Ok ik weet t niet
Haha nee. Ok ik ga het mn vader vragen.
Als je zoekt op handwarmer kun je ze wel vinden! Dan heb je zo’n zakje met iets van gel erin en een muntje wat je moet knakken.
Edit: Je kan ze bijvoorbeeld hier bestellen; https://shop.cyes.nl/nl/warmtekussens-hotpacks-heatpaxx/warmtekussen-herbruikbaar-warmup/
Oh zon handwarmer?
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik zoek inspiratieeee
@George @Soy.peor ja dat! Maar ik weet niet of ik die term bedoelde ik denk dat ik iets in mn hoofd heb dat niet bestaat. Maar thanks haha.
@ellegirltalk ik eet couscous met spinazie courgette tomaat witte kaas en een beetje rode pesto!
Dit met komkommer
Hè dat heb ik gisteren op! Minus de spinazie, stom want dat lag wel nog in m’n koelkast :’)
Omg zo lekker.
Ohh wel inspiratie voor een winters maaltje: spruitjes! Maar weet niet of die al bij m’n supermarkt liggen hnmm
Ik zag ze hier zelfs in de aanbieding!
Ik heb zoveel pijn onder mijn schouderblad
Welke supermarkt?
Tosti met pesto, tomaat en kaas. Of pasta met pesto, kerstomaatjes en pijnboompitten. Ik beslis straks.
Ahh klinkt ook lekker. Heb je een fijn recept?
Chili con vega carne
De losse courgettes waren op dus nam ik maar buitenbeentjes. Want deze zien er zo anders uit dan de normale…
Ik zit in een oppashuis en was boodschappen doen in een winkelcentrumpje 5 minuten verderop dan waar ik normaal boodschappen doe. Liep in de supermarkt en dacht, goh wat praten ze hier gek. Totdat ik me ineens realiseerde dat ik blijkbaar de grens naar Volendam overgestoken was
Ja had ik laatst ook! Ze waren klein, maar verder niet misvormd ofzo??
Ik heb eens gelezen dat er hervulbare cups zijn voor nespresso apparaten maar heb er zelf geen ervaring mee. Dus heb geen idee of het qua smaak goed is en wat het met je apparaat doet.