Wat je even kwijt wilt #27

Ik had overigens nog nooit eerder van springrolls gehoord?? en nu is er een wereld voor me open gegaan :drooling_face:

2 likes

Sinds lange tijd een nieuwe profielfoto op facebook. Toch altijd een beetje teleurgesteld als er amper likes komen :upside_down_face: Mijn populariteit is flink gedaald samen met de dood van mijn sociaal leven.

Oh ik dacht dat jullie nu op date waren. Veel plezier morgen dan! Fijn dat jullie op dat gebied al matchen

1 like

Dat kan ook natuurlijk! Maar ik blijf maar kijken naar de lijst met online mensen en denken: “Waarom like jij het niet! Of jij?!” :sweat_smile:

2 likes

Superlekker he!!! Je kunt er ook van alles in doen, ik snij alleen altijd alles julienne dus maken duurt wel héél lang haha

1 like

Jup die transparante dingen

Ik heb de boete binnen gekregen van mijn wildplas avontuur :sweat:

8 likes

Awh shit, is het veel geld? Lijkt me ook naar dat een politieagent het heeft gezien en heeft gewacht tot je klaar was om boete te geven

Gewoon blij zijn! Schijt aan :smiley:

1 like

Ben ik ook! Omg het was echt bizar!

1 like

Hoe is het je gelukt?

1 like

Had ik een vacature gezien die me leuk leek. Dus ik een week (ja, lang) aan mijn brief gezeten. Wil ik die brief sturen, is die vacature weg!! KUT!

Wachten bij de uitgang omdat ik daar allemaal fans zag staan haha :blush:

1 like

Ik zit nu op een feestje en ik wil weg, maar iedereen heeft het naar zn zin. Fuck :pensive: En er is geen vega, dus ik wil naar de snackbar :joy:

Ze heeft nooit veel in huis bij verjaardagen, haha. Maar ik zie haar sowieso volgende week 4 dagen :slight_smile: Als dat niet zo was, was ik sowieso wel gegaan. Overigens had ik het gister al min of meer door laten schemeren.

@Booklover M inderdaad :stuck_out_tongue:

Nee, is ook zo. Wil ook graag een hoop ‘aankunnen’ in Londen, is ook zo zonde anders. Maar ik voel me toch altijd schuldig dan.

1 like

Jaaaaa :heart_eyes: ik wist ook echt niet wat ik moest doen of zeggen bij hem :see_no_evil:

1 like

Ik wou dat faberyayo mijn vader was en dat ik op zn schouders kon zitten tijdens een concert van djvt.

15 likes

Nou ja, zij zei het zelf sowieso al eerder. Ik weet sowieso nooit of ik kan door OV, werk, hoe ik me voel etc. En dat zei ik dus gisteravond. En op verjaardagen spreek ik haar sowieso ook nauwelijks. Ik ken haar nu zo’n jaar of 4, 5 en normaal ga ik wel altijd, ook al vind ik verjaardagen echt verschrikkelijk (want ja, overload aan prikkels en autistisch) en kost het mij geld.
Maar ze kent me langer dan vandaag en weet dat het soms gewoon simpelweg niet gaat.

2 likes

23 likes