@Karl_Lagerfeld @Dazed kijk daar heb ik wat aan thanks!
Ik heb het eindelijk uitgevogeld. Polo van elite doet me denken aan Ruben Nicolai in zijn jonge jaren! Haha. Werd er helemaal gek van waar hij me nou aan deed denken
Voor de afwisseling is een Bollywood drama dan ook het kijken waar. Vooral de wat eh minder gefinancierde producties zitten pareltjes bij.
De buren hebben een nieuwe kat en hij is nog jong en heel speels maar hij zit continu hierbinnen. Mijn vader vindt het heel leuk. Ik vind het vreselijk
En???
Is dit al een acceptabele bedtijd? Ik ben kapot
Ja, gewoon lekker erin duiken als je moe bent. Elke tijd is een acceptabele bedtijd.
Jaaa, hij is weer binnen! Hij heeft voor de schrik een pakje natvoer gekregen, haha.
Man, wat een stress. Ik ben zwanger, ik geloof nooit dat ik de verantwoordelijkheid voor een kind aan kan als dit me al zo zwaar valt
Waarom kan ik zo slecht tegen alcohol en zit ik na een kleine werkborrel alweer zwaar aangeschoten op de bank. Kan toch niet man man man
Ik mis m’n oppasbaby zo. Oppassen op hem was instant happiness, zonder morren mijn bed uit voor die dag, dat heb ik niet voor andere dingen. En z’n zusje mis ik ook. Hoe moet dat als m’n zus ooit een kindje krijgt of ik zelf? Als ik ‘vreemde’ kinderen al zo erg kan missen :S
Haha het was een semi ontdooide frikandel! Had een funghi pizza en ik vond het wel lekker, heb er ook nog wat barbecuesaus overheen gedaan!
@Spaarlamp Ik vond het zeker wel voor herhaling vatbaar haha, maar ik vreet alles.
Hahaha jaaa! Sowieso knapper haha. Het duurde bij mij maar liefst tot het einde van seizoen twee praktisch eer dat ik het zag
Ik ben lid van het bol.com partnerprogramma, dus als mensen iets bestellen via mijn link krijg ik commissie. Maar mijn vader blijft dat maar vergeten en dure elpees bestellen ik moet het echt op de computer schrijven met watervaste inkt haha
Ps: deze link is niet mijn affiliate link haha dont worry
hahaha
Ik vind het raar dat Rebel Wilson het accent van Sean Paul nadoet in pitch perfect 3. Tenminste ik denk dat ze zijn accent nadoet maar sowieso doet ze iemand na.
Hoe heet de serie?
Ff kijken als ik niks te doen heb. Hoe ben jij bij de serie gekomen
Ik word zo leip dat ik steeds te laat word uit betaald en er 100 x achter na moet of ze aub mijn uren willen goed keuren.
Dat ik vandaag dacht hey wat veel zegels, daar kan ik er vast wel een paar van mee nemen. En toen 2 sec later : Nee fack it ik neem ze allemaal dit is mijn bonus voor mijn veel te harde werk!!!
Ik ben zon klein kind.
Holy shit ik zit net op de bank rustig tv te kijken en ineens hoor ik een auto zó hard remmen met piepende bandjes. Daarna een knal van weetikveel hoe hard echt ik schrok me rot! Direct naar buiten gerend en echt de hele buurt stond buiten. Weet niet wat er precies is gebeurd maar volgens mij ging het écht hard aangezien ik dus 10 hoog woon en mijn tv best wel hard had staan