Ik weet wat je bedoelt! Ik werk nooit op maandag, en dat voelt dan ook altijd wel weer fijn dat ik op die manier dat lome zondag gevoel ontloop haha, ook al werk ik dan weer wel op zaterdag altijd.
Ik ben gisteravond om 19:30 in slaap gevallen en ben nu klaar wakker natuurlijk. Lekker gewerkt
Ik heb echt mega honger maar zo geen zin om op te staan.
Hele weekend ziek geweest, een maandag nog vrij zijn kwam nog nooit beter uit. Vandaag nog een dagje uitzieken, hele dag lekker rommelen in het huis (net verhuisd), series kijken. Vanavond ook alleen dus wordt een pyjamadagje denk ik. Hopelijk dan morgen fit weer aan het werk.
Vandaag is mijn eerste werkdag na mijn vakantie en ik werd net wakker en het was gewoon nog donker .
Hier verbaasde ik mij ook over. Het is alweer donker als je opstaat !
Heb ik vrij komen ze de goot leeg maken ofzo. Godverdomme wat een lawaai maken die lui.
Ik gooi net tomatensap in mijn koffie in plaats van amandelmelk
Ik werk er inmiddels niet meer in, maar kan wss nog wel antwoord geven. Sinds januari is er niet megaveel veranderd haha
Heerlijke post!
Ik ben op mijn zusjes basisschool voor de broer zus foto en het is best druk en toen de coƶrdinator net mijn naam opzocht stond ik onderaan de lijst en mijn andere zusje is er niet, dus het wordt alsnog een incomplete foto
Ik heb een mega pijnlijk pukkeltje in mān nek en ik weet niet wat ik ermee aan moet
Ik ben niet zo avontuurlijk en heb het walgend weggegooid helaas
geweldig!
Kan iemand me een schop onder mn dikke aars geven? Ik wil de komende maanden even heelll veel sparen!!
Ik vind koffie maken met een french press zoveel werk Maar nespresso is zo milieuonvriendelijk. Het is wel lekker. Maar ik snap niet hoe mensen het warm houden. Ik wil straks nog wel een kop koffie maar dan moet ik het hele proces weer doorlopen (inclusief bonen malen) omdat ik bang was dat de koffie anders koud zou zijn. Trouwens nu ik er over nadenk had dat best gekund als ik de melk gewoon loeiheet maak.
ah, ik vind het echt mooi om te lezen dat je niet voor de makkelijke optie gaat vanwege het milieu. Dat vind ik echt bewonderenswaardig. Ik heb alleen geen tips
Lief! Lukt niet altijd hoor, soms denk ik: fuuuuck it ik wil nu koffie. Maar probeer wel slow koffie te maken als het kan.
Zolang het in de pot zit blijft het wel gewoon heet toch? Dus dan alleen later de melk er bij doen zou ik zeggen, op het moment dat je inschenkt?