Wat je even kwijt wilt #27

Ik ben echt zo zo zo zo blij!
Ik zat echt met een hugeeee obstakel m.b.t. mijn (tweede) studie, en nu is het gefixt! Had me in gedachten al uitgeschreven.

17 likes

2 jaar geleden kon ik me ook niks bedenken bij strings But now i am hooked. Draag niets liever :heart_eyes:

3 likes

Voelt het niet als flosdraad in je bilspleet? Wat zit er zo fijn aan? Oprechte vraag (ik heb er nooit één aangehad, ben team oma)

4 likes

Heb eindelijk de tijd en de rust om het nieuwe seizoen van spangas terug te kijken.
No shame in my game.

2 likes

IK HEB EEN 18 OP 20 VOOR MIJN SCRIPTIEEEEE WTF HOE IS HET MOGELIJK

80 likes

Ik voel strings helemaal niet zitten! Draag ze daarom altijd haha

2 likes

Ik zou wel een onderhuurder zoeken!
Edit: gewoon een sterk contract met hem of haar opstellen. En bijv vragen of de ouders garant willen staan ofzo?

1 like

Ik zit alleen in de trein in de stiltecoupé, dus ik kan het niet vieren met iemand

Ik vind strings ook niet fijn maar halve strings wel, dan zit het niet zo tussen je reet. Vind dat ook een beetje viezig.

2 likes

Niet in België, maar in het verleden een keer gedaan en op het moment ook. Ook met toestemming van de verhuurder (woningbouw), alleen heet het niet onderverhuren maar huisbewaring. Wij hebben ook één ruimte voor opslag gebruikt en minder huur gevraagd om dat te compenseren. De huurders hebben we via via gevonden, dat voelt toch wat beter. We hebben een contract voor huisbewaring getekend, maar alsnog is het wel een risico inderdaad, wij blijven verantwoordelijk.

1 like

ben ervoor gegaan, dikke 5 cm eraf. Helemaal blij ermee

6 likes

Ik draag al zolang strings dat ik volgens mij ook helemaal geen andere onderbroeken heb? Alleen na mijn bevalling verplicht van die grote onderbroeken gedragen, maar zodra het kon weer een string an :raised_hands:t2:

2 likes

Wat een goede dag. Net een gesprek gehad voor een stage bij een super leuk kantoor en mag per november beginnen🎉 En dan vanavond oppassen bij een nieuw oppasgezin met een hele kleine baby😍

16 likes

Ik heb te veel geld uitgegeven dat ik niet heb :woman_shrugging:

1 like

Waar kopen jullie dan fijne strings?

Hema! Die 3 voor 3 euro katoenen strings zijn mega fijn

1 like

Overal en nergens, maar ik wil wel strings waarvan de zijkanten uit kant bestaan. Die zitten heel comfi, snijden ook nooit. Als ik van die tanga’s met veters aan de zijkant aan heb, voel ik met net zo’n rollade in een touwtje

4 likes

Oh die vind ik dus juist vreselijk zitten, maakt niet uit welke maat ik koop maar ze zitten nooit goed.

1 like

Victoria’s Secret!

Ik vind strings ook vreselijk. Heb ze wel een periode gedragen maar ik draag het liefst grote katoenen oma onderbroeken.

2 likes