Wat je even kwijt wilt #27

Qua creativiteit snap ik je struggle, maar wellicht qua rechtheid van knippen niet helemaal haha

Zit al twee dagen aan de tomaat paprika soep.
Fucking lekker.
En zo makkelijk te maken

7 likes

Ja dat is ook een van mijn favorieten. En veel maken, invriezen en zolang soep :joy:

Link?

Wil ook een mening hebben

Jaaa echt hoor. Zelfs in mijn eigen gezin, moeder en ik waren al een half uur aan het ranten in de familie-app over hoe belachelijk het is dat deze man zijn gezin in de steek laat & nog een keer extra voor de bus gooit, komt m’n vader met “nou ja hij is wel gewoon eerlijk”, gást.

Ben geen groot fan van Halsema als burgemeester, maar ik gun echt niemand zo’n partner of zo’n vader.

4 likes

Ik heb over een uurtje mijn eerste motorrijles en ik ben echt mega nerveus. Send help & prayers

15 likes

Zag je lopen, vond het niet de moeite. Sorry.

3 likes

Ik geloof er geen bal van en anders is het echt een hele slechte poging, want er komt nu weer een debat over in de raad en dat was er zonder dit interview niet geweest.

Thanks, had m al gevonden. Heb t gelezen maar ik heb geen mening.

Hahahaha ik zag deze al op twitter echt gepast ja

„Nee, niet meteen. Femke wist niet dat er een verboden wapen op de ambtswoning lag. En het grappige is, in alle commotie heeft ook niemand gevraagd: waar komt dat wapen vandaan?”

eh, je bedoelt frappant, denkik.

2 likes

nou, ik heb het stukje uit en ik vind het geloof ik een mafklapper.

6 likes

Boooooeeeeeee wat een lul die man van Halsema.

Femke zei: ‘Ik wil dat je terugkomt.’ Dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog twaalf dagen in Bangkok gebleven. Ik heb het weggestopt en heb me volledig op m’n werk gestort daar. Ik heb gedacht: ik zie wel wat ik straks aantref thuis. Misschien is dat secundair maar zo reageer ik.”

10 likes

Mijn vrienden. :heart:

1 like

Wat kan ik geven aan m’n tante voor d’r verjaardag? Normaal geef ik iets van rituals maar dat vind ik altijd beetje suf. Ze is begin 50 en een best vrouwelijk type. Rond 15 euro

Toen we vorige week op vakantie waren met het gezin zei m’n moeder ineens “ja niet dat ik van plan ben snel dood te gaan, maar ik zat zo naar jullie (ik, m’n zus en haar man + zoontje) te kijken en ik dacht, die redden zich wel zonder mij als ik overlijd, ze hebben het goed voor elkaar en ik ben trots”
En ik vond het zo lief en triestig tegelijk, denk er heel vaak aan op de 1 of andere manier
(Ik hoop dat ik hiermee niemand voor het hoofd stoot qua overleden ouders, niet direct aan gedacht sorry)

14 likes

Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig, omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden en best wel laks met de pil ben geweest vorige maand :tired_face: ik heb nog drie dagen de tijd, maar toch… normaal ben ik het nu meestal wel

Ik vind het echt een saai interview eigenlijk en idd die kerel komt niet bepaald sympathiek en verantwoordelijk uit de verf

Ik heb een bh aan die zo oncomfortabel zit en kan hem voorlopig nog niet uit doen. Vreselijk

Ik loop me al weken te irriteren aan hoe druk ik het heb, na mijn werk iedere keer allerlei afspraken en het weekend zit ook altijd al weken vooruit bommetje vol gepland.
Nu is mijn vriend een weekend weg en heb ik vandaag geen plannen, en ik voel me echt zielig, verveeld, saai en alleen. Ik weet echt niet wat ik wil haha. (Scheelt ook dat vriend weg is en beide ouders op vakantie, dus dan leg je toch minder snel even gauw contact met iemand)

1 like