Wat je even kwijt wilt #27

Gewoon veel zuipen

7 likes

Ahhh dank je! Dat vind ik echt heel lief :blush:want ik vond het eigenlijk jammer hoe ik op al die foto’s stond, maar ik maak me waarschijnlijk druk om niks haha

1 like

Ohh leuk! Het wordt ook mooi weer volgens mij, dus dat komt goed uit.:blush:

1 like

Heeel veeel plezier! En zenuwen zijn logisch! Komt echt goed! En wandelen is echt super chil want je kunt lekker vooruit kijken en hoeft elkaar niet aan te kijken :blush:

1 like

Spannend! Haha wat leuk!!! Veel plezier alvast! :blush:

1 like

Het forum doet raar bij mij, nadat ik een topic heb uitgelezen, staat er nog steeds hetzelfde aant ongelezen berichten als ervoor. Iemand hetzelfde probleem?

6 likes

Ja ik ook!

Je staat er heel leuk op! Zo vet :blush:

1 like

Dat treurige moment dat je vastzit in je ‘edgy’ bh.

Tijdens seks houd ik m soms aan omdat ik denk dat mn doodsstrijd met dat ding minder sexy is dan m aanhouden. WANT IETS AAN DE FANTASIE OVERLATEN ENZO. Maar eigenlijk is het gewoon omdat ik dat ding gewoon niet degelijk uitkrijg ik ben zo mysterieus huhuhu

4 likes

Weet je het al???

Ohhh shit dan slaap ik al. Wil je het dan wel posten zodat ik het kan lezen als ik wakker word? :smile:

Huuuuhhh ik krijg ineens een advertentie als ik m’n Huawei ontgrendel? En nu ik zit te forummen komt er ook ineens tussendoor een advertentie op m’n scherm?!
Heel irritant.

@Chesirecat veel plezier!!

1 like

Ah dat had je al een beetje voorspeld/uitgezocht toch? :smile: Leuk, veel plezier!!!

1 like

Wat heerlijk dat ik op zondag niet om half 6 mijn bed uit moet. Ben echt moe door stage en werk.

1 like

Veel plezier vanmiddag!! Volgens mij wordt het superleuk, hij klinkt echt zo lief!

1 like

Ik ben jarig! :grimacing:

20 likes

Gefeliciteerd!

1 like

€140,- en dan €9,- administratiekosten. Maar het mooiste van alles is dat ik op de camera gezien ben (zeggen ze) en ik niet op heterdaad betrapt ben. Ik was gewoon al 5 minuten klaar en mijn jurk nog recht aan het trekken. Heb me ook helemaal niet moeten legitimeren vroegen alleen mijn naam…

Gefeliciteerd!

En @Chesirecat heel veel plezier, geniet ervan!

En @Lentex en @Jauregui jullie allebei ook veel plezier vanmiddag :blush:

3 likes

Hmm beetje vreemd. Ook al vrij snel de boete, een week erna. Weet je zeker dat het officieel is?