Misschien hangt het in de lucht. Ik heb het ook ineens veel extremer. Net lekker moeten janken uit onzekerheid. Herkenbaar dus, niet tof!
Ik vind het zo moeilijk om contact met mensen te onderhouden; ben vandaag voor het eerst in 4 weken bij mijn ouders langs gegaan. En mijn vader ging me helemaal knuffelen en dan voel ik me echt een kutkind
Een handdoek om je hand doen en dan kun je m er zo uitdraaien!
Je doet je naam eer aan
Mijn konijn ligt tevreden te snurken onder mijn bed.
Ik ga zijn voorbeeld volgen
Ga je ook onder je bed liggen snurken?
Het leven zou mooi zijn als we altijd de voorbeelden van onze huisdieren volgen
Ben net bestolen van mijn telefoon op echt 500m van mijn huis en ik vind het ZOOO bizar mijn telefoon is echt geen reet waard WAAROM doen mensen dit?!
Oh echt super kut! Hoe gaat het verder met je? Ben je wel ongedeerd?
Ja ze reden met een scooter over de stoep langs me heen zo mijn telefoon uit mijn handen gegrist, raakten mij verder niet (is al een uur geleden heb ook al aangifte gedaan en alles)
Ik snap dat soort mensen echt niet. Maar gelukkig ben je ongedeerd!
Ja zo bizar heb nog nooit zoiets meegemaakt (gelukkig) waarschijnlijk hoopten ze op een dure telefoon (HA) of pasjes in mijn hoesje ofzo, ben blij dat ik mijn tas nog heb daar zaten namelijk wel waardevolle spullen in maar jezus 500m van mijn huis af en ik woon niet in een slechte wijk of zo
Ja en helaas gaat het soms niet eens om de waarde maar gewoon om de kick die ze er van krijgen. Maar gelukkig maar dat ze alleen je telefoon hebben en niet de rest. Ja helaas zegt een wijk helemaal niks, het kan echt overal gebeuren. Hopelijk voel je je wel nog veilig!
Werkt er iemand in de ‘hypotheken sector’ die mij misschien zeer globaal en vaag advies kan geven? Ik heb echt een vaag verhaal, durf de bank niet te bellen of zo, bang dat ik echt raar over kom
Of iemand die er veel ervaring mee heeft
Ja klopt. Loop dat stuk zo vaak en zelfs veel later dan nu, waren ook echt nog veel mensen op straat waar haal je het lef vandaan?! Maar ja kon de nummerplaat niet goed genoeg zien en omdat ik daarmee bezig was de mensen op de scooter ook niet echt dus zal wel niks van mijn aangifte terecht komen.
Ik ben wel een beetje geschrokken maar meer verbazing dan echt angst denk ik
Ik baal best vaak dat ik regelmatig moet werken in het weekend maar ik heb maandag en dinsdag vrij deze week en het voelt zo lekker dat ik morgen vrij heb?
Helpt het als ik zeg dat ik morgen moet werken en best wel jaloers ben op het feit dat jij vrij bent?
Nee grapje geniet lekker van je weekend !
Is er toevallig iemand hier die heel goed Japans kan?
Ik voel me echt totaal niet moe nu, maar morgenochtend voel ik me waarschijnlijk weer alsof er 3 vrachtwagens over me heen zijn gereden