Ja dit vraag ik me dus opknap. Toevallig gisteren even een rondje funda gedaan voor huurhuizen in Rotterdam samen met mijn vriend. Wij zullen over een paar weken, naar verwachting, twee salarissen allebei boven modaal hebben en echt bijna niks is betaalbaar, laat staan als alle goedkope woningen uit zuid verbouwt worden naar super dure en nieuwe gebouwen. Vraag me echt af waar iedereen dan heen gaat idd want de omgeving is ook niet goedkoop.
Meh. Mān oma is echt mega dement en ik ben nu op bezoek. En ik wil dit niet meer. Echt verschrikkelijk. Ze herkent me niet. Ze zegt dat ze dār uit wilt stappen. Vraagt 10x of mān opa nog leeft, maar die al 11 jaar geleden overleden. Ik ga bijna huilen gewoon.
Ik heb een vrij dure maand deze maand, omdat ik een cursus ga doen die me flink wat geld kost. Maar houdt dat me tegen om alsnog zometeen naar de Ikea te gaan en niet enkel het kastje te kopen dat ik nodig heb, maar ook allerlei andere zaken die ik er bij heb verzonnen? En om vanavond thuisbezorgd te bestellen? Nee. Waarschijnlijk niet.
Op een gegeven moment zijn de rijke mensen toch ook op, zou je denken. Het huis naast mij is opgekocht door een investeerder en de huur is 2,5 keer zo hoog nu. Er wonen nu steeds expats. Aan de andere kan hadden een inschrijftijd van 15 jaar. En de gewone verhalen dan? Van een huis zoeken en iets normaals kunnen vinden!
Noooo de kut Wereldhavendagen Met honderdduizend toeters, ik wil mān huis ontvluchten
Weet iemand een chille moleskine-like agenda? Graag iets zoals de extra grote 18 maanden. Maar iets goedkoper⦠mag ook gewoon 12 maanden zijn trouwens. Ik heb die van Cynthiaatje besteld maar die lijntjes zijn echt te klein voor mij.
In mijn straat komt binnenkort een huis vrij
Omdat jullie zoān mooi wondertje hebben ā¬50, special price for you
Dikke kater⦠maar het is het allemaal waard haha. Stond een foto in het waywt topic maar blijkbaar mag dat niet ⦠maar boahh geweldige dag, nacht
Ik heb mijn fiets 16 jaar geleden van mijn oma geĆ«rfd. Ding is inmiddels +25 jaar oud, maar ik ben er zo aan gehecht omdat ik er dus echt al die tijd op heb gefietst (en is zelfs een keer meeverhuisd naar het buitenland). Nu is ie naar de fietsenmaker voor een kapotte rem en een servicebeurt, maar nu blijken de herstelkosten op ā¬150 uit te komen omdat er zoveel stuk is⦠Het doet echt pijn, maar ā¬150 heb ik er niet meer voor over Ik heb al een reservefiets staan omdat ik wist dat dit moment zou komen, maar damnā¦
De hele ochtend gelezen (tussen de was, afwas en boodschappen in dan), nu ff lunchen en daarna weer verder lezen
Vanavond ga ik mn zusje ophalen om bij me te logeren en morgen gaan we de stad in
Oh en zag net bij de action iets leuks voor haar en toen heb ik dat gekocht en ingrpakt. Nu al zin in haar reactie
Ik heb er een van junique (van die posters)
Hm leuke prints maar niet helemaal wat ik zoek.
Waarom kan ik de tijd niet gewoon stilzetten. Ik moet over een uur werken en ik heb er zo zo zo geen zin in, ik wil gewoon chillen in mn badjas op mn bank. Als ik nou de tijd kon stilzetten bleef ik hier nog een aantal uur zitten en ging ik dan werken want moniesz.
ahh joepie heb straks een festival en het zou veel regenen en nu keek ik net weer op buienradar en is dat helemaal niet meer zo! alleen rond 17:00 een keertje. jeee!
Het begon net keihard te regenen toen ik op de fiets zat en i love it helemaal doorweekt nu
Kan je hem gewoon niet houden en wachten tot een moment dat je het geld kan neerleggen? Voor mij zou de emotionele waarde te groot zijn om hem weg te doen
Ik ben helemaal into de Gregoriaanse kerkgezangen op het moment en luister niks anders meer. Het is zo rustgevend dat ik van de week na een dag werken in een mega overvolle trein in de avondspits, staand tussen een miljoen mensen het gewoon voor elkaar kreeg een beetje te dommelen.
Ik ben voor het eerst blijven slapen bij mijn date in zijn appartement. Het is zo chill en nu wil ik ook een eigen appartement. Maarja duur/geen geld. Bij mij kom je binnen in de keuken, met 1 stap ben je in de badkamer, met 2 stappen in de woonkamer en met 3 in de slaapkamer
Wat een ontzettend kutweekend Had allemaal fijne en leuke plannen en alles is nu verpest
Voel me zo intens slecht. Sorry voor dit cryptische bericht maar wil de details hier niet neerzetten.
Ik ben op de herfstfair in Beekbergen. Heb daar als vrijwilliger met 5 andere dames een modeshow gelopen. Om half 4 nog een keer. Het is heel gezellig hier. Met leuke kramen. Ik aarzel of ik een nieuwe armband zal kopen. Verleidingen volop.