He bah, ik heb een allergische reactie op een vlooienbeet en het voelt zo naar :(
Maar! Ik heb hier twee egels in de tuin en ze zijn zo schattig! Zit iedere avond gezellig naar ze te kijken
He bah, ik heb een allergische reactie op een vlooienbeet en het voelt zo naar :(
Maar! Ik heb hier twee egels in de tuin en ze zijn zo schattig! Zit iedere avond gezellig naar ze te kijken
Heb geen boek van haar, maar heb ergens etiketten in zitten geloof ik, dus als ik tijd heb, ga ik even langs
HAHAHA
Ik wil mijn lenzen uit doen en in bed liggen. Nog even dan ben ik thuis
Buiten draaien ze in da club van 50 cent op een feestje?
Maar nu mijn favoriete rihannaliedje dus de herrie valt wel mee.
Nee, dat klopt haha. Ik zat in de eerste aflevering van Chantals Pyjama Party en zit in de leader van het programma.
Ik vind een persoonlijk kaartje met een tekst waar over na ja gedacht juist heel attent!
@Ohappyday wat je er in moet zetten weet ik niet, maar ik zou het zo lief vinden wanneer ik een kaartje krijg!
Ik denk dat (bijna) iedereen het wel leuk vindt om een kaart te ontvangen. In de kaart zou ik zetten wat zij voor jou betekend. Wat ik niet zou doen is jezelf verdedigen oid waarom je elkaar minder ziet. Dat is nergens voor nodig namelijk!
(Ik zit echt even te klote wat nu met een t/d/dt moet. Ben zo moe dus sorry alvast.)
Vind dit juist een heel lief gebaar!
Helpppp ik heb morgen een date met tinderjongen!
Help!! Ik durf niet, maar wil wel.
Aaaaarghhh
Awhh wat leuk! Wat gaan jullie doen? Kan mij wel voorstellen dat het spannend is. Meestal zodra je hem eenmaal hebt ontmoet, neemt de spanning wel af.
Wandelen in de natuur🙈
Gewoon veel zuipen
Ahhh dank je! Dat vind ik echt heel lief want ik vond het eigenlijk jammer hoe ik op al die foto’s stond, maar ik maak me waarschijnlijk druk om niks haha
Ohh leuk! Het wordt ook mooi weer volgens mij, dus dat komt goed uit.
Heeel veeel plezier! En zenuwen zijn logisch! Komt echt goed! En wandelen is echt super chil want je kunt lekker vooruit kijken en hoeft elkaar niet aan te kijken
Spannend! Haha wat leuk!!! Veel plezier alvast!