Wat je even kwijt wilt #27

Het forum doet raar bij mij, nadat ik een topic heb uitgelezen, staat er nog steeds hetzelfde aant ongelezen berichten als ervoor. Iemand hetzelfde probleem?

6 likes

Ja ik ook!

Je staat er heel leuk op! Zo vet :blush:

1 like

Dat treurige moment dat je vastzit in je ‘edgy’ bh.

Tijdens seks houd ik m soms aan omdat ik denk dat mn doodsstrijd met dat ding minder sexy is dan m aanhouden. WANT IETS AAN DE FANTASIE OVERLATEN ENZO. Maar eigenlijk is het gewoon omdat ik dat ding gewoon niet degelijk uitkrijg ik ben zo mysterieus huhuhu

4 likes

Weet je het al???

Ohhh shit dan slaap ik al. Wil je het dan wel posten zodat ik het kan lezen als ik wakker word? :smile:

Ah dat had je al een beetje voorspeld/uitgezocht toch? :smile: Leuk, veel plezier!!!

1 like

Wat heerlijk dat ik op zondag niet om half 6 mijn bed uit moet. Ben echt moe door stage en werk.

1 like

Veel plezier vanmiddag!! Volgens mij wordt het superleuk, hij klinkt echt zo lief!

1 like

Ik ben jarig! :grimacing:

20 likes

Gefeliciteerd!

1 like

€140,- en dan €9,- administratiekosten. Maar het mooiste van alles is dat ik op de camera gezien ben (zeggen ze) en ik niet op heterdaad betrapt ben. Ik was gewoon al 5 minuten klaar en mijn jurk nog recht aan het trekken. Heb me ook helemaal niet moeten legitimeren vroegen alleen mijn naam…

Gefeliciteerd!

En @Chesirecat heel veel plezier, geniet ervan!

En @Lentex en @Jauregui jullie allebei ook veel plezier vanmiddag :blush:

3 likes

Hmm beetje vreemd. Ook al vrij snel de boete, een week erna. Weet je zeker dat het officieel is?

Ik zocht een recept op voor een borrelhapje voor mijn verjaardag. En nu zie ik zoveel dingen staan die ik allemaal wil maken, maat dat is dan echt veel te veel.

1 like

Boetes gaan tegenwoordig razendsnel, agenten kunnen in een app op hun telefoon direct alles invoeren, je identiteit erbij zoeken (en dus ook op alleen een naam (en/of geboortedatum) zoeken en je foto erbij checken) en de boete is al naar je onderweg voordat zij de auto zijn ingestapt.
Dat hele getreuzel van vroeger met bonnenboekjes die in de winterjas bleven zitten en weken later bij een koude dag weer eens teruggevonden werden en dan pas in de computer ingetikt werden waarna pas het hele administratieve apparaat begon te ratelen is verleden tijd.

9 likes

Lekker middag dutje doen !

1 like

Ik moet een verslag van 1000 woorden maken voor school. Het orginele plan was in 4 dagen elke dag 250 woorden te doen. Toen ging ik naar 3 dagen, elke dag 1 pagina ongeveer. Toen naar 2 dagen, elke dag de helft. Nu is het plan om morgen maar gewoon alles in een keer te doen :stuck_out_tongue_closed_eyes: En mocht het dan toch niet lukken heb ik nog tot volgende week zondag 23:59u.

1 like

Dank je! Het was echt awesome! Nou ja tot het Klemens moment dan…ik cringe nog steeds als ik eraan terug denk :joy: :sob:

1 like

Met een schaar? :scream:
Hoe dan?

4 likes