Ik heb net mijn trolley ingepakt, maar hij is echt nauwelijks op te tillen. Extra leuk dat ik ermee 3 verdiepingen mee naar beneden moet (en ook naar boven uiteindelijk) thuis en wellicht ook bij het gehuurde appartement.
Ik heb mn G&T glazen en nog een setje roze fluwelen kleding hangers huisvrouwtje is weer gelukkig.
Ik vond net foto’s van enkele jaren geleden en ik vind mijzelf op die foto’s echt een klein jongetje lijken. Ik ben blij dat ik mijn coupe de hagrid weer terug heb.
Dat , of ze komen voor je strippen.
Ik heb mijn vriend 100 euro geboden als hij de kattenbak verschoont (ik ben aan de beurt) maar hij vindt dat ik normaal moet doen echt flauw
Ik snap het even niet. Wat maakt dat je zou willen wegrennen?
Ik had vannacht mijn nummer aan een jongen gegegeven, die appte toen ik net thuis was of ik bij hem kwam slapen. Serieus over nagedacht omdat ik op mijn bank ging slapen en opzich wel zin had om weer eens bij een man te slapen. Een van de andere redenen dat ik het aan het overwegen was was niet de foto van zijn boxer die hij stuurde, maar zijn correcte spelling en grammatica. Vond ik sexy. Prioriteiten hoor.
Aah oké. Wat jammer dat je zo denkt, want het klinkt inderdaad niet per se alsof hij bepaalde bedoelingen had. Hopelijk kun je een manier vinden om hiermee om te gaan
Maar niet gedaan dus?
Ik ga lekker Thais eten en ik krijg er gratis bier bij joehoeee. En vanavond wijn drinken en misschien nog naar een disco feestje Zin innn
Zo uit eten, zin in.
Haha nee, ik dacht laat ik eens een verstandige keuze maken, maar nu denk ik waarom niet eigenlijk. Dus misschien vanavond!
Vandaag bij de dierentuin in duisburg geweest en nu lekker uit eten morgen denk ik maar een dag bankhangen
Ik heb net mijn auto verkocht en ik voel me helemaal verdrietig. Het was echt pure luxe
Ik heb alleen nog maar koffie en cola gedronken vandaag en toch 2.5 uur geslapen
Chips natuurlijk! Die kokospepernoten?
En Rennies
wil vooral graag volledig op mezelf wonen zodat ik een squatty potty kan aanschaffen
Ik heb dat met al het blauwe eten en drinken. Ivm Blue Curaçao
Wat is een squatty potty?
Kokos-no. Ik snap je.
Dan maar de gewone chocopepernoten!