Wat je even kwijt wilt #27

Lijkt alsof er niet veel goedkopere vluchten gaan. Ik lees dit “de goedkoopste vluchten voor vergelijkbare reizen naar Amsterdam kosten doorgaans € 590–630”.
Hopelijk is er snel een oplossing!

1 like

Waneer gaat zijn origenele vlucht terug? Is het misschien niet goedkoper om voor iets van een hostel en wat leef geld te betalen totdat hij terug kan gaan.

1 like

Oh, morgen lekker in mijn eentje de stad in. Daar kan ik soms echt van genieten en de laatste keer is al lang geleden!

3 likes

Net naar de Lion King geweest en 5 x bijna gehuild, constant kippenvel gehad en hard gelachen. Oh en veel popcorn gegeten. Topavond.

4 likes

Ik heb zojuist een hele bak haagen-dazs leeg gelepeld met m’n vriend. Waarom is dat ijs zo ontzettend lekker?

3 likes

De Cowboy Ribeye gekozen en Apple Cobbler als dessert. Happy birthday to me

14 likes

Misschien vond ie een auto mooi haha? Ik zou hier zelf in ieder geval geen melding van maken.

1 like

Ik heb toevallig vandaag een marktonderzoek gedaan én er een besteld!
Qua overall kwaliteit kon er eigenlijk geeneen tippen aan de Sony-WH-1000XM3. Hij is wel mega standaard en eigenlijk was ik er een beetje op tegen omdat iedereen die al heeft maar als je veel onderweg bent en alsnog goeie noise cancelling wil hebben dan is dit de beste prijs/kwaliteit.
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is want deze is nog steeds duur natuurlijk.

Als je andere merken of modellen overweegt kun je op YouTube het model zoeken en dan zijn er genoeg reviews te vinden, dat heeft mij het beste geholpen!

3 likes

Ik heb net ook wijntjes gedronken op het terras met vriendinnen en kwam toevallig nu jou bedanken hier, want dankzij jou heb ik de Buienalarm app gedownload en kon precies op de minuut (oké niet precies precies maar wel bijnaaa) zien wanneer het zou regenen en wanneer niet en toen zijn we op het moment dat het weer droog zou zijn direct naar het station gelopen en DROOG GEBLEVEN :grinning:
Mijn dank is groot voor deze life hack hahaha

9 likes

Neeeee wat mega kut voor je vader. Oh dat vind ik zo “ondankbaar” bijna van zo’n organisatie
Shit :frowning_face: zeg…
geef hem maar een dikke knuffel.

2 likes

Ben jarig vandaag en vind het afschuwelijk. Alle mensen die ‘gefeliciteerd’ zeggen en de zogenaamde ‘ga je wat leuks doen vandaag’ kots. Idk why maar geef zelf gewoon niks om mn verjaardag en haat het geforceerde ‘gezellige’ #okmoetmngeklaagkwijt

1 like

Ik voel me altijd pas echt wakker na 11 uur 's avonds, echt heel irritant. Ben ik de hele dag duf en dan als het tijd is om te gaan slapen ben ik klaarwakker :sweat:

1 like

Ik word echt gek van de brexit. Ik wil gewoon weten of mijn vader in Nederland mag blijven ja of nee.

2 likes

Elektrische deken op het bed :ballot_box_with_check:

2 likes

Meh, echt verkouden geworden en vandaag werken. Hoop op een beetje lekkere drukte: niet te veel en niet te weinig :grimacing:

1 like

Ik moet van 8 tot 12 werken. Mijn doel is om 10 uur naar huis te gaan en 2 uur te slapen.

1 like

Al ruim een uur wakker. Waarom snapt mijn lichaam niet dat het weekend is

2 likes

Nou dat denk ik niet.

2 likes

Ik ben vannacht echt 4x wakker geschrokken en dacht steeds, mn vader is gewoon werkloos. Ook wrss al binnen 1 maand, zo snel.

Maar door al t piekeren heb ik zitten rekenen en nu hoeft hij nog maar 16 maanden te overbruggen als uitkomt hoe ik het denk. Dat is misschien nog wel haalbaar

1 like

Ik krijg een melding op mn mobiel. Batterijbescherming, de temperatuur ligt buiten bereik. Wtf, ik ben gewoon in nederland en lig in bed zonder verwarming.

1 like