Wat je even kwijt wilt #27

Nou ik heb dus een glazen pot/beker die niet dubbelwandig is. Dus als dat een half uurtje erin zit koelt het wel af. Maar ik had net de melk per ongeluk zo heet gemaakt dat het meteen overkookte toen ik de koffie erbij deed. Dus miss is dat een optie.

Mijn 2 favo bands hebben beide een aftellen op Instagram. Tellen naar hetzelfde moment af, ik hoop zo op een samenwerking.

4 likes

Waarom denken mensen dat het normaal is om met megagrote camera’s foto’s te maken in een fucking bibliotheek?! Het is geen toeristische attractie, mensen proberen hier gewoon te werken :unamused::unamused::unamused::unamused:

1 like

Wat doen mensen die niet op het forum zitten terwijl ze wachten tot hun APK klaar is? :face_with_monocle:

11 likes

Vieze koffie drinken. Een artikel over winterbanden lezen. Een beetje in het luchtledige staren. Niet zelf de auto brengen, maar een collega (die tijdelijk zonder werk zat) vragen.

4 likes

Filterkoffie vind ik echt helemaal niks. Smaakt altijd zurig. Thermos is wel een goed idee, dat ga ik wel doen

reed net weer langs m’n favoriete graffiti langs t spoor

ā€œaltijd weer die kk roleksā€

ben zo benieuwd naar de context hiervan

9 likes

Maar die koffie is echt vies!

hebben ze door dat je een vrouw bent? vrees dat het zo simpel is. jij leest vrouwendingen.

5 likes

Ik ben vooral geĆÆntrigeerd door de naam van de bron. ā€˜Kek mama’, que?

2 likes

Ik ben vandaag een kwartier te laat op school gekomen.
Ik ben de docent.

55 likes

Het is zo koud op kantoor :sob:

Ik heb zoveel moeite met het vinden van een goede stage, omdat ik een vrouw ben. Soms wil ik het liefste opgeven, me laten omscholen en niet meer in de kerk werken. Maar het is mijn droom, dus ik probeer gewoon nog vaker. Zoveel frustratie, ik vind het pijnlijk ook.

ā€œNA 5 MINUTEN VERVALT DE LES JUF!!!ā€

15 likes

Ahhh ja. Mijn ouders hebben ook een glazen grote en daar blijft koffie best lang heet in voor mijn gevoel, maar misschien drink ik m’n koffie gewoon snel en is het daarom nog heet dan haha

1 like

Na tien minuten bij ons. Dan moest je naar de leerlingenbalie. Dat deed natuurlijk niemand, behalve ik soms. Ik was die vervelende brave leerling. Ik zou mezelf nu echt haten haha.

6 likes

Ja echt hoor!! Hier in Engeland is echt bijna nergens filterkoffie, terwijl het in Scandinaviƫ overal was en ik werd daar zo gelukkig van. Een paar weken terug was bij de kantine hier het espressoapparaat kapot, waardoor ze alleen filterkoffie hadden (normaal gesproken krijg je voor zwarte koffie een americano) en mijn collega en ik waren echt heel blij hahahaha.

Ik vind dit echt heel naar om te horen :frowning: Niet dat je daar nou veel voor koopt en ik ken de kerk verder totaal niet dus ik kan je ook niet echt advies geven. Ik hoop gewoon dat je snel een plek vindt waar je op je plek bent en wel gewoon gewaardeerd wordt om wie je bent!

1 like

Dankjewel! Dat betekent echt veel voor me. Ik heb zelfs tranen in mijn ogen nu haha. Ik vind het soms gewoon best zwaar dat zoveel mensen er niet achter staan, ook de meeste van mijn vriendinnen en familie niet. Ik zat gister nog even te huilen omdat ik zo graag mensen wil die achter me staan, maar iedereen is te conservatief en gelooft er niet in. Daarom betekent het even veel om dit te lezen, omdat ik inderdaad niet het gevoel heb dat ik gezien en gewaardeerd word om wie ik ben. Dus echt bedankt!

6 likes

Ja ik dacht al wel dat het daaraan lag, een vies apparaat etc. Maar toen heb ik een keer cold brew gemaakt met filterkoffie en dat smaakte ook zurig. Dus ik ben niet overtuigd. En ik zou ook niet weten hoe ik goeie filterkoffie moet proberen, heb het idee dat die apparaten altijd vies zijn en doorgaans met zo’n warmhoudplaat.

Ik breng hem meestal 's morgens weg en dan haal ik hem eind van de dag weer op. Dan kan ik gewoon naar mijn werk die dag! Ik neem dan een fiets mee zodat ik vanaf de garage naar het station kan fietsen en soms heb ik geluk en kan ik een leenauto meenemen.

1 like