Wat je even kwijt wilt #27

sorry ik had net gereplied maar beetje ongevoelig, ik had alleen gevraagd waar je die les had gevolgd?

met dit soort lessen is het wel vaak als je vaker gaat dat het dan beter gaat. is vrij normaal dat je niet alles in t leven gelijk kan toch? je staat er wel gewoon in die les, dat is al cool :slight_smile:

1 like

Dit wordt een examenvraag in de FF-toetreedquiz

5 likes

Aaah wat rot. Misschien kun je proberen bij alles wat je nieuw doet of probeert niet te streng voor jezelf zijn en een haalbaar doel te stellen? dan kun je zo’n ervaring ook positief afsluiten ipv dat het altijd voelt alsof je faalt. Klinkt heel simpel hoor en dat is het niet natuurlijk. Maar bijv ik had laatst een mental breakdown omdat ik echt niet kon inparkeren en ik dacht echt waaaah waarom leer ik dit nooit :angry: :sob: Terwijl als ik het nu nóg een keer had gedaan tot het gelukt was en ik dus een positieve herinnering er aan had dan had ik er nu ook veel minder tegenop gekeken om het weer te doen. Dat is denk ik wat doorzettingsvermogen ook is: niet verwachten dat je alles in 1x kan maar gewoon elke keer een stapje erbij en positief afsluiten zodat het leuk blijft :slight_smile:

3 likes

Whaah hoe heet die zanger die van die hele hoge tonen maakt op het podium? Hij maakt alleen maar liedjes met geluiden,
Facebook deelt het heel vaak?
Is heel grappig,

Ben dus de naam kwijt

1 like

Ha-ha-ha ha-haaaa-ha ppprrrriiiiiiiiieeee ha-ha-ha

6 likes

Hahahah vitas, dat was het … you saved the evening :joy::joy::joy:

2 likes

image

Speciaal voor jou gemaakt, meid.

17 likes

Beterschap :two_hearts:

1 like

Ik had gisteren op een andere forum een gesprek met een paar mensen over boeken… En ik zei toen dat ik graag Het Achterhuis van Anne Frank nog wil lezen en ook wil hebben maar nu geen geld voor heb. Staat er net ineens een pakketjesbezorger voor de deur met dit boek. :heart_eyes: Ik heb geen idee van wie ik hem heb gekregen, paar mensen daar weten mijn adres wel maar tot nu toe zeggen ze allemaal nee ik was het niet haha. Wat een mysterie maar wel super leuk!

Edit: Ik weet inmiddels van wie ik hem heb en die persoon wou iets liefs doen voor me omdat ik me deze week zo rot voelde. :heart:

33 likes

Mijn haar zit echt vet mooi en nu wil ik niet naar bed.

Edit: wow wie kan zich die hyves pagina nog herinneren? Iets van de ‘mijn haar zit altijd goed als ik wil slapen hyves’. Zie ik spoken of bestond dit echt

30 likes

Dit bestond. Net als bijv. de-vroeg-opstaan-is-kut-club :heart:

11 likes

De “ik kijk altijd boos” Hyve was ook populair.

11 likes

Ik wilde dit jaar echt sociaal doen en minder eenzaam zijn dus ik heb mezelf in een feestjes groepsapp laten toevoegen maar omg ik heb helemaal niks met feestjes en nu heb ik ook fomo omdat ik niet naar een feestje ga omdat ik feestjes haat. Maar nu lijkt het wel alsof ik geïnteresseerd ben en misschien vinden ze me dan leuker. Ik voel me echt weer 13

8 likes

Ik heb iets te koop staan op Marktplaats en nu stuurt iemand een bericht dat ie het morgen wil komen halen, dus ik vroeg hoe laat. Rond die en die tijd en toen gaf ie zijn nummer zodat ik hem morgen kan bellen. Waarover moet ik hem bellen? Hij moet toch alleen mijn adres weten en mij geld geven, ben nu meteen bang dat het zo’n oplichter is ofzo.

Hahah ga dan uit die groep. Sociaal zijn kan ook op andere manieren en zo voel je je alleen maar rot over iets dat je niet eens belangrijk vindt. Kun je niet koffie gaan drinken met die lui ofzo?

Ik heb 'm al op mute gezet en ga alleen nog reageren als 't gaat over ergens bier drinken ofzo. Maar ik weet niet hoe ik als sociaal incapabel persoon echt sociaal kan doen, misschien ben ik gewoon te raar

1 like

Omg ik heb twee oude paren schoenen gepoetst en ze zijn van super afgetrapt naar fucking mooi gegaan!!! Yes. Had echt niet verwacht dat ze er weer als nieuw uit zouden zien maar dat doen ze :+1:

7 likes

Mijn vriend schreeuwt me al twee nachten achter elkaar wakker door nachtmerries, hoop dat hij zich vannacht een beetje rustig houdt. Ik word er zo naar en geschrokken wakker van. Hij voelt zich ook niet goed, dat besef ik best hoor. :’) In het begin ben ik er gewoon nog niet wakker genoeg voor om er iets van te zeggen en dan ineens moet ik hem pratend geruststellen dat hij aan het dromen is.

Mijn vriend heeft gisteren zijn verstandskiezen laten trekken, en uiteraard is de aftermath daarvan niet zo tof. Ik vind het echt heel rot voor hem hoor eerlijk waar, maar hij zit zooo ontzettend de man-flu man uit te hangen dat ik er echt een beetje kribbig van word. Ook doet ie heel nijdig de hele tijd en geirriteerd, pffff mijn tolerantie begint echt op te raken.

3 likes

Wilde vroeg gaan slapen want ik ben zo moe, al de hele week. Maar nu lig ik in al een half uur uit het niets te hoesten in bed. Kan ik eindelijk slapen, en nou dit weer. Top