Wat je even kwijt wilt #27

Ja, maar niet in de buurt. Ik woon nogal op de Bible Belt, haha. Maar ik ga dat nu wel doen ja, dan weet ik tenminste zeker dat ik ergens terecht kom. Die reistijd moet ik dan maar voor lief nemen

1 like

Oeeh nog 1,5 uur en dan heb ik mijn nieuwe huisdiertjes. Ik ben zo zenuwachtig haha. :laughing: En gisteren vroeg mijn beste vriend of ik met hem naar een Indiaas restaurant wil voor mijn verjaardag, nomnom!

Ben nog niet jarig hoor.

3 likes

Oh wat irritant! Zijn het geen foto’s voor een soort brochure van de bieb/uni? Laatst ging er een fotograaf overal foto’s maken van een groepje studenten (of misschien niet eens studenten maar ingehuurd). Natuurlijk moest er ook een biebfoto gemaakt worden in de tentamenweek midden op de dag, dus moesten mensen die daar zaten opstaan zodat die andere op de foto konden (het was natuurlijk helemaal vol). Zou echt zo geïrriteerd zijn als ik ze hadden gevraagd of ik even weg kon gaan.

Een beetje in het midden van het land, een beetje bij de Veluwe

Hahaha herkenbaar! Ik durfde niet te spijbelen, dus toen de hele klas een enorme spijbelactie opzette en al op weg naar huis waren. stond ik als enige voor het geschiedenis lokaal te wachten. De hele klas werd toen teruggehaald en moesten massaal nablijven (behalve ik) werd er geroepen dat iemand mij moest “steken”

Drama op die scholen, achteraf kan ik me wel heel goed voorstellen dat dat irritant was :joy:

3 likes

Ik ben gisteren voor het eerst sinds ik m’n pols kneusde (voor de vakantie) weer een pit in geweest en het was heel fijn maar ik heb me verdorie toch een spierpijn. En weer een zere pols :upside_down_face:

1 like

Hahaha ik had precies hetzelfde. Uiteraard heb ik het ook gelezen :see_no_evil:

1 like

Nee waren wel echt classic toeristen. Als ik op de foto sta kijk ik in ieder geval wel heel boos.

Vragen of je even weg kan gaan?? Wat bizar. Zou ook pissig geworden zijn

Heb gisteravond na veel nadenken een spraakmemo naar mijn ex gestuurd, had niet verwacht dat hij zou reageren, maar toch gebeurde het. En nu heb ik weer hoop dat het goed komt, ook al weet ik dat dat niet realistisch is. Ik mis hem zo erg blegh

In welke regio en kerk zoek je? PKN? Een familielid van mij is ook dominee en vrouw, als je nou toevallig in die regio woont…

Edit: ik lees nu in welke regio je zoekt. Degene die ik ken, is dominee in regio Utrecht.

Paria? :stuck_out_tongue:

Haha, yes, dat was ik. De term is BEC, Bitch Eating Crackers. Iemand die je zo op de zenuwen gaat dat zelfs als ze iets onschuldigs doen als crackers eten je ze haat.

33 likes

Gamed ie? Misschien een PlayStationstore / Xboxstore / Origin / iTunes cadeaucard? Weet dat ik mijn broertje daar altijd erg blij mee maakte.

1 like

Een doos tissues en handcreme :joy:

Nee misschien een leuke game of gadget?

13 likes

Kan je ergens controleren of je Iphone gehackt is? Ik begin een beetje paranoide te worden ofzo. Mijn wekkergeluid was opeens veranderd. Men zei dat ik on line was op whatsapp terwijl dat niet het geval is.
Krijg er zo een eng gevoel van :disappointed_relieved:

Hahah ik kijk ook altijd boos als mensen irritant zijn in de bieb in de hoop dat ze doorhebben dat ze vervelend zijn, helaas werkt het nooit.

Ik heb eigenlijk zin om een leuk jurkje aan te doen, om de herfst te vieren. Maar ik heb ook vrij vandaag wat betekent: niet douchen, niet aankleden en zeker niet met iemand praten. Dus ja voorlopig blijft het kamerjas en joggingbroek.

Heb super lekkere pannenkoeken met pecan vanillestroop gegeten trouwens.

Oh wacht k steek wel een geurkaars aan om de herfst te vieren.

10 likes

Dit klinkt echt fantastisch.
Als je morgen wel de deur uit moet kan je ook dan gewoon lekker je jurkje aan! Hoef je vandaag geen moeite te doen, tenzij je daar natuurlijk zin in hebt.

1 like

Ja, graag!

Bioscoopbon?