Wat je even kwijt wilt #27

Weet je welke plant het is? Misschien zou je dan in het planten topic om advies kunnen vragen om hoe je hem moet verzorgen. Bruine bladeren kun je volgens mij heel makkelijk oplossen!

1 like

Ik besef ineens dat als je basic bitch letterlijk vertaalt, je ‘basale teef’ krijgt.

20 likes

Droog shampoo om het te rekken. Als ik het voor slapen in spray op de dag voordat het vet wordt, kan ik zo nog dag (heel soms 2) vooruit.

1 like

Ik probeer al jaren tot 1x in de 3 dagen te komen
 :weary:

o
 :upside_down_face:

ik kijk echt op tegen straks, arbeidsvoorwaardengesprek aka onderhandelen over mijn salaris
wish me luck!

18 likes

Succes! Zet hem op :smiley:

1 like

Mijn zus wilde haar appartement ook onderverhuren toen zij naar het buitenland zou gaan en via het bedrijf waar zij huurt zou dan een contract op worden gesteld dat zowel door mijn zus als door de nieuwe huurder moest worden getekend, zodat zij zwart op wit hebben dat er dus tijdelijk een andere huurder in zit. In dat contract stonden ook de voorwaarden, het was echt niet mogelijk om voortijdig op te zeggen dus dat was voor mijn zus wel een geruststelling. Misschien kun je ook zoiets regelen? Uiteindelijk is ze door omstandigheden niet meer op reis gegaan dus het was niet meer nodig.

1 like

Ga ik straks zelf mijn haar wat korter knippen of niet?
Vorige keer ook zelf gedaan en ging gewoon goed en met krullen zie je het toch niet als het scheef gedaan is

  • Ja, doen. Is maar haar, als je het verknipt groeit het wel weer terug aan
  • Nee, niet doen, ga maar naar een kapper

0 stemmers

Ik heb zelf normaal ook slag dus met hetzelfde argument heb ik net een stukje er af geknipt, lekker makkelijk wel!

1 like

Ik had van de week bedacht dat ik nog nooit een hond heb uitgelaten, dat appte ik naar mensen op wiens huis ik soms pas, toen zeiden zei “Hey wij zitten echt omhoog vandaag met de hond”.

Dus vandaag ga ik een hond uitlaten :+1:t3:

(Heb er echt heel veel zin in Haha)

39 likes

@Amphitrite als ze eenmaal bruin zijn kun je er niets meer aan doen (ze worden dan niet meer groen ofzo). Ik knip soms de bruine stukken er vanaf haha, dat kan prima. Kan meerdere oorzaken hebben maar vaak is het ofwel te droge lucht, ofwel verbrand door de zon (als ie veel directe zon krijgt)

2 likes

Monki! Vaak 3 voor 2 en die hebben vind ik hele mooie onderboeken die lekker zitten. Ik draag nooit meer strings.

3 likes

Monki en primark hebben van die fijne hoge maar ook met leuke printjes.

1 like

Omdat ik dikke billen heb. Dan heb ik liever 1 dun reepje stof tussen mn billen dan een hele lap stof van een onderbroek die toch wel opkruipt :grimacing:

7 likes

Ik heb net het thema van het forum verandert en het voelt net alsof ik m’n huis opnieuw ingericht heb. Ben heel erg in m’n nopjes hiermee.

19 likes

Ik wilde net drie boodschappentassen, mijn laptoptas en handtas in 1x meenemen vanaf mijn auto naar de voordeur. Omdat ik te lui ben om nog een keer te lopen. Uiteraard laat ik 1 boodschappentas uit mijn handen flikkeren en uiteraaaaard net die tas met 2 dozen eieren :joy:

3 likes

Mwehhh ik zou uiterlijk vandaag iets horen van een sollicitatie op een baan die me zo zo leuk leek maar ik heb nog niks gehoord, ik denk dus dat het niks gaat worden en ik vind het zo kut

nooo stom :frowning: Hoor je ook niets als je het niet geworden bent? zou wel zo netjes zijn! Ik duim nog even voor je!

Ik ben echt zo zo zo zo blij!
Ik zat echt met een hugeeee obstakel m.b.t. mijn (tweede) studie, en nu is het gefixt! Had me in gedachten al uitgeschreven.

17 likes