Augurk
Verse munt
Ik had gisteravond een feestje en in de avond is mijn ritalin uitgewerkt. Nu vraag ik me de hele tijd af of ik niet te druk en te aanwezig was gister en ben ik alles aan het overdenken wat ik heb gezegd en gedaan. Ik ben daar soms zo onzeker over, omdat ik weet dat ik intens kan zijn.
Ik sliep vannacht bij m’n date en hij ligt nu nog steeds te slapen en ik verveel me echt doooooood. Wakker maken?
Ik voel je strijd!
Ik krijg altijd achteraf te horen dat dat echt niet zo was en nee joh maar dan denk ik ja dit zeg je alleen maar omdat je dat moet zeggen, je kan moeilijk zeggen ja je was echt kut
Dus: ik ga ervan uit dat als je al misschien wellicht een klein beetje vervelend was, mensen dat vast van je kunnen hebben en dat je verder heel gezellig was!
Overigens: is dat ADHD topic er ooit nog gekomen? Weet dat het laatst namelijk ter sprake kwam, maar ik durfde het toen niet te openen haha
Ik woon nu ong 3 weken op een plek waar ik enkel de voordeur/gang met ongeveer 8 anderen deel. Ik heb daar pas 1 iemand van ontmoet en ik weet niet wat nou sociaal gezien wenselijk is. Moet ik bij iedereen aankloppen om me voor te stellen of wachten totdat ik ze tegenkom in de gang (deze drie weken dus pas 1 iemand gezien)?
Ik heb dit perongeluk geflagged. Sorry!
Ik wil het ook wel, post best vaak dingen waarvan ik denk dat het eventueel als humble brag kan worden opgevat, ben wel benieuwd of dat alleen in mijn hoofd zit of dat het echt zo is. En zou er ook wel om kunnen lachen als posts van mij daar zouden verschijnen, beetje om jezelf kunnen lachen moet kunnen toch?
Onder elke post een polletje ‘is dit een humble brag? Ja/Nee’, opgelost
Een goede vriendin logeerde hier het hele weekend en eerst vond ik dat altijd super gezellig, maar ik werd gek! De hele tijd iemand in mijn bed en personal space. Volgende keer max een nachtje, want volgens mij is dat voor iedereen leuker, ik werd hier echt geen leuk mens van. En volgens mij verwachtte ze ook een beetje dat ik gastvrouw zou spelen, terwijl ik had gedacht dat ze gewoon een plek om te crashen nodig had.
Ik heb vannacht besloten, nadat ik dronken thuis kwam, dat ik bij mijn konijn wilde slapen. Dus ik heb wat dekentjes gepakt en op de grond gelegd, de kooi open gezet en ben gaan slapen. Toen ik vanmorgen wakker werd lag er een zeer tevreden konijn bij mijn voeten. Maakte mijn kater direct iets minder.
Ontbeten met pannenkoeken, pannekoeken voor morgen gebakken, eetschema voor de hele week gemaakt, weekboodschappen gedaan, avondeten voor vanavond en morgen op werk geprept, twee wasjes gedraaid, gestofzuigd, afgestoft en bed verschoond. Ik vind het een geslaagde zondag.
Wat is een humble brag?
Pfoe ik had dit ook met een vriendin die op eens vijf of zes nachten bleef een tijd terug, echt heftig :") ben er nog steeds niet overheen geloof ik
ergens over opscheppen terwijl je het eruit laat zien als bescheidenheid.
Ik heb dit weekend in mijn eigen stad meerdere monumenten bezocht die open waren op Open Monumentendag. Zo veel mooie, nieuwe plekken ontdekt en het was echt heel leuk om bijvoorbeeld te zien wat voor mooie tuinen er achter de panden liggen
Gasten en vis, blijven drie dagen fris Ja, holy shit, nu al zin in volgend weekend! Een paar jaar terug bleef er regelmatig een vriendin slapen in het weekend, maar dat ging eigenlijk altijd prima? Maar toen studeerde ik nog (was dus doordeweeks meer thuis), en sliep zij op een eigen luchtbedje in mijn woonkamer. En zij voelt zich hier perfect thuis, dus hoefde haar niets uit te leggen hier in huis en werd er gewoon thee en lunch voor mij gemaakt ipv andersom.
Ben zelfs vrijdag op mijn bank wezen slapen omdat ik echt geen zin had om mijn bed te delen. Wat een armoede eigenlijk.
Iemand de gouden huis/tuin/keuken (als in: ik wil de deur niet uit) tip voor mijn massieve verkoudheid, ik moet morgen video’s opnemen en ik krijg amper lucht en snotter zo erg
Er zijn eindelijk weer anti-allergische appels bij mijn supermarkt, ben intens gelukkig nu.
Ja pfoe ik vind één nachtje zelden een probleem, al hangt het wel van de vriendin af. Maar deze vriendin in kwestie is ook niet heel goed in mensen hun grenzen herkennen of respecteren en communiceren dus dat viel me echt zwaar :") Maar ja ze had al tickets geboekt naar het land waar ik woon en zou hier eigenlijk maar twee nachten zijn oorspronkelijk, maar toen gingen haar andere plannen en was zij van “ho joh maar dan kom ik gewoon gezellig de hele week naar jou!”
vet vermoeiend :") Gastvrouw zijn is echt arbeid gewoon
Haha oh, wat dan?