Wat fijn. Heel veel plezier! Wat zijn jullie aan het doen?
Wat goed dat je gaat! Komt helemaal goed, snap dat het de eerste keer wat eng is. Maar geen probleem. Aangeven dat je nieuw bent is geen probleem.
Ik stond net bijna te huilen in de supermarkt, omdat de chocolade die ik wilde (milka LU) er niet was. En ik moet maandag dus ongesteld worden, en ik houd niet eens zo veel van chocolade
Ik ben op vriendinnenweekend en het weer zit dit weekend zo mee, chill
En ik heb voor het eerst springrolls op en nu wil ik dat voor altijd eten
De vriendin met wie ik wijn zou gaan drinken is te brak. Niet erg want nu ga ik naar andere vrienden. Had al de hele dag zin in wijn maar nu twijfel ik of ik bier wil. Die wijn moet dan nog koud enz. Maar heb wel meer zin in wijn.
Oh en ik heb een jurkje aan en voel me echt een supermodel hierin.
Ik had overigens nog nooit eerder van springrolls gehoord?? en nu is er een wereld voor me open gegaan
Loempiaâs? Edit: oh je bedoelt die transparante zeker.
Sinds lange tijd een nieuwe profielfoto op facebook. Toch altijd een beetje teleurgesteld als er amper likes komen Mijn populariteit is flink gedaald samen met de dood van mijn sociaal leven.
Oh ik dacht dat jullie nu op date waren. Veel plezier morgen dan! Fijn dat jullie op dat gebied al matchen
Dat kan ook natuurlijk! Maar ik blijf maar kijken naar de lijst met online mensen en denken: âWaarom like jij het niet! Of jij?!â
Superlekker he!!! Je kunt er ook van alles in doen, ik snij alleen altijd alles julienne dus maken duurt wel héél lang haha
Jup die transparante dingen
Ik heb de boete binnen gekregen van mijn wildplas avontuur
Awh shit, is het veel geld? Lijkt me ook naar dat een politieagent het heeft gezien en heeft gewacht tot je klaar was om boete te geven
Gewoon blij zijn! Schijt aan
Ben ik ook! Omg het was echt bizar!
Hoe is het je gelukt?
Had ik een vacature gezien die me leuk leek. Dus ik een week (ja, lang) aan mijn brief gezeten. Wil ik die brief sturen, is die vacature weg!! KUT!
Wachten bij de uitgang omdat ik daar allemaal fans zag staan haha
Ik zit nu op een feestje en ik wil weg, maar iedereen heeft het naar zn zin. Fuck En er is geen vega, dus ik wil naar de snackbar