Wat je even kwijt wilt #27

Ik moet een controle afspraak maken omdat ik 3 weken geleden ben begonnen met afbouwen van medicijnen en nu verder wil afbouwen. Dus die afspraak had ik op zich 3 weken geleden ook al kunne maken

1 like

Oh ja, ik heb ook weer eczeem. Weet niet of je dat bedoelt hoor. Moet ff bellen voor een zalfje

Wat een ongezellig mens bij Miljoenenjacht.

2 likes

Zo een lekker weekend achter de rug :smiling_face_with_three_hearts:
Volgende week vrijdag ga ik met mijn vriend en nog 2 vrienden uit in Tilburg! Erg benieuwd of ik het leuk ga vinden.

2 likes

Er zijn toch genoeg redenen om niet meteen naar de dokter te hoeven?

Ik bel alleen de dokter als ik echt pijn heb of iets waar ik echt niet fatsoenlijk mee kan leven eigenlijk

Ik bel niet snel de huisarts, maar voor evalueren/afbouw medicatie, maar ook bijvoorbeeld voor mijn uitstrijkje heb ik best al op voorhand een afspraak gemaakt omdat je weet dat het over een aantal weken moet gebeuren en je dan vaak nog wat keuze hebt in de tijd van de afspraak.

de gustibus non est disputandum, zal ik maar zeggen. en: omg.

4 likes

een uiterst originele riposte. nee, dit is nog nooit vertoond :tongue:

1 like

Waarom vind ik dit zo grappig. :joy:

2 likes

Misschien hangt het in de lucht. Ik heb het ook ineens veel extremer. Net lekker moeten janken uit onzekerheid. Herkenbaar dus, niet tof!

1 like

Ik vind het zo moeilijk om contact met mensen te onderhouden; ben vandaag voor het eerst in 4 weken bij mijn ouders langs gegaan. En mijn vader ging me helemaal knuffelen en dan voel ik me echt een kutkind

1 like

Een handdoek om je hand doen en dan kun je m er zo uitdraaien!

3 likes

Je doet je naam eer aan :sunglasses:

11 likes

Mijn konijn ligt tevreden te snurken onder mijn bed.
Ik ga zijn voorbeeld volgen

6 likes

Ga je ook onder je bed liggen snurken?

5 likes

Het leven zou mooi zijn als we altijd de voorbeelden van onze huisdieren volgen :relieved:

3 likes

Ben net bestolen van mijn telefoon op echt 500m van mijn huis en ik vind het ZOOO bizar mijn telefoon is echt geen reet waard WAAROM doen mensen dit?!

Oh echt super kut! Hoe gaat het verder met je? Ben je wel ongedeerd?

Ja ze reden met een scooter over de stoep langs me heen zo mijn telefoon uit mijn handen gegrist, raakten mij verder niet (is al een uur geleden heb ook al aangifte gedaan en alles)