Wat je even kwijt wilt #27

Wat fijn. Heel veel plezier! Wat zijn jullie aan het doen?

1 like

Wat goed dat je gaat! Komt helemaal goed, snap dat het de eerste keer wat eng is. Maar geen probleem. Aangeven dat je nieuw bent is geen probleem.

Ik stond net bijna te huilen in de supermarkt, omdat de chocolade die ik wilde (milka LU) er niet was. En ik moet maandag dus ongesteld worden, en ik houd niet eens zo veel van chocolade :sweat_smile:

6 likes

Ik ben op vriendinnenweekend en het weer zit dit weekend zo mee, chill

En ik heb voor het eerst springrolls op en nu wil ik dat voor altijd eten :heart_eyes:

8 likes

De vriendin met wie ik wijn zou gaan drinken is te brak. Niet erg want nu ga ik naar andere vrienden. Had al de hele dag zin in wijn maar nu twijfel ik of ik bier wil. Die wijn moet dan nog koud enz. Maar heb wel meer zin in wijn.

Oh en ik heb een jurkje aan en voel me echt een supermodel hierin.

6 likes

Ik had overigens nog nooit eerder van springrolls gehoord?? en nu is er een wereld voor me open gegaan :drooling_face:

2 likes

Loempia’s? Edit: oh je bedoelt die transparante zeker.

2 likes

Sinds lange tijd een nieuwe profielfoto op facebook. Toch altijd een beetje teleurgesteld als er amper likes komen :upside_down_face: Mijn populariteit is flink gedaald samen met de dood van mijn sociaal leven.

Oh ik dacht dat jullie nu op date waren. Veel plezier morgen dan! Fijn dat jullie op dat gebied al matchen

1 like

Dat kan ook natuurlijk! Maar ik blijf maar kijken naar de lijst met online mensen en denken: “Waarom like jij het niet! Of jij?!” :sweat_smile:

2 likes

Superlekker he!!! Je kunt er ook van alles in doen, ik snij alleen altijd alles julienne dus maken duurt wel héél lang haha

1 like

Jup die transparante dingen

Ik heb de boete binnen gekregen van mijn wildplas avontuur :sweat:

8 likes

Awh shit, is het veel geld? Lijkt me ook naar dat een politieagent het heeft gezien en heeft gewacht tot je klaar was om boete te geven

Gewoon blij zijn! Schijt aan :smiley:

1 like

Ben ik ook! Omg het was echt bizar!

1 like

Hoe is het je gelukt?

1 like

Had ik een vacature gezien die me leuk leek. Dus ik een week (ja, lang) aan mijn brief gezeten. Wil ik die brief sturen, is die vacature weg!! KUT!

Wachten bij de uitgang omdat ik daar allemaal fans zag staan haha :blush:

1 like

Ik zit nu op een feestje en ik wil weg, maar iedereen heeft het naar zn zin. Fuck :pensive: En er is geen vega, dus ik wil naar de snackbar :joy: