Wat je even kwijt wilt #27

Dan draag je die toch gewoon? Het gaat er toch om dat het lekker zit haha.

1 like

Ik heb m’n pop socket scheef op mijn telefoon geplakt. En ik ga ff een slaapje doen.

Best een naar gevoel, ik wacht hier tot een uitvaart begint en de familie is heel verdrietig al aanwezig.

Een goede vriendin van me is jarig en ik ga die verjaardag zo afzeggen (ze weet het half en half al), want ben echt zo moe en overprikkelt. Maar desondanks voel ik me megaschuldig, ook al weet ik dat ze niet veel in huis gehaald heeft en heeft ze haar cadeautje al gehad. Zie haar overigens volgende week ook 4 dagen. :frowning: Echt, stom schuldgevoel. Mijn plichtsbesef is gewoon zo hoog dat het me zelf vaak in de weg staat.

1 like

@Jauregui hoeveel ondergoed heb je wel niet gekocht joh? Ben wel benieuwd naar foto’s!

Ik ben in de stad en dat is sowieso een slecht idee op zaterdag natuurlijk. Maar er staat zo’n familie te zingen en te trommelen en daar word ik altijd zo chaggie van. Straatmuzikanten blehhh.

2 likes

Facking druk op mn werk en mn collega gaat gewoon een half uur ipv 15 mij pauze houden. Ondertussen liep iedereen aan mn hoofd te zeiken dus heb hem erbij genaaid.

1 like

Ben je in arnhem? 1. Iinderdaad een slecht idee.
2. Zij zijn de enige die ik kan verdragen hahaha. Er zijn hier zon 300 andere straat muziekanten en zon tering draai orgel die veel te vaak langs komt.

1 like

Nee Nijmegen! Het orgel in Arnhem ken ik idd haha.

1 like

Oh dan was het een andere familie of ze hebben zich in tweeen gesplits haha.

1 like

Omg misschien als ik oud ben zoals jij dat ik dan ook nog eens een decolleté krijg.

Is Mn grootste wens.

5 likes

Met je Harries in de Panorama!

4 likes

En dan kan je later een diepte-interview geven aan de VIVA.

Titel: Decolleté van je dromen
Ondertitel: Grace kreeg op latere leeftijd eindelijk haar gewenste cupmaat zonder haar boezem in eigen hand te hoeven steken.

4 likes

Ik ga zo voor het eerst in mijn leven met mijn auto door de wasstraat en ik heb er oprecht zin in haha

5 likes

Ik verveeeel me en niemand kan afspreken en ik heb geen zin om alleen iets te doen. Misschien ga ik zo wel even een stukje wandelen buiten in plaats van de hele dag love island kijken.

Ik vind slipjes dus echt een heel vervelend woord??? Doet me denken aan slib van modder ofzo haha, doe mij maar gewoon onderbroeken

5 likes

Ah zo, naja anders gewoon af wisselen de ene dag wat lekker zit en de andere dag wat mooi is haha.

1 like

He??? Wat is er met deze man??
Wat een droeftoeter

2 likes

Wat een rare man ?? Ik heb dat interview echt met verbazing zitten lezen.

Nee die fam en die draai orgel zijn er vaker. Er waren wel andere dingen te doen maar daar had ik geen last van.

1 like

Nou het was leuk maar ook wel onwennig in het begin en echt super vermoeiend :hot_face: En mijn puist gaan ze weg fotoshoppen :ok_hand:t2: (@Enthusiasm)

2 likes