Ik ben zo aan het genieten van niks hoeven doen. Heel de dag op de bank gechilld, net een dutje in bed gedaan en nu maar eens healthy kaneelcake bakken. Love vakantie.
glow stick
Ik heb 12 jaar geleden mijn pols gebroken en in het dagelijkse leven heb ik er geen last van. Alleen nu dacht ik: laat ik mijn leven beteren en een sportschoolabonnement nemen. Dus nu ben ik ook begonnen met krachttraining, maar ik voel echt een zeurende pijn in mijn pols
glim stok
broei stok
Ok ik weet t niet
Als je zoekt op handwarmer kun je ze wel vinden! Dan heb je zo’n zakje met iets van gel erin en een muntje wat je moet knakken.
Edit: Je kan ze bijvoorbeeld hier bestellen; https://shop.cyes.nl/nl/warmtekussens-hotpacks-heatpaxx/warmtekussen-herbruikbaar-warmup/
Oh zon handwarmer?
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik zoek inspiratieeee
Dit met komkommer
Hè dat heb ik gisteren op! Minus de spinazie, stom want dat lag wel nog in m’n koelkast :’)
Omg zo lekker.
Ohh wel inspiratie voor een winters maaltje: spruitjes! Maar weet niet of die al bij m’n supermarkt liggen hnmm
Ik zag ze hier zelfs in de aanbieding!
Ik heb zoveel pijn onder mijn schouderblad
Welke supermarkt?
Tosti met pesto, tomaat en kaas. Of pasta met pesto, kerstomaatjes en pijnboompitten. Ik beslis straks.
Ahh klinkt ook lekker. Heb je een fijn recept?
Chili con vega carne