ik al iets dichterbij het eten. Dan maar eerst een paar drankjes.
Heeft het niet te maken met negatieve calorieƫn? Dat je meer calorieƫn verbrandt met het eten van een appel dan dat je binnenkrijgt ?
Ik verheug me echt op dat nieuwe kut programma van rtl. The masked singer. Lijkt me echt heerlijk
Ik ook. Dat is ook de enige reden dat ik na jaren een keer de commerciele zal kijken.