Oh dan was het een andere familie of ze hebben zich in tweeen gesplits haha.
Omg misschien als ik oud ben zoals jij dat ik dan ook nog eens een decolleté krijg.
Is Mn grootste wens.
Met je Harries in de Panorama!
En dan kan je later een diepte-interview geven aan de VIVA.
Titel: Decolleté van je dromen
Ondertitel: Grace kreeg op latere leeftijd eindelijk haar gewenste cupmaat zonder haar boezem in eigen hand te hoeven steken.
Ik ga zo voor het eerst in mijn leven met mijn auto door de wasstraat en ik heb er oprecht zin in haha
Ik verveeeel me en niemand kan afspreken en ik heb geen zin om alleen iets te doen. Misschien ga ik zo wel even een stukje wandelen buiten in plaats van de hele dag love island kijken.
Ik vind slipjes dus echt een heel vervelend woord??? Doet me denken aan slib van modder ofzo haha, doe mij maar gewoon onderbroeken
Ah zo, naja anders gewoon af wisselen de ene dag wat lekker zit en de andere dag wat mooi is haha.
Wat een rare man ?? Ik heb dat interview echt met verbazing zitten lezen.
Nee die fam en die draai orgel zijn er vaker. Er waren wel andere dingen te doen maar daar had ik geen last van.
Nou het was leuk maar ook wel onwennig in het begin en echt super vermoeiend
En mijn puist gaan ze weg fotoshoppen
(@Enthusiasm)
Ik heb net mijn trolley ingepakt, maar hij is echt nauwelijks op te tillen. Extra leuk dat ik ermee 3 verdiepingen mee naar beneden moet (en ook naar boven uiteindelijk) thuis en wellicht ook bij het gehuurde appartement.
Ik heb mn G&T glazen en nog een setje roze fluwelen kleding hangers huisvrouwtje is weer gelukkig.
Ik vond net foto’s van enkele jaren geleden en ik vind mijzelf op die foto’s echt een klein jongetje lijken. Ik ben blij dat ik mijn coupe de hagrid weer terug heb. 
Dat , of ze komen voor je strippen.
Ik heb mijn vriend 100 euro geboden als hij de kattenbak verschoont (ik ben aan de beurt) maar hij vindt dat ik normaal moet doen
echt flauw
Ik snap het even niet. Wat maakt dat je zou willen wegrennen?
Ik had vannacht mijn nummer aan een jongen gegegeven, die appte toen ik net thuis was of ik bij hem kwam slapen. Serieus over nagedacht omdat ik op mijn bank ging slapen en opzich wel zin had om weer eens bij een man te slapen. Een van de andere redenen dat ik het aan het overwegen was was niet de foto van zijn boxer die hij stuurde, maar zijn correcte spelling en grammatica. Vond ik sexy. Prioriteiten hoor.
Aah oké. Wat jammer dat je zo denkt, want het klinkt inderdaad niet per se alsof hij bepaalde bedoelingen had. Hopelijk kun je een manier vinden om hiermee om te gaan