Gewoon veel zuipen
Ahhh dank je! Dat vind ik echt heel lief want ik vond het eigenlijk jammer hoe ik op al die foto’s stond, maar ik maak me waarschijnlijk druk om niks haha
Ohh leuk! Het wordt ook mooi weer volgens mij, dus dat komt goed uit.
Heeel veeel plezier! En zenuwen zijn logisch! Komt echt goed! En wandelen is echt super chil want je kunt lekker vooruit kijken en hoeft elkaar niet aan te kijken
Spannend! Haha wat leuk!!! Veel plezier alvast!
Het forum doet raar bij mij, nadat ik een topic heb uitgelezen, staat er nog steeds hetzelfde aant ongelezen berichten als ervoor. Iemand hetzelfde probleem?
Ja ik ook!
Je staat er heel leuk op! Zo vet
Dat treurige moment dat je vastzit in je ‘edgy’ bh.
Tijdens seks houd ik m soms aan omdat ik denk dat mn doodsstrijd met dat ding minder sexy is dan m aanhouden. WANT IETS AAN DE FANTASIE OVERLATEN ENZO. Maar eigenlijk is het gewoon omdat ik dat ding gewoon niet degelijk uitkrijg ik ben zo mysterieus huhuhu
Weet je het al???
Ohhh shit dan slaap ik al. Wil je het dan wel posten zodat ik het kan lezen als ik wakker word?
Huuuuhhh ik krijg ineens een advertentie als ik m’n Huawei ontgrendel? En nu ik zit te forummen komt er ook ineens tussendoor een advertentie op m’n scherm?!
Heel irritant.
@Chesirecat veel plezier!!
Ah dat had je al een beetje voorspeld/uitgezocht toch? Leuk, veel plezier!!!
Wat heerlijk dat ik op zondag niet om half 6 mijn bed uit moet. Ben echt moe door stage en werk.
Veel plezier vanmiddag!! Volgens mij wordt het superleuk, hij klinkt echt zo lief!
Ik ben jarig!
Gefeliciteerd!
€140,- en dan €9,- administratiekosten. Maar het mooiste van alles is dat ik op de camera gezien ben (zeggen ze) en ik niet op heterdaad betrapt ben. Ik was gewoon al 5 minuten klaar en mijn jurk nog recht aan het trekken. Heb me ook helemaal niet moeten legitimeren vroegen alleen mijn naam…
Gefeliciteerd!
En @Chesirecat heel veel plezier, geniet ervan!
En @Lentex en @Jauregui jullie allebei ook veel plezier vanmiddag
Hmm beetje vreemd. Ook al vrij snel de boete, een week erna. Weet je zeker dat het officieel is?