Wat je even kwijt wilt #27

Viel me ook tegen, dit feestje (neem ik aan).
Verder ook de hele dag zoet met een kater.

1 like

Geen idee bij welk kerkgenootschap je zit en wat je situatie verder is, maar houd alsjeblieft vol! Vind het zo belangrijk dat vrouwen gelijkwaardiger worden aan mannen in de kerk en dezelfde functies kunnen bekleden. Is bij onze kerk nog niet het geval helaas. Belangrijk dus dat vrouwen als jij daarvoor willen gaan! Maar snap dat het heel frustrerend is dat je geen plek kunt vinden…

1 like

Ik moet boodschappen doen, maar ik wil een bepaald product hebben en daarvoor kan ik niet naar de dichtsbijzijnde supermarkt maar moet ik verder fietsen en ik heb hier geen zin innn :weary:

Oh was jij er ook! Stom, heb je niet gezien en dat in zo’n kleine ruimte.

1 like

Was ook vooral buiten, vond het een beetje tam allemaal.

Ohhh ik ben ook een paar keer buiten geweest. Ja vond ik ook, terwijl ik me daar normaal altijd prima vermaak.

1 like

@Revelry @Spaarlamp @Flexican Bedankt voor de suggesties! Ik ga nog even met mijn vriend overleggen wat zijn zoon leuk zou vinden.

@Hatsmetflats Dat klinkt als een hele vervelende situatie! Ik snap dat je heel erg baalt en dat mag ook. Ik hoop wel dat je in ieder geval je hart kunt blijven volgen en volhardt en dat de perfecte plek zich zo voor je werpt.

Gewoon zelf zeggen. Ik heb een oud stagiaire die mij pestte zo geïntroduceerd bij mijn werk.

1 like

Vorige week luxe afbakbroodjes gekocht, houdbaar tot de 29e. Maak ik ze open, zijn ze al beschimmeld :face_vomiting: :expressionless: Berichtje gestuurd naar AH hierover, en mag ze omruilen met de bon bij de servicebalie. Maar ik heb gvd geen bonnetje want ik was bij de zelfscankassa en heb een korte bon geprint :face_with_symbols_over_mouth: Daaaag geld!

Als je echt je geld terug wilt heb je geen bon nodig hoor, ze doen meestal niet moeilijk (vooral bij eigen merk producten). Plus ze kunnen je bonuskaart aflezen.

1 like

Ze kunnen je bonuskaart inzien en je hebt gepint dus je kan in je afschriften kijken naar de datum en tijd en dan kunnen zij een bon voor je printen. Wss doen ze er niet eens moeilijk over en krijg je gewoon een nieuw pak.

1 like

Soms is het inderdaad echt veel werk, maar vind het ritueel ook wel wat hebben. Gebruik zelf gewoon zo’n kleine glazen filter kan (met zo’n mesh filter) gaat nog net wat sneller, vooral voor 1 kop koffie

Ik ben zo aan het genieten van niks hoeven doen. Heel de dag op de bank gechilld, net een dutje in bed gedaan en nu maar eens healthy kaneelcake bakken. Love vakantie.

8 likes

Hoe noem je zo’n ding dat je kunt knakken en dat het dan gaat gloeien? En dan moet je het geloof ik in de vriezer leggen om opnieuw te kunnen gebruiken.

glow stick

1 like

Ik heb 12 jaar geleden mijn pols gebroken en in het dagelijkse leven heb ik er geen last van. Alleen nu dacht ik: laat ik mijn leven beteren en een sportschoolabonnement nemen. Dus nu ben ik ook begonnen met krachttraining, maar ik voel echt een zeurende pijn in mijn pols :sob:

Hmm ja had ik wel gevonden maar ik zoek een specifieke Nederlandse benaming denk ik (ik heb in mn hoofd dat dat bestaat maar weet het niet zeker).

glim stok

18 likes

Oh maar ik bedoel niet iets dat licht geeft he! Maar dat warm wordt, dat je je handen eraan kan warmen.

Zie dat ik gloeien zei, maar bedoel dus warm worden.

broei stok

10 likes