Wat je even kwijt wilt #27

Oké wat mis ik als ik een “pita bar” wil maken voor 24 man, heb nu dit lijstje:

Samenvatting

Pita broodjes - bruin en wit
Shoarma vlees
Falafel balletjes
Kip shoarma
Rund kebab
Pittige gehaktballetjes
Hummus
Knoflook saus | sambal
Sla/paprika/komkommer
Gebakken uitjes
Gegrilde courgette
Salade

Wat een heerlijke dag! Stralend blauwe lucht, het schoolwerk waar ik het meest om stresste heb ik gister allemaal al gedaan, straks even langs de verjaardag van m’n nicht en vanavond lekker BBQ’en met m’n vader en zijn vriendin :blush:

2 likes

Halloumi! Zou ik als vegetarier blij mee zijn naast de falafel maar weet niet hoeveel vega’s er komen natuurlijk.

En een rijk sausassortiment natuurlijk.

2 likes

Tomaat?

1 like

Ik zou je als vega heel dankbaar zijn voor een andere vega optie want ik vind niet alle falafel lekker. De vegetarische shoarma van appie en jumbo vind ik heel lekker!

2 likes

Er is 1 iemand vegetariër en ik zelf vind alle vega opties ook altijd lekker. Soms lekkerder dan vlees. Moet zeggen dat ik zelf haloumi en niet zo heel lekker vindt haha maar ik ga het er wel bij zetten, dan heeft ze iig keuze indd!

1 like

Tabouleh salade vind ik lekker in pita!

2 likes

Augurk
Verse munt

1 like

Ik had gisteravond een feestje en in de avond is mijn ritalin uitgewerkt. Nu vraag ik me de hele tijd af of ik niet te druk en te aanwezig was gister en ben ik alles aan het overdenken wat ik heb gezegd en gedaan. Ik ben daar soms zo onzeker over, omdat ik weet dat ik intens kan zijn.

2 likes

Ik sliep vannacht bij m’n date en hij ligt nu nog steeds te slapen en ik verveel me echt doooooood. Wakker maken?

Ja zodat we er zeker van zijn dat anderen zich aangevallen voelen en er weer fittie ontstaat. How about no.

13 likes

Ik voel je strijd!
Ik krijg altijd achteraf te horen dat dat echt niet zo was en nee joh maar dan denk ik ja dit zeg je alleen maar omdat je dat moet zeggen, je kan moeilijk zeggen ja je was echt kut

Dus: ik ga ervan uit dat als je al misschien wellicht een klein beetje vervelend was, mensen dat vast van je kunnen hebben en dat je verder heel gezellig was!

Overigens: is dat ADHD topic er ooit nog gekomen? Weet dat het laatst namelijk ter sprake kwam, maar ik durfde het toen niet te openen haha

Ik woon nu ong 3 weken op een plek waar ik enkel de voordeur/gang met ongeveer 8 anderen deel. Ik heb daar pas 1 iemand van ontmoet en ik weet niet wat nou sociaal gezien wenselijk is. Moet ik bij iedereen aankloppen om me voor te stellen of wachten totdat ik ze tegenkom in de gang (deze drie weken dus pas 1 iemand gezien)?

Ik heb dit perongeluk geflagged. Sorry!

1 like

Ik wil het ook wel, post best vaak dingen waarvan ik denk dat het eventueel als humble brag kan worden opgevat, ben wel benieuwd of dat alleen in mijn hoofd zit of dat het echt zo is. En zou er ook wel om kunnen lachen als posts van mij daar zouden verschijnen, beetje om jezelf kunnen lachen moet kunnen toch?

3 likes

Onder elke post een polletje ‘is dit een humble brag? Ja/Nee’, opgelost :stuck_out_tongue:

4 likes

Een goede vriendin logeerde hier het hele weekend en eerst vond ik dat altijd super gezellig, maar ik werd gek! De hele tijd iemand in mijn bed en personal space. Volgende keer max een nachtje, want volgens mij is dat voor iedereen leuker, ik werd hier echt geen leuk mens van. En volgens mij verwachtte ze ook een beetje dat ik gastvrouw zou spelen, terwijl ik had gedacht dat ze gewoon een plek om te crashen nodig had.

1 like

Ik heb vannacht besloten, nadat ik dronken thuis kwam, dat ik bij mijn konijn wilde slapen. Dus ik heb wat dekentjes gepakt en op de grond gelegd, de kooi open gezet en ben gaan slapen. Toen ik vanmorgen wakker werd lag er een zeer tevreden konijn bij mijn voeten. Maakte mijn kater direct iets minder.

78 likes

Ontbeten met pannenkoeken, pannekoeken voor morgen gebakken, eetschema voor de hele week gemaakt, weekboodschappen gedaan, avondeten voor vanavond en morgen op werk geprept, twee wasjes gedraaid, gestofzuigd, afgestoft en bed verschoond. Ik vind het een geslaagde zondag.

13 likes

Wat is een humble brag?