Wat je even kwijt wilt #27

Wat is het uitzoeken van een ‘herfstjas’ moeilijk eigenlijk. Of misschien ben ik gewoon moeilijk want ik vind niks mooi genoeg/praktisch genoeg.

6 likes

Kent ze misschien spaanse croquettas?

Bitterball but then longer

43 likes

Heb 1.5 week geleden online gesolliciteerd voor een bijbaantje. De sluitingsdatum van de vacature was aanvankelijk voor het eind van die week, maar het wordt telkens opgeschoven en inmiddels ligt de sluitingsdatum al ergens komende week. Ik snap nu niet zo goed of ik hieruit dan kan opmaken dat ik het sowieso al niet ga worden omdat ze blijkbaar de datum dus steeds verzetten, maar word er wel zenuwachtig van

Ik heb nog nooit zo weinig gedaan op werk als vandaag. 200% betaald.

13 likes

Altijd als ik ergens biologisch op zie staan dan denk ik aan Valerio. Hij zei ooit " Dat is Latijns voor 3 euro duurder"

45 likes

Ga naar de bar coyotes! Daar hebben ze Nederlandse borrelhapjes! (Geen kroket maar wel bitterballen) oh en heel veel plezier in Praha! :grin: ik moet nog 1,5 week wachten

Haha nee ik had het nog niet gevraagd maar dat was de 2e vraag die in me opkwam!

1 like

Hahah een weekendje naar Praag en dan ga je Nederlandse borrelhappen eten?

7 likes

Haha nee meer voor haar Chinese kamergenoot die wou weten hoe kroket smaakte. Is wel een hele leuke bar met veel cocktails!

2 likes

Ik vraag me af sinds wanneer en waarom ik zo wantrouwig en onzeker ben geworden.

Ik kijk De beste zangers terug (vanwege Floor,), maar het eerste nummer is al verschrikkelijk. Wat een verkrachting van Nemo. :confounded:

@Krabsalade Klinkt walgelijk!

4 likes

Ben ontzettend verkouden, blaf als een zeehond en stiekem vind ik mezelf heel zielig. Al weet ik dat ik me echt niet moet aanstellen :sweat_smile:

1 like

Oeh met banaan :heart_eyes::heart_eyes: omg

1 like

Wo ik herken mezelf hier ook best wel in?? Ik kan in gezelschap zo druk en hyper zijn en bij veel mensen ben ik ook wel een van de meest aanwezige. Ik moet daar wel heel erg van bijkomen, ben ook graag helemaal alleen en zonder mensen en prikkels.

Ik moet deze week naar de huisarts en bellen voor een afspraak… ik wil woensdag of donderdaf een afspraak maken…
Maar 1 ik zie er tegenop en 2 wanneer moet ik dan bellen he… ofja. Is het raar als ik morgen bel??

Nee hoor ik bel soms voor een afspraak over 1,5 week. En succes als ik ergens tegenop zie dan doe ik dat als eerste zodra ze bereikbaar zijn. Dan ben ik er klaar mee.

1 like

Oke mooi! Ja slim idd. Thanks

Wat voor klacht heb je dan dat je nog zo lang kan of wil wachten?

Huidproblemen waar wel mee te leven valt bijvoorbeeld.

1 like