Wat je even kwijt wilt #27

Heerlijke post!

1 like

Ik ben op mijn zusjes basisschool voor de broer zus foto en het is best druk en toen de coƶrdinator net mijn naam opzocht stond ik onderaan de lijst :grimacing: en mijn andere zusje is er niet, dus het wordt alsnog een incomplete foto :frowning:

1 like

Ik heb een mega pijnlijk pukkeltje in m’n nek en ik weet niet wat ik ermee aan moet

Ik ben niet zo avontuurlijk en heb het walgend weggegooid helaas

1 like

geweldig!

Kan iemand me een schop onder mn dikke aars geven? Ik wil de komende maanden even heelll veel sparen!!

2 likes

Ik vind koffie maken met een french press zoveel werk :sob: Maar nespresso is zo milieuonvriendelijk. Het is wel lekker. Maar ik snap niet hoe mensen het warm houden. Ik wil straks nog wel een kop koffie maar dan moet ik het hele proces weer doorlopen (inclusief bonen malen) omdat ik bang was dat de koffie anders koud zou zijn. Trouwens nu ik er over nadenk had dat best gekund als ik de melk gewoon loeiheet maak.

ah, ik vind het echt mooi om te lezen dat je niet voor de makkelijke optie gaat vanwege het milieu. Dat vind ik echt bewonderenswaardig. Ik heb alleen geen tips

4 likes

Lief! Lukt niet altijd hoor, soms denk ik: fuuuuck it ik wil nu koffie. Maar probeer wel slow koffie te maken als het kan.

1 like

Zolang het in de pot zit blijft het wel gewoon heet toch? Dus dan alleen later de melk er bij doen zou ik zeggen, op het moment dat je inschenkt?

Nou ik heb dus een glazen pot/beker die niet dubbelwandig is. Dus als dat een half uurtje erin zit koelt het wel af. Maar ik had net de melk per ongeluk zo heet gemaakt dat het meteen overkookte toen ik de koffie erbij deed. Dus miss is dat een optie.

Mijn 2 favo bands hebben beide een aftellen op Instagram. Tellen naar hetzelfde moment af, ik hoop zo op een samenwerking.

4 likes

Waarom denken mensen dat het normaal is om met megagrote camera’s foto’s te maken in een fucking bibliotheek?! Het is geen toeristische attractie, mensen proberen hier gewoon te werken :unamused::unamused::unamused::unamused:

1 like

Wat doen mensen die niet op het forum zitten terwijl ze wachten tot hun APK klaar is? :face_with_monocle:

11 likes

Vieze koffie drinken. Een artikel over winterbanden lezen. Een beetje in het luchtledige staren. Niet zelf de auto brengen, maar een collega (die tijdelijk zonder werk zat) vragen.

4 likes

Filterkoffie vind ik echt helemaal niks. Smaakt altijd zurig. Thermos is wel een goed idee, dat ga ik wel doen

reed net weer langs m’n favoriete graffiti langs t spoor

ā€œaltijd weer die kk roleksā€

ben zo benieuwd naar de context hiervan

9 likes

Maar die koffie is echt vies!

hebben ze door dat je een vrouw bent? vrees dat het zo simpel is. jij leest vrouwendingen.

5 likes

Ik ben vooral geĆÆntrigeerd door de naam van de bron. ā€˜Kek mama’, que?

2 likes