Pfoe ik had dit ook met een vriendin die op eens vijf of zes nachten bleef een tijd terug, echt heftig :") ben er nog steeds niet overheen geloof ik
ergens over opscheppen terwijl je het eruit laat zien als bescheidenheid.
Ik heb dit weekend in mijn eigen stad meerdere monumenten bezocht die open waren op Open Monumentendag. Zo veel mooie, nieuwe plekken ontdekt en het was echt heel leuk om bijvoorbeeld te zien wat voor mooie tuinen er achter de panden liggen
Gasten en vis, blijven drie dagen fris Ja, holy shit, nu al zin in volgend weekend! Een paar jaar terug bleef er regelmatig een vriendin slapen in het weekend, maar dat ging eigenlijk altijd prima? Maar toen studeerde ik nog (was dus doordeweeks meer thuis), en sliep zij op een eigen luchtbedje in mijn woonkamer. En zij voelt zich hier perfect thuis, dus hoefde haar niets uit te leggen hier in huis en werd er gewoon thee en lunch voor mij gemaakt ipv andersom.
Ben zelfs vrijdag op mijn bank wezen slapen omdat ik echt geen zin had om mijn bed te delen. Wat een armoede eigenlijk.
Iemand de gouden huis/tuin/keuken (als in: ik wil de deur niet uit) tip voor mijn massieve verkoudheid, ik moet morgen video’s opnemen en ik krijg amper lucht en snotter zo erg
Er zijn eindelijk weer anti-allergische appels bij mijn supermarkt, ben intens gelukkig nu.
Ja pfoe ik vind één nachtje zelden een probleem, al hangt het wel van de vriendin af. Maar deze vriendin in kwestie is ook niet heel goed in mensen hun grenzen herkennen of respecteren en communiceren dus dat viel me echt zwaar :") Maar ja ze had al tickets geboekt naar het land waar ik woon en zou hier eigenlijk maar twee nachten zijn oorspronkelijk, maar toen gingen haar andere plannen en was zij van “ho joh maar dan kom ik gewoon gezellig de hele week naar jou!”
vet vermoeiend :") Gastvrouw zijn is echt arbeid gewoon
Haha oh, wat dan?
Stomen doe ik al! Maar die ui… ga je dan niet mega stinken ? Ik moet half7 sochtends weg, heb geen tijd om te douchen haha!
Gadverdamme, ik heb gisteren twee glazen wijn gedronken in de middag (rond 14:00 uur) en 's avonds volgens mij iets verkeerds gegeten. Bijna de hele avond op de wc doorgebracht en ik heb nu zo’n katergevoel
Ik weet dat niet iedereen hier er blij van wordt, maar ik vind het zoooo heerlijk dat het deze maand nog even lekker zonnig en warm is, en op dagen dat ik ook wel lekker buiten kan zitten
Ik heb er net eentje gemaakt, maar die moet nog goed gekeurd worden.
Maar ik herken het echt! Ik hoop altijd dat ik niet al te vervelend was. Ik kan mezelf met medicatie wel managen, maar zeker in een ruimte met veel prikkels en met uitgewerkte ritalin kan ik echt heel druk worden en mezelf niet meer stoppen. Ik voel soms ook aan dat ik vermoeiend ben, maar ik kan er gewoon echt niks aan veranderen dan. Heel moeilijk uitleggen, want ik wil het ook niet gebruiken als excuus
@Blush van die stoomcapsules open maken en op je kussen smeren!
Bluh ik heb mn halve zondag verpest door mn kater. Voel me nu wel weer prima dus ga er nog wat van proberen te maken.
Hoe was je discofeestje?
Ja niet eens zo boeiend haha Maar wel prima hoor
Ach man zo herkenbaar inderdaad. Ken jij het ook dat als je ergens bent en het is uitgewerkt en het is te laat om nieuwe te nemen dat je dan ineens super moe bent? Lijkt wel of alles van die dag dan in één keer binnen komt, moet dan vaak echt even apart gaan zitten. En dat als een excuus gebruiken, vind best dat je dat kan zeggen! Niet op een manier van: zo ben ik gewoon hihi jammer voor je doeiiiii maar meer van ja soms gedraag ik me zo en zo en dat komt door het volgende… Dan vind ik het geen lame excuus maar meer een verklaring zeg maar
kunnen we aub meer gaan posten in het eindeloze quiz topic, vind ik leuk
Ja is gewoon een officiële boete. Zoals je ook de verkeersboetes krijgt.
Dat was mijn 2e vraag