Ik vraag me af sinds wanneer en waarom ik zo wantrouwig en onzeker ben geworden.
Ik kijk De beste zangers terug (vanwege Floor,), maar het eerste nummer is al verschrikkelijk. Wat een verkrachting van Nemo.
@Krabsalade Klinkt walgelijk!
Ben ontzettend verkouden, blaf als een zeehond en stiekem vind ik mezelf heel zielig. Al weet ik dat ik me echt niet moet aanstellen
Oeh met banaan omg
Wo ik herken mezelf hier ook best wel in?? Ik kan in gezelschap zo druk en hyper zijn en bij veel mensen ben ik ook wel een van de meest aanwezige. Ik moet daar wel heel erg van bijkomen, ben ook graag helemaal alleen en zonder mensen en prikkels.
Ik moet deze week naar de huisarts en bellen voor een afspraak⦠ik wil woensdag of donderdaf een afspraak makenā¦
Maar 1 ik zie er tegenop en 2 wanneer moet ik dan bellen he⦠ofja. Is het raar als ik morgen bel??
Nee hoor ik bel soms voor een afspraak over 1,5 week. En succes als ik ergens tegenop zie dan doe ik dat als eerste zodra ze bereikbaar zijn. Dan ben ik er klaar mee.
Oke mooi! Ja slim idd. Thanks
Wat voor klacht heb je dan dat je nog zo lang kan of wil wachten?
Huidproblemen waar wel mee te leven valt bijvoorbeeld.
Ik moet een controle afspraak maken omdat ik 3 weken geleden ben begonnen met afbouwen van medicijnen en nu verder wil afbouwen. Dus die afspraak had ik op zich 3 weken geleden ook al kunne maken
Oh ja, ik heb ook weer eczeem. Weet niet of je dat bedoelt hoor. Moet ff bellen voor een zalfje
Wat een ongezellig mens bij Miljoenenjacht.
Zo een lekker weekend achter de rug
Volgende week vrijdag ga ik met mijn vriend en nog 2 vrienden uit in Tilburg! Erg benieuwd of ik het leuk ga vinden.
Er zijn toch genoeg redenen om niet meteen naar de dokter te hoeven?
Ik bel alleen de dokter als ik echt pijn heb of iets waar ik echt niet fatsoenlijk mee kan leven eigenlijk
Ik bel niet snel de huisarts, maar voor evalueren/afbouw medicatie, maar ook bijvoorbeeld voor mijn uitstrijkje heb ik best al op voorhand een afspraak gemaakt omdat je weet dat het over een aantal weken moet gebeuren en je dan vaak nog wat keuze hebt in de tijd van de afspraak.
de gustibus non est disputandum, zal ik maar zeggen. en: omg.
een uiterst originele riposte. nee, dit is nog nooit vertoond
Waarom vind ik dit zo grappig.