Wat je even kwijt wilt #27

Ja, dat heb ik ook! soms kan ik er ook bijna door gaan huilen, omdat het gewoon even teveel is.
Ik ben het wel met je eens, en ik zeg het ook wel. Ik heb gelukkig een paar vriendinnen die me even mee naar buiten nemen als ik niet te stoppen ben. Meestal is het een overload aan prikkels waardoor ik extra druk word. Heb jij dat ook?

Oee ik ga eens kijken of die van mij dat ook zo lekker vindt! Hij is geen moeilijke eter zullen we maar zeggen
 :thinking::thinking:

Getest: hij vindt het ook erg lekker haha

JA dat heb ik ook omg. Besefte me dat pas toen ik tegen iemand zei dat ik mezelf een heel rustig persoon vind, ben graag (alleen) thuis etc. Ze keek me in shock aan en zei iets van: maar jij zoekt op feestjes altijd het middelpunt vd belangstelling op???
En toen dacht ik wat jij net zei, van o god ja nee help me dat is niet vrijwillig

Hoop niet dat we nu dit topic overnemen trouwens haha

O ja toevoeging nog: mn moeder zei vroeger dan altijd iets van: nu is het wel even klaar he. Kan me nog steeds vet beschaamd voelen als ik daar aan denk

1 like

JAAAAAAAAAAA dit. Dankjewel!! Echt dit.
Middelpunt-mij is overprikkelde-mij. Soms voelt het bijna als een alter-ego.
Mensen vinden me ook ofwel heel rustig en bedachtzaam, ofwel enthousiast en compleet hysterisch. Ligt echt aan de context.
Ik wil dat mijn topic goedgekeurd wordt, haha. Dan kunnen we daar verder praten. Er bestaat ook een facebookgroep voor vrouwen met ADHD, daar heb ik veel aan gehad.

1 like

DIT!!! kan daar in onzekere periodes zo slecht op gaan, zit wel eens tegen mn vriend te huilen dat iedereen me zo’n flitsend leuk persoon vindt maar dat ze helemaal niet weten hoe saai ik eigenlijk ben boehoehoe, dat het allemaal nep is en ze moesten eens weten etc
Echt heel fijn om je verhaal zo te lezen!

Jaa, same! Weer zoiets ADHD’erigs: Ik ging net twijfelen of ik echt dat topic had aangemaakt, omdat ik vaak alleen maar dingen doe ik mijn hoofd. Toen heb ik het nog een keer aangemaakt en kreeg ik een boos berichtje. Terecht hoor, maar weer zoiets waarvan ik denk ‘waaaarooom ben ik niet normaal?’
Vaak vind ik het prima, maar soms ook even niet. En ik ben inderdaad altijd bang dat mensen me saai vinden als ik rustig ben. Terwijl dat voor mezelf echt fijner is. Soms word ik er erg onzeker van ja!

1 like

Ik zit lekker in m’n eentje op een druk terras een wijntje te drinken, en mensen denken vast dat ik op een Tinder date zit te wachten die niet op komt dagen, maar nope, it’s me-time :sunglasses:

31 likes

kaassoufflé met vleesvulling?

1 like

Door het te laten proeven? Haha

Oh wacht je bent in Praag natuurlijk! Even plaatje op google opzoeken.

1 like

Fried mashed meat in a roll with breadcrumbs? Ofzo? Ik zou zelf gewoon een plaatje op google opzoeken haha

1 like

Wat is het uitzoeken van een ‘herfstjas’ moeilijk eigenlijk. Of misschien ben ik gewoon moeilijk want ik vind niks mooi genoeg/praktisch genoeg.

6 likes

Kent ze misschien spaanse croquettas?

Bitterball but then longer

43 likes

Heb 1.5 week geleden online gesolliciteerd voor een bijbaantje. De sluitingsdatum van de vacature was aanvankelijk voor het eind van die week, maar het wordt telkens opgeschoven en inmiddels ligt de sluitingsdatum al ergens komende week. Ik snap nu niet zo goed of ik hieruit dan kan opmaken dat ik het sowieso al niet ga worden omdat ze blijkbaar de datum dus steeds verzetten, maar word er wel zenuwachtig van

Ik heb nog nooit zo weinig gedaan op werk als vandaag. 200% betaald.

13 likes

Altijd als ik ergens biologisch op zie staan dan denk ik aan Valerio. Hij zei ooit " Dat is Latijns voor 3 euro duurder"

45 likes

Ga naar de bar coyotes! Daar hebben ze Nederlandse borrelhapjes! (Geen kroket maar wel bitterballen) oh en heel veel plezier in Praha! :grin: ik moet nog 1,5 week wachten

Haha nee ik had het nog niet gevraagd maar dat was de 2e vraag die in me opkwam!

1 like

Hahah een weekendje naar Praag en dan ga je Nederlandse borrelhappen eten?

7 likes

Haha nee meer voor haar Chinese kamergenoot die wou weten hoe kroket smaakte. Is wel een hele leuke bar met veel cocktails!

2 likes