Wat je even kwijt wilt #27

Ik ben al even thuis en lig op bed en heb paracetamol genomen maar voel me zooo slecht. Heb ook een hele lage hartslag. Moet nog boodschappen doen maar durf de deur niet uit.

Mijn achterburen zijn hun hele huis aan het verbouwen en ik word echt knettttttergek van al die klusgeluiden. Zij werken gewoon en beginnen tussen 5 en 6 dus met klussen, maar pff, ben nu wel klaar met die herrie hoor.

1 like

Iemand met connecties bij Gamma haha? Wanneer komen de Gamma-vloeren in de aanbieding?

Even een dutje doen!

die tweede review nav de eerste :rofl:

5 likes

Ah ik ga aankomende dinsdag en bij ons precies hetzelfde verhaal! Het gaat van 23 graden naar 13 graden naar 19 graden. Geen touw aan vast te knopen haha

Ah dat klinkt goed! Heel veel plezier!

1 like

Ik heb mijn eindwerk van het middelbaar hierover gedaan, lijkt me super interessant om hiernaartoe te gaan. Zeker ook om alles eens met eigen ogen te zien

Biecht: ik kijk naar dwdd en ik ben geneigd me bij Thierry te scharen, ik vind dat de andere gasten (minus Maarten Prak, maar die is gewoon goed) heel vervelend doen.

En dan komt Jack Spijkerman ook nog bemoeien. Thierry kan niet eens een zin uitspreken zonder aangevallen te worden.

2 likes

Shit ik heb Working Moms afgekeken wat moet ik nou met mijn leven???

7 likes

Heeft die mevrouw poep onder aan haar neus. aan tafel bij dwdd?

Jezus dat stel Verschuer, gaat zij ook nog wat zeggen? Die pompeuze vent is alleen maar aan het woord.

Gatver hij zegt dat hij kaas maakt van zijn eigen melk.

Dit had ik precies ook gisteren, ben nu ook wanhopig op zoek naar iets om de leegte te vullen. Echt een leuke serie, had ik niet verwacht!

1 like

Weeeeekend!!!

3 likes

Oh echt?

Ik vond het echt een leuke man, eigenlijk. Jammer dat het niet Mn vader is, leek me wel wat opgroeien als Barones.

1 like

Ontzettend leuke man maar hij drong heel erg op de voorgrond.

1 like

Ja mij dus ook. Maar ook een beetje spannend ofzo, omdat men er best geheimzinnig over doet. Denk aan die rituelen.

Ga jij heen?

Ik moet jammer genoeg werken en woon ook niet in Nederland. Maar had me wel leuk geleken

1 like

Ik ben ook echt net klaar! Ik ga denk ik maar eerst een slechte film kijken en dan zie ik wel.

1 like

Echt top deze vrijdagavond. Ik ga lekker vroeg slapen en hopelijk wordt de rest van dit weekend beter :+1:t2:

3 likes