Jup die transparante dingen
Ik heb de boete binnen gekregen van mijn wildplas avontuur 
Awh shit, is het veel geld? Lijkt me ook naar dat een politieagent het heeft gezien en heeft gewacht tot je klaar was om boete te geven
Gewoon blij zijn! Schijt aan 
Ben ik ook! Omg het was echt bizar!
Hoe is het je gelukt?
Had ik een vacature gezien die me leuk leek. Dus ik een week (ja, lang) aan mijn brief gezeten. Wil ik die brief sturen, is die vacature weg!! KUT!
Wachten bij de uitgang omdat ik daar allemaal fans zag staan haha 
Ik zit nu op een feestje en ik wil weg, maar iedereen heeft het naar zn zin. Fuck
En er is geen vega, dus ik wil naar de snackbar 
Ze heeft nooit veel in huis bij verjaardagen, haha. Maar ik zie haar sowieso volgende week 4 dagen
Als dat niet zo was, was ik sowieso wel gegaan. Overigens had ik het gister al min of meer door laten schemeren.
@Booklover M inderdaad 
Nee, is ook zo. Wil ook graag een hoop âaankunnenâ in Londen, is ook zo zonde anders. Maar ik voel me toch altijd schuldig dan.
Jaaaaa
ik wist ook echt niet wat ik moest doen of zeggen bij hem 
Ik wou dat faberyayo mijn vader was en dat ik op zn schouders kon zitten tijdens een concert van djvt.
Nou ja, zij zei het zelf sowieso al eerder. Ik weet sowieso nooit of ik kan door OV, werk, hoe ik me voel etc. En dat zei ik dus gisteravond. En op verjaardagen spreek ik haar sowieso ook nauwelijks. Ik ken haar nu zoân jaar of 4, 5 en normaal ga ik wel altijd, ook al vind ik verjaardagen echt verschrikkelijk (want ja, overload aan prikkels en autistisch) en kost het mij geld.
Maar ze kent me langer dan vandaag en weet dat het soms gewoon simpelweg niet gaat.
He bah, ik heb een allergische reactie op een vlooienbeet en het voelt zo naar :(
Maar! Ik heb hier twee egels in de tuin en ze zijn zo schattig! Zit iedere avond gezellig naar ze te kijken
Heb geen boek van haar, maar heb ergens etiketten in zitten geloof ik, dus als ik tijd heb, ga ik even langs 
HAHAHA 
Ik wil mijn lenzen uit doen en in bed liggen. Nog even dan ben ik thuis
Buiten draaien ze in da club van 50 cent op een feestje?
Maar nu mijn favoriete rihannaliedje dus de herrie valt wel mee.