Wat je even kwijt wilt #27

Scootmobiel.

Nee, een paar slippertjes kopen of soepele sneakers? Als je voeten eenmaal kapot zijn dan duurt het even

4 likes

Ik heb dit serieus overwogen. Ik ga vanavond ook nog uit eten :sob: Misschien moet ik daar zo zittend op de grond op mijn billen naartoe schuiven

3 likes

O EN IK HEB HIER OOK TIJDELIJK GEEN FIETS dus mijn leven is momenteel een 10.000 stappen challenge met obstakel

Kun je nog naar een winkel? Voor een paar euro een paar ballerina’s ofzo halen.

Ik ben gevraagd voor een televisieprogramma over… obesitas. En ik weet echt niet of ik dat wel of niet wil doen?

Ja ik zit dit nu te overwegen. Het is maar een klein stukje lopen naar een H&M, die hebben vast wel gympen ofzo. Moet alleen even de moed verzamelen voor die 500 meter.

Ik heb me al halverwege de dag op kantoor op het gehandicaptentoilet opgesloten (omdat daar meer ruimte is, niet omdat ik er meteen maar vol voor ga) om mijn voeten opnieuw in te tapen. O ja en op de een of andere manier maken de zolen van deze schoenen icm de zeilen? plastic? vloer van kantoor een idioot piepgeluid wat je steeds in de hele gang hoort.

1 like

Omg doe gewoon. Gaat je zoveel verlichting geven.

2 likes

Mmm… Wat is de insteek van het programma? Ik vind de meeste programma’s zo ontzettend stigmatiserend als het over obesitas gaat.

Over veerkracht, hoe je omgaat met tegenslagen, negativiteit en waar je positiviteit uithaalt. En dan nemen ze vier situaties, waarvan één dus overgewicht. En dan is het met een psycholoog.

Ik had dat ook, een vriendin van me kreeg zo een Appje met precies dit verhaal. Ik gelijk alles aanpassen, bleek het probleem bij haar te liggen. Zij had nl marktplaats advertenties geplaatst met haar telefoonnummer erbij. Even facebooken en ze hadden mijn naam gebruikt plus FB foto.

1 like

Wat voor programma is het? Wat zou je ervan vinden als mensen dit veel later nog van je terug zouden zien? Is dit een programma dat je trots aan je kinderen kan laten zien later?

Meer details heb ik niet, dus ik vind het lastig om die vragen zo te beantwoorden

Hm oke! Ik zou er in elk geval goed over nadenken, maar dat is echt open deuradvies natuurlijk

Meer schoenen kopen.

OH WACHT IK HEB WEL EEN TIP.
Aandoen met 100 paar schoenen en dan föhnen. Je schoenen dan he niet je haar

Ik denk dat het dezelfde foto is is denk ik gewoon toeval.

1 like

Mmm gesprekken over dat soort onderwerpen, en zeker gesprekken waarbij een psycholoog betrokken is, zou ik nóóit op televisie willen voeren maar dat zal vast heel persoonlijk zijn.

2 likes

Ja ik vind het ook persoonlijk. Maar het gaat geloof ik niet om echt hulpverleningsgesprekken, maar hij doet onderzoek naar veerkracht. Ik ga maandag bellen met de redacteur. Wie weet word ik niet eens uitgekozen. Ik wil dan wel een diëtiste vergoed krijgen!!1!1!1!

Ik ga denk ik de komende dagen alles bij elkaar gillen van de pijn.

Ik heb momenteel weer/nog steeds onderhuidse ontstekingen en sommige zijn ook beetje open en nu heb ik iets met alcohol gekregen wat ik erop moet smeren 2x per dag. Oooh god, voel het nu al branden bij de gedachte.

Onee wat kut, sterkte ermee :pensive:

1 like

Thanks… Ik zie er wel beetje tegenop. Vanavond voor slapen gaan maar mee beginnen.