Ik snap dat soort mensen echt niet. Maar gelukkig ben je ongedeerd!
Ja zo bizar heb nog nooit zoiets meegemaakt (gelukkig) waarschijnlijk hoopten ze op een dure telefoon (HA) of pasjes in mijn hoesje ofzo, ben blij dat ik mijn tas nog heb daar zaten namelijk wel waardevolle spullen in maar jezus 500m van mijn huis af en ik woon niet in een slechte wijk of zo
Ja en helaas gaat het soms niet eens om de waarde maar gewoon om de kick die ze er van krijgen. Maar gelukkig maar dat ze alleen je telefoon hebben en niet de rest. Ja helaas zegt een wijk helemaal niks, het kan echt overal gebeuren. Hopelijk voel je je wel nog veilig!
Werkt er iemand in de ‘hypotheken sector’ die mij misschien zeer globaal en vaag advies kan geven? Ik heb echt een vaag verhaal, durf de bank niet te bellen of zo, bang dat ik echt raar over kom
Of iemand die er veel ervaring mee heeft
Ja klopt. Loop dat stuk zo vaak en zelfs veel later dan nu, waren ook echt nog veel mensen op straat waar haal je het lef vandaan?! Maar ja kon de nummerplaat niet goed genoeg zien en omdat ik daarmee bezig was de mensen op de scooter ook niet echt dus zal wel niks van mijn aangifte terecht komen.
Ik ben wel een beetje geschrokken maar meer verbazing dan echt angst denk ik
Ik baal best vaak dat ik regelmatig moet werken in het weekend maar ik heb maandag en dinsdag vrij deze week en het voelt zo lekker dat ik morgen vrij heb?
Helpt het als ik zeg dat ik morgen moet werken en best wel jaloers ben op het feit dat jij vrij bent?
Nee grapje geniet lekker van je weekend !
Is er toevallig iemand hier die heel goed Japans kan?
Ik voel me echt totaal niet moe nu, maar morgenochtend voel ik me waarschijnlijk weer alsof er 3 vrachtwagens over me heen zijn gereden
Ik weet wat je bedoelt! Ik werk nooit op maandag, en dat voelt dan ook altijd wel weer fijn dat ik op die manier dat lome zondag gevoel ontloop haha, ook al werk ik dan weer wel op zaterdag altijd.
Ik ben gisteravond om 19:30 in slaap gevallen en ben nu klaar wakker natuurlijk. Lekker gewerkt
Ik heb echt mega honger maar zo geen zin om op te staan.
Hele weekend ziek geweest, een maandag nog vrij zijn kwam nog nooit beter uit. Vandaag nog een dagje uitzieken, hele dag lekker rommelen in het huis (net verhuisd), series kijken. Vanavond ook alleen dus wordt een pyjamadagje denk ik. Hopelijk dan morgen fit weer aan het werk.
Vandaag is mijn eerste werkdag na mijn vakantie en ik werd net wakker en het was gewoon nog donker .
Hier verbaasde ik mij ook over. Het is alweer donker als je opstaat !
Heb ik vrij komen ze de goot leeg maken ofzo. Godverdomme wat een lawaai maken die lui.
Ik gooi net tomatensap in mijn koffie in plaats van amandelmelk
Ik werk er inmiddels niet meer in, maar kan wss nog wel antwoord geven. Sinds januari is er niet megaveel veranderd haha