Misschien juist te koud?
Nee is niet waar
Joepie een van mn beste vriendinnen verhuist vandaag naar mijn stad!!!
De eerste melding kreeg ik geloof ik toen hij nog aan de oplader zat, maar dat weet ik niet zeker want ik sliep nog half. Misschien dat mn oplader te warm is geworden?
Ja dat zou wel kunnen, mijn oplader wordt soms ook heel erg warm!
Gecondoleerd Volgens mij is het dan tot vrijdag. Ik kreeg mijn verlofdagen iig achter mijn vrije dagen aan.
Ik heb gisteren van 22:00 tot vanochtend 8:30 geslapen! En ik wil nu naar de stad maar na 10:00 wordt het droog dus ik zit een beetje te wachten
Ik zit weer in de bieb
NOG 2 dagen (denk/hoop ik)!! en dan is het allemaal klaar
geen van die trucjes tegen uihuilen helpt ook maar een klein beetje, is mijn ervaring. grove leugens zijn het en ze geven mensen valse hoop. als ik dictator was zou ik er tegen optreden.
Lucifer tussen je tanden klemmen helpt ECHT! (kopje naar buiten natuurlijk)
het wordt steeds gekker.
Ja we woonden tot we 20 waren vlakbij elkaar en toen gingen we studeren in verschillende steden maar was nog te bereizen en daarna ging ze naar Groningen (3 uur reizen). Dus dit is superleuk! Ook wel gek haha.
As we speak worden de nieuwe wasmachine en droger geinstalleerd
Dat Ziggo het nog niet doet vergeten we maar even…
Ik vraag mij opeens iets af n.a.v. een artikel over de renovatie van Rotterdam - Zuid. Overal worden onbetaalbare woningen gebouwd en moeten sociale woningen weg. Ook in Utrecht is dat het geval. Maar wie kopen/huren die dure huizen dan wel? Zijn er zoveel heel rijke mensen in de wereld? Ik kan echt niet meer huur betalen dan ik nu doe & ik verdien niet eens superslecht. Waar moet iedereen dan heen, joh.
Ik ga vandaag voor het eerst in mijn leven naar Nijmegen! Iemand nog aanraders qua eettentjes?
Ik heb zoveel zin om niks te doen vandaag, maar ik heb verplichtingen. Echt zo geen zin in.
En ik wil kwijt dat ik me kapot erger aan het consumeergedrag van de vriendin van mijn vader en mijn vaders gedrag. Ze doet haar wasmachine weg voor een nieuwe, terwijl die het nog prima doet maar “dan kan ik weer even vooruit”. Het gemak waarmee die mensen nieuwe elektrische apparaten kopen is echt niet normaal. Denken nul aan het milieu.
En dan een ergernis er bovenop: mijn vader die vraagt of ik die machine tijdelijk in mijn studentenkamer kan bewaren zodat ik alvast een goede wasmachine heb zodra ik ga verhuizen naar een eigen appartement. Wtf? Hij heeft een heel huis waar hij hem even kan stallen, maar nee ik zou hem in mijn studentenkamer moeten neerzetten. Ben echt geïrriteerd.
Cali
Credible
Nibbles
Fika
Mikmak
Munt
Veel plezier!
Ah thanks! Ik weet wat ik ga doen in de trein: menukaarten bekijken haha
Ik kijk hier echt te veel naar uit! Zootycoon is mijn jeugd hahaha
Ik denk dat onbetaalbaar relatief is in Rotterdam zuid. Daar zitten hele arme wijken, de bewoners van nu kunnen de nieuwe appartementen niet betalen. Daarvoor in de plaats komt de middenklasse, de yuppen iets in die richting. Leuke docu om te kijken is Creme de la Crooswijk! Daarin wordt het leuk uitgelegd.