Wat je even kwijt wilt #27

Ja die heb ik ook. Maar krijg ze niet genoeg gevuld waardoor de koffie heel waterig wordt.

Jammer! Dan hoef ik daar zelf ook niet meer over na te denken.

Ik ben erover aan het denken om misschien weer thuis te gaan wonen. Omdat ik dan in een jaar mijn hele studieschuld af zou kunnen betalen en het jaar erna flink veel geld zou kunnen sparen, met het oog op de toekomst 
 om iets voor mezelf te kopen of op z’n minst een kwalitatief goeie inboedel te kunnen kopen. Maar ik woon nu bijna een jaar alleen en ik vind het wel echt heerlijk en relaxed, die zelfstandigheid, en het is echt m’n plekje. Maar niet voor jaren, want het is gewoon echt heel klein. En nu kan ik echt vrij weinig sparen en al zeker niet mijn schuld af betalen.
Vind het heel lastig. Ik had het altijd super goed thuis en ben ook zeker weer welkom maar ja. Wat is een goeie keuze :woman_shrugging:t3:

Nou nee dat lijkt me compleet iets anders.

Het is een beetje gĂȘnant hoe lekker ik ga op dat stukje Meisje waarom doe je zo lang lang lang ik wil weten of ik je plan aankan. Tekstueel hoogstandje wel, ‘je hart is nog kouder dan een calippo’.

1 like

Ik ben zo moe, ik wil eigenlijk het liefst nu naar bed. Zo’n irritante tijd, haha, ik weet niet wat ik best doe, te laat voor middagdutje, te vroeg voor bed, te laat voor koffie.

Misschien toch maar een koffie

1 like

Volgens mij zijn kleinere courgettes juist veel smaakvoller!

Voor zover er al smaak zit aan een courgette dan.

2 likes

Ik ben (volgens de statistieken) een van de 50 meest actieve forummers (op basis van bericht aantal) en alsnog voel ik me alsof niemand me hier kent en ik nooit wat post. Waar gaan al mn posts heen man

Omg ben ik nummer twee, zie ik dat goed? Ik moet echt wat met mn leven gaan doen joh. Ik heb twee baantjes en ik studeer en alsnog tweede van BIJNA 2400 leden.

shame shame shame

4 likes

Voor m’n gevoel ben ik (ook?) niet zo bekend op het forum dus ik weet niet hoeveel dit zegt, maar ik (her?)ken je wel! Ik weet niet zeker hoe je dit zegt want je kent iemand online natuurlijk altijd maar tot op zekere hoogte maar als iemand me vroeg om eens wat forummers op te noemen zou je denk ik wel vrij snel bij me opkomen, zeg maar. Nouja geen idee of dit nuttige informatie voor je is maar oh well :sweat_smile:

Waar zie je dat trouwens, wie het actiefst zijn?

2 likes

Ik vind alle Buitenbeentjes sowieso smaakvoller dan de gewone versies.

Ik ‘ken’ jullie allemaal, ook @Banananana @Kurisu jullie zijn gezien :hugs:

Groetjes van een minder geziene alsnog te actieve forummer

4 likes

@Hatsmetflats ik wil even zeggen dat ik jou echt superstoer vind! :kissing_heart:

1 like

Oe waar kun je dit zien?

Wat ik meestal doe is dat ik helemaal naar onder scroll, daar staat in het dikgedrukt de samenvatting. Dan kijk ik wat van toepassing is op mijn vak en kijk ik in de onderste paragraaf in het stukje waar die overweging wordt beargumenteerd.
Als ik de arresten alleen in het Nederlands hoef te kennen en toe te passen op tentamens, speel ik soms “vals” door de arresten gewoon in het Nederlands te lezen want dat moet qua paragrafen precies overeen komen.

2 likes

@Dazed https://www.forumfeminarum.nl/u , als je op berichten klikt sorteert hij op meeste berichten.

3 likes

Mag je de arresten erbij houden op je tentamen? Bij ons meestal wel als je moet weten waar de overwegingen en rechtsregels staan, dus dan kan je het evt. arceren als dat is toegestaan.

1 like

Ugh, mijn moeder :roll_eyes:. We hebben geen goede relatie en het is lastig om het evenwicht te houden tussen m’n eigen grenzen bewaren en haar tevreden te stellen. We proberen nog eens af te spreken, maar op deze manier heb ik er echt al geen zin meer in.

Durf dat niet te zeggen omdat de arresten per universiteit verschillen, maar de belangrijkste zijn ook in het Nederlands te vinden als ik er zo snel een paar check op eur-lex/curia.

Zou het niet echt uni-waardig vinden als ze zouden vragen in welke overweging een bepaalde uitspraak staat, meestal gaat het bij mij meer om het toepassen van de overweging op een casus of een overweging kritisch analyseren. Dan zou ik wel aan de docent vragen of het noemen van het arrest voldoende is, of dat je naar de exacte paragraaf moet refereren tijdens het tentamen.

2 likes

Als jij 2 bent, maak ik me helemaal zorgen over hoe veel ik post. Vast het meeste van het hele forum haha

@Kurisu je valt me op hoor! (Positief)

1 like