Wat je even kwijt wilt #27

Ik zocht een recept op voor een borrelhapje voor mijn verjaardag. En nu zie ik zoveel dingen staan die ik allemaal wil maken, maat dat is dan echt veel te veel.

1 like

Boetes gaan tegenwoordig razendsnel, agenten kunnen in een app op hun telefoon direct alles invoeren, je identiteit erbij zoeken (en dus ook op alleen een naam (en/of geboortedatum) zoeken en je foto erbij checken) en de boete is al naar je onderweg voordat zij de auto zijn ingestapt.
Dat hele getreuzel van vroeger met bonnenboekjes die in de winterjas bleven zitten en weken later bij een koude dag weer eens teruggevonden werden en dan pas in de computer ingetikt werden waarna pas het hele administratieve apparaat begon te ratelen is verleden tijd.

9 likes

Lekker middag dutje doen !

1 like

Ik moet een verslag van 1000 woorden maken voor school. Het orginele plan was in 4 dagen elke dag 250 woorden te doen. Toen ging ik naar 3 dagen, elke dag 1 pagina ongeveer. Toen naar 2 dagen, elke dag de helft. Nu is het plan om morgen maar gewoon alles in een keer te doen :stuck_out_tongue_closed_eyes: En mocht het dan toch niet lukken heb ik nog tot volgende week zondag 23:59u.

1 like

Dank je! Het was echt awesome! Nou ja tot het Klemens moment dan…ik cringe nog steeds als ik eraan terug denk :joy: :sob:

1 like

Met een schaar? :scream:
Hoe dan?

4 likes

Als je het in je hoofd al beetje hebt uitgedacht moet het lukken. Ik ben ooit 5 uur van te voren begonnen, niet mijn beste werk maar wel een goede voldoende.:sweat_smile:

1 like

Ik heb een voorbeeld van school gekregen + 20 artikelen die ik als inspiratie kan gebruiken dus dat moet lukken. En dat is dan mijn eindverslag he hahaha, ze maken het me zo makkelijk.

1 like

Succes!

1 like

Ik voel mij echt een noob, maar ik heb voor het eerst soep gemaakt. Nu is hij klaar, maar ik wil hem pas rond half 1 eten. Kan ik hem dan nu op het fornuis laten staan en dan tegen die tijd nog even opwarmen? Om vervolgens wat overblijft af te laten koelen en in te vriezen. Of gaat dat niet?

Ja kan je gewoon laten staan.

1 like

Ik zit op kantoor te wachten tot ik naar de laatste cliƫnt kan (kutplanning vandaag)
En zie zoveel hardlopers voorbij komen, allemaal de laatste trainingen voor de dam tot dam natuurlijk.
Ik doe alleen niet aan rennen, maar wandel de dam tot dam.
Tot zover het live verslag vanuit Zaandam

2 likes

Ooh dan moet het lukken ! Succes!

1 like

Dikke puist en zwaar verkouden. Echt een geweldige timing, aangezien ik morgen moet filmen voor werk.

SOS send help

Zo weinig mogelijk opwarmen en weer laten afkoelen. Dus alleen uit de pan scheppen wat je vanmiddag wil eten en dat opwarmen. De rest kan al de vriezer in!

2 likes

Ik heb heel veel wortels die op moeten, dus ga zo soep maken voor lunch. Ik vind alleen wortels erin alleen te wortelig (joh), dus wil hem een beetje opleuken. Maar ik heb weer geen zin om daarvoor naar de supermarkt te gaan. Problemen, problemen.
Ik fruit sowieso eerst een uitje en knoflook voordat ik de wortels erdoor doe. Ik heb nog een pot geroosterde paprika’s, zou dat er lekker door zijn? Of een blik tomaten? Of toch gewoon alleen ui/knoflook/wortel en dan kruiden (o.a. gember) erdoor?

Ik las kind in plaats van kin. :astonished:

2 likes

@grace: ik vind wortelsoep juist al zo zoet, dus paprika lijkt dan idd geen goede keuze erbij. Koriander heb ik! Dank dat ik daar dan voor ga, thanks.

1 like

Na 2 dagen in bed voel ik me iig weer levend. Wel nog te slecht om competitie te spelen, zoooo balen.:sob:

1 like

Moet je ook je zwemspullen meenemen?

3 likes